TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 13.6.2014.

Neočekivana suradnja rezultirala sjajnom reklamom parfema    Harmony Korine, redatelj filma "Spring Breakers" koji je digao veliku prašinu prošle godine, nije kreativac kojeg biste zamislili kao osobu zaduženu za rješenje vizualnog identiteta jednog od klasika kuće Dior. Ipak, vodstvo kuće koje inzistira na temeljitim promjenama, odlučilo je uposliti upravo njega i prepustiti mu zadatak

S obzirom na romantičnu i nježnu atmosferu koja vlada tijekom cijelog filma, na trenutak biste pomislili da se ne radi o djelu Harmonyja Korinea. Ali nakon što ekranom ovladaju fluorescentna svjetla, model počne vidjeti s kristalnog lustera, a sa zvučnika krene "Enter the Ninja" grupe Die Antwoord stvari postaju malo više Korine, a malo manje Dior. Kampanju prate i fotografije koje je snimio Ryan McGinley.




Sviđa vam se ova neobična kombinacija?

{youtube}utkf07CI4rI{/youtube}

A.S.
Foto: dior.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!