TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.2.2020.
Naš stolić za kavu jedan je od centralnih komada namještaja u dnevnom boravku. Uz sofu otkriva stil uređenja koji nam se dopada, ukrase koje simpatiziramo, ali i pomaže kreirati toplu atmosferu.
Istovremeno će biti mjesto okupljanja cijele obitelji, prijatelja, prostor za društvene igre, radni prostor, ali i dio vaših cozy poslijepodnevnih trenutaka opuštanja.
Zbog toga je važno da je lijepo uređen, kako bi vas uvijek poticao na dobro raspoloženje i u svakom trenutku slao jasnu stilsku poruku o vlasnicima. Sa samo par trikova bit će funkcionalan i estetski primamljiv. A evo i kako.
IZBALANSIRAJTE VISINU, TEKSTURE I BOJE
Ne želite da vaš stol izgleda pretrpano, kao ni da dvije minijature svijeće igraju glavnu ulogu na velikom stolu. Zbog toga je važno da najveće predmete postavite u sredinu, a onda s obje strane najvećeg predmeta, one manje. Birajte svijeće, ukrase, vaze u tonovima koji se lijepo uklapaju s ostatkom dnevne sobe. Ako ste u nedoumici, ne boje i ukrasi u boji zlata su uvijek dobra ideja.
NEKA SVE IMA SVOJE MJESTO
Tako vaš stol neće izgledati neuredno. Dekorativni tanjuri, pletene košare ili prostirači pomoći će vam u tome.
KNJIGE ILI MAGAZINI
Knjiga može poslužiti kao podloga za vazu s cvijećem ili otkrivati vaše favorite uz koje provodite lijena poslijepodneva.
DEKORATIVNI UKRAS
Svijećnjak, figura ili zanimljiva neonska svjetiljka – kako bi vaš stol dobio umjetnički prizvuk i element iznenađenja, dodajte jednu figuru ili ukras koji pokazuju da ste pomno mislili na svaki detalj.
BILJKA ILI SVJEŽE CVIJEĆE
Zelena biljka u lončarici koja se lijepo slaže s ostalim nijansama u dnevnom boravku ili svježe rezano cvijeće u prozirnoj vazi su uvijek dobra ideja.
SVIJEĆE
One će dati hygge element cijeloj prostoriji.
DEKORATIVNI TANJUR
Na njega možete posložiti svijeće, vaze, pa čak i elektroniku (daljinski upravljač i sl.) te tako svemu dati stylish mjesto.
TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!