Znamo tajnu njegovane kose! Ovaj kultni brend dio je beauty rutine dama Hollywooda. - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Znamo tajnu njegovane kose! Ovaj kultni brend dio je beauty rutine dama Hollywooda.

Tekst:

Bonjour.ba, Promotivni članak

KOSA
31.5.2024.

Pored mnogih izdanja na crvenom tepihu, znamo da imate svoje favorite i dame koje vas svojim izgledom inspirišu da unesete promjene u svoju beauty rutinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Sigurni smo da ste već primijetili i blistavu, plavu kosu Sydney Sweeney. Od filmskih ostvarenja do crvenog tepiha, ova dama nosi poseban šarm kojem dodatnu dozu elegancije daje njena kosa. Odlučili smo istražiti njenu rutinu njege kose i saznati sve o proizvodima koje koristi. Bilo da je riječ o plavoj, tamnoj ili riđoj kosi, svaka od njih sa sobom nosi određene izazove koji se odnose na njegu. No, svakom tipu kose na koncu su potrebne iste ili srodne hranjive tvari kako bi bila zdrava.


Foto: @sydney_sweeney



"Elixir Ultime je zapravo bio prvi Kérastase proizvod koji sam ikada koristila! Uvijek ga imam sa sobom i smatram da čini čuda za snagu, sjaj i sveukupnu zaglađenost. Savršen je završni detalj za svaki izgled!" - izjavila je Sydney, koja je ujedno i globalna ambasadorica brenda Kerastase.

Tako smo baš odlučili posvetiti pažnju primarno ovom proizvodu.

 



Sydney jasno utjelovljuje sve što Kérastase žena cijeni - snažnu, oslobođenu ženstvenost i ovjekovječuje njihov moto, You Dare, We Care

"Nastao usred pokreta za oslobođenje žena 1960 - ih, Kérastase ostaje stalni pobornik ženske snage i individualnosti. To je snaga koja stoji iza svega što radimo kao moderni luksuzni brend za njegu kose. Želimo da blistate, uvijek, jer kada blistate, osjećate se kao da možete osvojiti svijet. To je osjećaj koji je Kérastase stavio u svaku bočicu Elixir Ultime ulja za kosu od svog stvaranja prije više od deset godina. Ove godine obilježavamo 60. obljetnicu našeg brenda i da bismo je proslavili, obnavljamo ovaj najpoznatiji proizvod. Svaki aspekt Elixir Ultimea je ikoničan. Kultno pakiranje koje se sada može ponovno puniti. Kultna divlja kamelija. Kultni sjaj koji se može dodati svakoj frizuri. Naša 60. obljetnica daje nam priliku da ponovno potvrdimo svoj status brenda kojem je njega na prvom mjestu." - Poruka predsjednice Rosa Carriço o 60. obljetnici Kérastasea.


Inovativan dizajn bočice 

Nova bočica koja se može ponovno puniti te tako spaja inovativnost i poželjnost za dugotrajni luksuz.

Sofisticiranost se susreće s autentičnošću i održivošću u potpuno novom pakiranju Elixir Ultime koje se može ponovno puniti. Zadržavajući luksuznu staklenu konstrukciju originala, pedantan dizajn utjelovljuje postojanu ženstvenost. Kultni zlatni gradijent i izrađena traka podižu iskustvo luksuznog rituala kose. Projektiran za dugotrajnost sa sustavom punjenja koji je jednostavan za korištenje, predstavlja snažnu posvećenost stilu i ponovnoj upotrebi, spajajući bezvremensku ljepotu sa suvremenim brigama.

 



Kako nastaje sjaj? 

U potrazi za sjajnom kosom, vlaga i zagađenje nisu vaši prijatelji. Vlaga iz okoline i vanjski agresori poput UV zraka zapravo mijenjaju izgled kose, čineći je kovrčavom ili bez sjaja. Kao i četkanje, pretjerano pranje, toplinsko oblikovanje i tretiranje bojom. Oštećena kosa, sa svojim nagrubljenim kutikulama, upija više svjetla, pa djeluje manje sjajno. 





Zašto baš Elixir Ultime ulje? 

Ovo ulje trenutačno čini kosu mekšom i do 70%, jača je, spriječava pucanje vrhova, hidratizira i donosi do 96 sati anti - frizz efekta.

Zdrava kosa ima čvrsto zbijene stanice kutikule koje su glatke na dodir. Kada je kosa glatka na svojoj površini i bez viška prljavštine, ona reflektira više svjetla i briljantno sjaji. Elixir Ultime ulje za kosu trenutačno zaglađuje kutikulu, dajući svakom pramenu vlastiti sjaj dok jača kosu i štiti je od daljnjeg oštećenja.

Od 1964. godine, Kérastase gradi svoj uspjeh na pružanju iznimne učinkovitosti na vlasištu i kosi kroz izvrsne proizvode i tretmane u salonima, a sve pokreću znanstvena ekspertiza, profesionalno znanje i intuitivno razumijevanje onoga što ljudi uistinu žele od njege kose. Sada kada slavi svoju 60. obljetnicu, Kérastase je prisutan u više od 60 zemalja sa zajednicom od oko 150.000 frizera. Brend usvaja filozofiju “njega na prvom mjestu” koja se proteže izvan njenih proizvoda: njega za sve tipove kose i sve pojedince, kao i za svijet u kojem živimo.




Kérastase je predan poboljšanju svog utjecaja na planet, koristeći inovacije kako bi smanjio svoj vodeni otisak i očuvao resurse, stvarajući održiviji put za frizere i potrošače. Brend nastavlja biti pionir u budućnosti njege kose dok istovremeno potiče pozitivne promjene i nastoji izgraditi raznolikiju, inkluzivniju i odgovorniju budućnost.

* * *
Foto: PR
Naslovna fotografija: @sydney_sweeney

Povezani članci

Najpopularniji članci