TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 24.5.2023.

Da udobna i kvalitetna odjeća ima bh. pečat odavno su nas uvjerile Amra Ćorić i Ada Vuk, dvije prijateljice koje su zajedničkim idejama osnovale i pokrenule brend Kaur.

Vjerujemo da će se mnogi prisjetiti razgovora sa damama na Bonjour.ba gdje smo saznali po čemu je Kaur drugačiji od drugih. Upravo zbog toga raduje nas vidjeti da ekipa nastavlja svoju misiju novom kolekcijom koja donosi trendy artikle koje ćemo nositi cijelo ljeto.

 



Iz Kaur tima naglašavaju da je nova kolekcija nešto potpuno novo na bh. tržištu, a u nastavku saznajte šta smo to još otkrili o novoj kolekciji.

 

Možete li nam otkriti više detalja o samoj kolekciji i zašto “Abundance“ kao naziv?

 

Svakoj kolekciji se posebno posvetimo kako u odabiru materijala, krojeva i detalja, tako i u odabiru naziva kolekcije koji uvijek nosi dublju poruku koju želimo da prenesemo. Ovoj proljetno-ljetnoj kolekciji za 2023. godinu smo dale naziv „Abundance“. Da bismo shvatili značenje ove riječi krenimo od porijekla riječi koji potiče od lat. abundatia- engl. overflowing- prepavljujuće. Obilje ili blagostanje označava veliku količinu nečega, raskošnost. I to je upravo poruka koju želimo da prenesemo sa ovom kolekcijom. Obilje je urođena sklonost i dar prirode i života da se manifestiraju, da rastu i postaju sve veći i veći.

 



Kako bi zaista bilo da živimo istinski nešto što nam je urođeno? Da živimo obilje, prosperitet, sreću, zadovoljstvo i tu beskrajnu lakoću postojanja. Kao što ide izreka „You are a spiritual being with unlimited potential“, mi smo bića sa beskrajno mnogo mogućnosti, a da li sebi to dozvoljavamo? Da li vjerujemo da sve što nam treba, već imamo? Obilje nije u materijalnom, to dođe kao posljedica kada osjetimo obilje iznutra. Dolazi kada živimo u skladu sa svojom Istinom. Kada se povežemo sa unutrašnjim osjećajem prosperiteta i obilja, postajemo poput magneta. Obilje Univerzuma teče kroz nas bez prestanka i odražava se u svakom segmentu naših života.

 




 

Navikli smo da su Kaur kolekcije uvijek posebne, da, kako ste već pomenuli, imaju neku svoju posebnu priču i nit koja kreira neki dublji smisao. Možete li nam pojasniti cilj kolekcije?


Kolekcijom „Abundance“ želimo ukazati da je zaista vrijeme da svi u sebi dopustimo više tog osjećaja obilja, prosperiteta, sreće i zadovoljstva. Obilje je dragocjenost koja stanuje u svima nama, u našoj suštini, i tu ga trebamo potražiti, otkriti i slobodno živjeti.

“Prosperity is like a rosebud. As it expresses its true nature, its fragrance attracts all. Prosperity is always present within.”

 



 

Također, voljeli bismo Bonjour. čitatelje/-ice upoznati i sa novitetom kojeg donosite na bh. tržište. Otkrijte nam o čemu je riječ.
 

Sa ovom kolekcijom ponosno donosimo prvi na tržište jedan vrhunski prirodni materijal. Materijal koji sam od sebe simbolizira obilje i to zaista osjetite na svojoj koži. Materijal je Tencel ™ Lyocell. To je 100% prirodni materijal izrađen od biljnih vlakana stabla eukaliptusa.. Materijal je ekološki čime i dalje podržava našu viziju slow fashion-a. Tencel je biorazgradiv i kompostabilan.

 


 

Proizvodnja ne pravi štetne nusproizvode i otpade tako da i čuvamo našu planetu. 100% je veganski, upija manje neugodnih mirisa i antibakterijski je. Ne mora se prati često i puno se manje gužva od ostalih prirodnih materijala. Izuzetno je ugodan na koži, mekan na dodir, hladi i leprša.

 

Šta nas sve očekuje u novoj kolekciji?
 

Sa ovom kolekcijom donosimo vam čitav raspon prelijepih, nježnih pastelnih boja i to u vidu oversized košulja, širokih hlača dubokog struka i boho dugih ljetnih haljina sve od ovog izvrsnog materijala. Krojevi su napravljeni da budu ugodni, lijepi, raskošni i da osjetite to obilje kada ih nosite na svojoj koži.

 

 

Još jedan dodatak ovoj kolekciji su cekeri izrađeni od organskog pamuka sa našim već statement ručkama. Možete birati između tri različite kombinacije boja, a uz svaki ceker dođe traka sa natpisom slogana našeg brenda “Gracious but Fierce” koja daje cekeru poseban izgled bilo da ga nosite u grad, u kupovinu  ili pak na plažu.

 



Ko je zaslužan za ovako posebne fotografije?
 

Za slike naše kolekcije kao i uvijek je zaslužna naša čarobnica Muna Nazak i naši prelijepi modeli Amila Terzimehić, Aida Čano i Nermana Omerović.

