TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 24.5.2023.
Da udobna i kvalitetna odjeća ima bh. pečat odavno su nas uvjerile Amra Ćorić i Ada Vuk, dvije prijateljice koje su zajedničkim idejama osnovale i pokrenule brend Kaur.
Vjerujemo da će se mnogi prisjetiti razgovora sa damama na Bonjour.ba gdje smo saznali po čemu je Kaur drugačiji od drugih. Upravo zbog toga raduje nas vidjeti da ekipa nastavlja svoju misiju novom kolekcijom koja donosi trendy artikle koje ćemo nositi cijelo ljeto.

Iz Kaur tima naglašavaju da je nova kolekcija nešto potpuno novo na bh. tržištu, a u nastavku saznajte šta smo to još otkrili o novoj kolekciji.
Možete li nam otkriti više detalja o samoj kolekciji i zašto “Abundance“ kao naziv?
Svakoj kolekciji se posebno posvetimo kako u odabiru materijala, krojeva i detalja, tako i u odabiru naziva kolekcije koji uvijek nosi dublju poruku koju želimo da prenesemo. Ovoj proljetno-ljetnoj kolekciji za 2023. godinu smo dale naziv „Abundance“. Da bismo shvatili značenje ove riječi krenimo od porijekla riječi koji potiče od lat. abundatia- engl. overflowing- prepavljujuće. Obilje ili blagostanje označava veliku količinu nečega, raskošnost. I to je upravo poruka koju želimo da prenesemo sa ovom kolekcijom. Obilje je urođena sklonost i dar prirode i života da se manifestiraju, da rastu i postaju sve veći i veći.

Kako bi zaista bilo da živimo istinski nešto što nam je urođeno? Da živimo obilje, prosperitet, sreću, zadovoljstvo i tu beskrajnu lakoću postojanja. Kao što ide izreka „You are a spiritual being with unlimited potential“, mi smo bića sa beskrajno mnogo mogućnosti, a da li sebi to dozvoljavamo? Da li vjerujemo da sve što nam treba, već imamo? Obilje nije u materijalnom, to dođe kao posljedica kada osjetimo obilje iznutra. Dolazi kada živimo u skladu sa svojom Istinom. Kada se povežemo sa unutrašnjim osjećajem prosperiteta i obilja, postajemo poput magneta. Obilje Univerzuma teče kroz nas bez prestanka i odražava se u svakom segmentu naših života.

Navikli smo da su Kaur kolekcije uvijek posebne, da, kako ste već pomenuli, imaju neku svoju posebnu priču i nit koja kreira neki dublji smisao. Možete li nam pojasniti cilj kolekcije?
Kolekcijom „Abundance“ želimo ukazati da je zaista vrijeme da svi u sebi dopustimo više tog osjećaja obilja, prosperiteta, sreće i zadovoljstva. Obilje je dragocjenost koja stanuje u svima nama, u našoj suštini, i tu ga trebamo potražiti, otkriti i slobodno živjeti.
“Prosperity is like a rosebud. As it expresses its true nature, its fragrance attracts all. Prosperity is always present within.”

Također, voljeli bismo Bonjour. čitatelje/-ice upoznati i sa novitetom kojeg donosite na bh. tržište. Otkrijte nam o čemu je riječ.
Sa ovom kolekcijom ponosno donosimo prvi na tržište jedan vrhunski prirodni materijal. Materijal koji sam od sebe simbolizira obilje i to zaista osjetite na svojoj koži. Materijal je Tencel ™ Lyocell. To je 100% prirodni materijal izrađen od biljnih vlakana stabla eukaliptusa.. Materijal je ekološki čime i dalje podržava našu viziju slow fashion-a. Tencel je biorazgradiv i kompostabilan.

Proizvodnja ne pravi štetne nusproizvode i otpade tako da i čuvamo našu planetu. 100% je veganski, upija manje neugodnih mirisa i antibakterijski je. Ne mora se prati često i puno se manje gužva od ostalih prirodnih materijala. Izuzetno je ugodan na koži, mekan na dodir, hladi i leprša.
Šta nas sve očekuje u novoj kolekciji?
Sa ovom kolekcijom donosimo vam čitav raspon prelijepih, nježnih pastelnih boja i to u vidu oversized košulja, širokih hlača dubokog struka i boho dugih ljetnih haljina sve od ovog izvrsnog materijala. Krojevi su napravljeni da budu ugodni, lijepi, raskošni i da osjetite to obilje kada ih nosite na svojoj koži.

Još jedan dodatak ovoj kolekciji su cekeri izrađeni od organskog pamuka sa našim već statement ručkama. Možete birati između tri različite kombinacije boja, a uz svaki ceker dođe traka sa natpisom slogana našeg brenda “Gracious but Fierce” koja daje cekeru poseban izgled bilo da ga nosite u grad, u kupovinu ili pak na plažu.

