TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 15.12.2021.
Katkus je bh. brend koji svojim ručno oslikanim zabavnim saksijama i uvijek neodoljivim kaktusima i sukulentima brzo privlači pažnju.
Osim zanimljivih uzoraka, na Katkus saksijama susresti ćete i šaljive ili preslatke natpise koji će izgledati zabavno na vašem radnom stolu, u dnevnom boravku ili u sobi.
U nastavku smo otkrili malo više detalja o Katkusima, ali i o njhovom gift boxu koji uz biljku sadrže i druge odlične proizvode sa #madeinbih etiketom.
Što su to Katkus proizvodi?
Naši proizvodi su mali, slatki kaktusi i sukulenti koji dolaze u glinenim saksijama koje mi ručno farbamo i personalizujemo po želji kupca. Iza brenda se krije jedna djevojka koja je luda za biljkama i njen momak koji svojim fotografijama bilježi svaki trenutak.



Zašto ste se odlučili upravo za kaktuse i sukulente?
Često nas pitaju zašto smo se odlučili baš za kaktuse i sukulente i na to imamo dva odgovora: 1. najlakša vrsta biljaka za održavanje; 2. velika potražnja i mala ponuda. Ne morate da se puno trudite ili da budete veliki biljkoljubac da bi uspješno održavali kaktuse i kako bi vam isti napredovali. Sve dok pratite par glavnih uputa koje vam damo uz svaki Katkus, možete uživati u svom bodljikavom prijatelju još dugi, duugi niz godina.

Farbanjem saksije smo omogućili kupcima da personaliziraju svoj Katkus, da mu daju ono "nešto svoje", a ujedno je time postao i omiljeni poklon svake djevojke i dečka.

Što spremate u gift boxu za blagdane?
Ove godine smo napravili gift boxove koji su idealan poklon za sve kolege, prijatelje i članove porodice. Gift boxovi su napravljeni u saradnji sa tri domaća brenda: @handmadecandlees, @13.13design i @werkstatt_studio.

Željeli smo da box sadrži proizvode lokalnih kreativaca, tako da sada možete odabrati idealan poklon bez stajanja u redovima i gužve tržnih centara. Gift box se može sastojati od mirisne svijeće, ručno iscrtanog pamučnog cekera ili unikatnog nakita poznatog brenda Werkstatt - u kombinaciji sa personaliziranim Katkusom.


Više o Katkus brendu možete saznati na njihovom Facebook i Instagram profilu.
***
Naslovna fotografija: Katkus
TEKST: Bonjour.ba
Postoje domovi u kojima ukrašavanje jelke nikad nije samo početak blagdanske sezone.
To je mali porodični ritual, trenutak u kojem se vraćamo onim dragim navikama koje smo ponijeli iz djetinjstva: biranje kuglica, slaganje lampica, potraga za 'onim jednim ukrasom' bez kojeg jelka nije potpuna.
To je i trenutak u kojem dom na kratko zastane. Lampice zamijene dnevnu svjetlost, prostor postane topliji, a oni tihi razgovori i smijeh stvaraju atmosferu zbog koje sve izgleda nježnije nego inače.
Možda baš zato, iz godine u godinu, mnogi od nas traže mjesto koje može probuditi tu istu emocionalnu iskru. Prostor u kojem počinje sezona ideja, inspiracije i onog poznatog blagdanskog uzbuđenja.
Ove godine, ta priča dobila je novo poglavlje. Oli Living, novootvoreni odjel prodajnog centra Oli koji se nalazi na adresi Vukovarska 68 u Posušju, okuplja sve što dom čini domom: od predmeta koje svakodnevno koristimo do detalja koji mijenjaju atmosferu prostora.