 



I za kraj, kad će kolekcija biti dostupna i gdje se može pogledati/naručiti?
 

Kolekcija je odmah dostupna online preko naše web stranice www.kaur.ba i narudžbe šaljemo i izvan Bosne i Hercegovine. Nadam se da ćete uživati u novoj kolekciji “Abundance” podjednako koliko smo mi uživale u njenoj kreaciji.

 



***
Naslovna fotografija: Muna Nazak za Kaur


Bonjour

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

TEKST: Ada Ćeremida

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

Zamislite da hodate sarajevskim ulicama i na sebi nosite jaknu koja je jučer bila otpad u tekstilnim fabrikama, a danas nosi broj 07/10. Šta ovo znači?

U gradu koji rijetko slavi modu na ovaj način, pojavio se projekat koji ne govori o “održivosti” nego je živi.

Eterna, novi bh. brend kreiran iz viška, a napravljen da traje koji je prije dva dana eksplodirao na OREA Art Marketu u Domu mladih i već nestaje s online polica.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_13

Kako iz sarajevskog otpada nastaje moda koja traje vječno?  

Amila Hrustić, kreativna direktorica i dizajnerica Aleksandra Lovrić odlučile su uraditi ono što industrija izbjegava, umjesto novih materijala uzele su viškove tekstila od modnih kuća Inside by Ećo, Bontexa, Empressa, Treehane i dizajnera Marka Fehera i od njih stvorile unikatne komade.

Ručno rađeni, numerisani i limitirani na samo 10 primjeraka. Kada nestanu, gotovo je. Nema reprinta, nema “iduće sezone”.

„Htjeli smo da svaki komad ima broj, kao umjetničko djelo. Kada kupite 04/10, znate da vas samo devet ljudi na svijetu dijeli taj komad“, rekla je Amila.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_6
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_8

Crvena nit koja sve povezuje

Fotografkinja Aida Redžepagić snimila je kolekciju u gdje crvena nit izgleda gotovo živa, kao da pulsira kroz šavove. Armin Karalić iz Métier studija snimio je lifestyle kadrove na krovu Sarajeva pri zalasku sunca sa jaknama koje izgledaju kao da su oduvijek bile vaše.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_11
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3

Za finalni izgled brinuli su vizažistkinja Renata Ponjević, stilistica Gordana Gasha Miladinović i umjetnik i scenograf Armin Ćosić, sve lokalno, sve Sarajevo.

Prije samog lansiranja brenda, 50 djece iz OŠ Grbavica II učestvovalo je na radionicama o reciklaži kroz modu. Dok mi skrolamo feed, oni već znaju da jakna može imati drugi život.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_9
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_5
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_2

Dva komada, bez trunke viška  

U kolekciji su samo dva komada i nijedan centimetar viška. Prvi, košulja, oversized kroja u bijeloj ili krem nijansi, nosi crvenu nit koja od ovratnika do manžetne djeluje kao potpis. 

Može se nositi preko haljine, ispod kaputa ili samostalno, izgleda luksuzno, a planeti nije uzela ni metar nove tkanine. 

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_110
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b2
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b4
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_19

Drugi, jakna, sastavljena je od šest različitih viškova, patchwork koji svaku čini jedinstvenom, s asimetričnim džepovima i skrivenim zatvaračem. Kada je obučete, imate osjećaj da na sebi nosite arhivu bh. tekstilne industrije.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_16
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_14

Bosna i Hercegovina nema industriju koja podržava male brendove, ali možda upravo zato ovakvi projekti nastaju iz tvrdoglave potrebe da se pokaže da je drugačiji sistem moguć.

Ovdje se održivost ne koristi kao marketinška riječ. Ona je doslovna: sve je napravljeno lokalno, od ostataka, ručno, u malim serijama. U tom smislu, ovaj brend ne pokušava “spasiti svijet” ali pokušava popraviti mali dio sistema.

Kao da poručuje, ako se promjena ne može dogoditi globalno, može barem početi ovdje, u jednoj radionici, među krojnim stolovima, u gradu koji još uvijek vjeruje u ruke koje stvaraju.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_15
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b5

Svaki broj nosi priču o deset komada koji su preživjeli sistem, o ljudima koji su odlučili da sporije nije slabije, nego smislenije. Dok fast fashion zatrpava sam sebe, Eterna iz njih izvlači fragmente i pretvara ih u komade koji diše lokalno, ali govori jezikom svijeta.

Za one koji su umorni od stvari koje traju tri mjeseca, ovo je podsjetnik da pažnja može biti luksuz. A ako vam se posreći i dobijete broj 01/10, znajte da ste u vlasništvu nečega što se više neće ponoviti.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_18

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Aida Redžepagić, Armin Karalić
Kreativni Direktor: Amila Hrustić 
 Dizajner: Aleksandra Lovrić 
 Brending i Strategija : Leyla Mattison za Beyond Agency 
 Produkcija: Sugar on Top 
 Kosa i Make-up: Renata Ponjević 
 Stajling: Gordana Gasha Miladinović 
 Scenografija: Armin Ćosić 
 Lokacija: Metier Studio, Sarajevo


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!