Kakve veze imaju "Spring Breakers" i Dior?
Tekst:Bonjour.ba
BEAUTY SAVJETINeočekivana suradnja rezultirala sjajnom reklamom parfema Harmony Korine, redatelj filma "Spring Breakers" koji je digao veliku prašinu prošle godine, nije kreativac kojeg biste zamislili kao osobu zaduženu za rješenje vizualnog identiteta jednog od klasika kuće Dior. Ipak, vodstvo kuće koje inzistira na temeljitim promjenama, odlučilo je uposliti upravo njega i prepustiti mu zadatak osmišljavanja videa za novu kampanju parfema Dior Addict. Rezultat ovog nesvakidašnjeg spoja je očaravajući video koji traje minutu i pol, a u kojem model Sasha Luss poput Alise u zemlji čudesa kroz ogledalo ulazi u začarani cvjetni svijet.
S obzirom na romantičnu i nježnu atmosferu koja vlada tijekom cijelog filma, na trenutak biste pomislili da se ne radi o djelu Harmonyja Korinea. Ali nakon što ekranom ovladaju fluorescentna svjetla, model počne vidjeti s kristalnog lustera, a sa zvučnika krene "Enter the Ninja" grupe Die Antwoord stvari postaju malo više Korine, a malo manje Dior. Kampanju prate i fotografije koje je snimio Ryan McGinley.
Sviđa vam se ova neobična kombinacija?
{youtube}utkf07CI4rI{/youtube}
A.S.
Foto: dior.com