Kako je mala ideja postala početak blagdanske sezone
Prije nego što je Oli Living dobio svoje ime i prostor, postojala je mala porodična trgovina u kojoj je svako ukrašavanje polica donosilo isto ono iskreno uzbuđenje koje i danas osjećamo u blagdanskom periodu. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Nekoliko pažljivo odabranih dekoracija, puno mašte i želja da se ljudima donese komadić topline bili su temelj ove priče.
Godinama kasnije, iza ideje i koncepta uređenja stoji Ivanina vizija, koju je cijeli tim pretvorio u ono što danas vidimo. Putovanja na evropske sajmove, istraživanje trendova i biranje kolekcija u showroomima oblikovali su današnji asortiman: spoj nordijske jednostavnosti, londonskog šarma i topline juga. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Zato se u Oli Living ne ulazi samo radi kupovine, nego radi osjećaja. Upravo tu počinje božićni dio priče, onaj zbog kojeg se svake godine vraćamo.
Osam priča, jedna sezona: Kako izgleda Božić u Oli Livingu?
Blagdanske dekoracije u ovom prostoru nisu samo izložene, već pretvorene u osam tematskih svjetova, od kojih svaki ima svoju boju, atmosferu i emociju. Posjetitelji gotovo uvijek prepoznaju 'svoju temu' čim zakorače u prostor.
Među njima je i Ralphie’s, cozy estetika koja je ove godine osvojila internet: topli tonovi, meke teksture i doza nostalgije koja podsjeća na filmske praznike kakve pamtimo iz djetinjstva.
Tu je i novi koncept 50/50: jedna polovina jelke uređena je u stilu snježne šume, s bijelim i srebrnim tonovima, dok druga donosi toplu, klasičnu blagdansku atmosferu doma.
Dva jasno različita stila spojena su u jednu jelku, tako da posjetitelji mogu vidjeti kako obje estetike funkcionišu u praksi.
Kako bi ove priče doživjeli svi, uvedeno je i novo pravilo: ukrašene jelke i dekoracije na njima nisu na prodaju.
Godinama su upravo one prve nestajale, često prije nego što ih je većina posjetitelja uopće stigla vidjeti. Ove sezone, želja je bila jednostavna, da svako ko zakorači u Oli Living može doživjeti cijelu čaroliju, bez žurbe i straha da je zakasnio.
Kada se tihi rad pretvorio u blagdanski prizor
Blagdanski izlog u Oliju otvoren je 15. novembra, i već prvih sati bilo je jasno da to nije samo još jedno otvaranje. Ljudi nisu prolazili, vraćali su se. Neki da bolje pogledaju, drugi da zastanu još malo, treći da povedu nekoga kome žele pokazati ono što su upravo doživjeli.
U stvaranju ovogodišnjeg izloga učestvovali su svi koji godinama grade ovu priču: porodica, tim zaposlenih i ljudi koji stoje iza svakog detalja. Birali su lampice, usklađivali boje, slagali ukras po ukras, i upravo je taj zajednički rad dao prostoru posebnu toplinu.
Svako je donio dio sebe, i možda je baš zbog toga ovogodišnji izlog toliko topao. Ne topao svjetlom, nego osjećajem.
Prvog dana, posjetitelji su se zadržavali satima. Šetali su polako, gledali detalje, fotografisali, a najviše vremena provodili su pred jaslicama koje su ove godine dobile središnje mjesto. 
Vidljive još s glavne ceste, jaslice su postale mali magnet za sve generacije: djeca su prilazila širokih očiju, odrasli s tihim smiješkom, kao da se u njima probudi zaboravljena uspomena.
U vrijeme otvaranja, saksofon Borisa Bomoštara ispunio je prostor božićnim klasicima. Tonovi su se spojili s toplinom svjetla, stvarajući atmosferu koja je djelovala gotovo filmski, kao prizor koji bismo najradije zaustavili na trenutak duže.
Među jelkama, dvije su odmah pronašle svoju publiku: bordo, duboka i sofisticirana, i klasična crvena, ona bez koje blagdani jednostavno nisu potpuni. Različite po tonu, a iste po emociji koju bude.
A priča još nije završena. Tek nas čeka glavni detalj: raskošna jelka u Ralph stilu, koja će zaokružiti cijeli izlog i označiti trenutak kada blagdanska sezona u Oliju zvanično počinje.
Ako je suditi po prvom danu, ova sezona će trajati malo duže, izgledati još toplije i ostaviti utisak koji se pamti.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!