Ko je zaslužan za ovako posebne fotografije?
Za slike naše kolekcije kao i uvijek je zaslužna naša čarobnica Muna Nazak i naši prelijepi modeli Amila Terzimehić, Aida Čano i Nermana Omerović.

I za kraj, kad će kolekcija biti dostupna i gdje se može pogledati/naručiti?
Kolekcija je odmah dostupna online preko naše web stranice www.kaur.ba i narudžbe šaljemo i izvan Bosne i Hercegovine. Nadam se da ćete uživati u novoj kolekciji “Abundance” podjednako koliko smo mi uživale u njenoj kreaciji.










***
Naslovna fotografija: Muna Nazak za Kaur
TEKST: Ada Ćeremida
Na Bonjour.ba uvijek tragamo za brendovima koji nastaju iz iskrenih razloga, iz trenutaka koji se ne planiraju, već spontano rastu uz svakodnevicu.
Jedan od takvih je MARA, domaći brend dječije odjeće čiji svaki kaput, mantil ili mali zimski model izgleda kao da pripada nekoj nježnoj porodičnoj priči. I zapravo pripada.
Franka Zovko je po struci magistar prava, ali život je, kako sama kaže, “tiho otvorio novi prostor za kreativnost”. MARA nije nastala kao poslovna odluka nego kao prirodan nastavak majčinstva, stvaranja i želje za ljepotom u svakodnevici.

“Dugo sam mislila da svoj put moram smjestiti u unaprijed zamišljene okvire. Ali kreativnost uvijek pronađe svoj prostor, pa čak i kada je najtiša.” rekla nam je Franka.
Danas, taj prostor je MARA, mala radionica nježnih tonova, čistih linija i dječjih kaputa koji djeluju kao spoj skandinavske jednostavnosti i topline doma.

Ručni rad u kojem svaki detalj ima svoje mjesto
MARA komadi izgledaju kao mali capsule garderober za djecu: kaputi u toplim jesenskim bojama, mantili s finim kontrastnim bordurama, meki A-kroj modeli koji djeci dopuštaju pokret i pletiva koja prate zimu bez težine.
Franka naglašava upravo to: “Svaki detalj prolazi kroz moje ruke. Neke komade radim potpuno od početka prema želji roditelja, druge prilagođavamo tako da postanu nešto što postoji samo za njihovo dijete.” 


Odmah se primijeti koliko je MARA razigrana u estetici, a opet dosljedna u svojoj toplini. Mantili u bež nijansama s obrubima djeluju nježno i klasično, dok kaputići od brušenih tkanina u bordo i živoj crvenoj unose toplinu i svečani karakter u dječje outfite.
Uz njih se pojavljuju i karirani modeli inspirisani klasičnim britanskim kaputima, koji nose dozu nostalgije, ali i savršene praktičnosti.
Sve to zajedno gradi estetiku brenda koja ostaje topla, elegantna i bezvremenska baš onakva kakvu roditelji žele za uspomene koje će trajati.



Zašto roditelji biraju upravo ovakvu odjeću?
U vremenu kada dječja moda može biti brza i jednokratna, MARA bira potpuno suprotan ritam. Spori rad, ručna izrada, kvalitetne tkanine i emocija koja se osjeti.
Franka to opisuje vrlo jednostavno: “Radimo sporije, pažljivije i uvijek s osjećajem. Ako roditelj kaže ‘može li nešto posebno?’, to je za mene poziv na novu malu pustolovinu.”


Zato komadi često postaju dio važnih trenutaka porodičnih fotografija, prvih rođendana, jesenskih šetnji, odlazaka u vrtić. Imaju onu vrstu estetike koja ostane na slikama i pamti se.
Jesensko–zimska kolekcija: Toplina koja prati igru
Aktuelna kolekcija osmišljena je upravo za jesen i zimu, za sve one trenutke u kojima djeca trče, istražuju, sjede na travi i skupljaju lišće. U komadima koje vidimo, meke termo tkanine nježno brane hladnoću, dok dugi kaputi sa sigurnim kopčanjem pružaju toplinu bez ograničavanja pokreta. 

Široki krojevi ostavljaju dovoljno prostora za slojevito oblačenje, a nježne, prirodne palete čine da se svaki komad lako kombinuje s ostatkom dječije garderobe. Sve zajedno izgleda elegantno, ali prije svega, istinski dječije, a to je, zapravo i najteže postići.

Kada pogledamo MARA komade, shvatimo da su to mali znakovi pažnje utkane u tkaninu, način da se uspori dan i uhvati toplina trenutka prije nego što dijete odraste i zakorači u neki novi svijet.
U njima postoji ona rijetka ravnoteža: praktičnost koja prati igru i elegancija koja ostaje na fotografijama godinama kasnije.
MARA nas podsjeća da moda za najmlađe ne mora biti prolazna. Može biti tiha, topla i duboko lična. Može postati dio rituala odrastanja, detalj koji djeca nose dok stvaraju svoje prve uspomene, ali i mali podsjetnik roditeljima da su birali s ljubavlju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!