TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 2.7.2019.
Sve je više žena koje se odlučuju za bavljenje sportovima koji su donedavno bili rezervirani za muškarce. Žene na tom polju pomjeraju granice lokalno i globalno, no, iako sportašice postižu zapažene rezultate, njihov uspjeh se ne ponekad ne mjeri kao i uspjeh muškaraca u identičnim sportovima.Želeći dati svoj doprinos stvaranju bolje i ravnopravne budućnosti, još prošle sezone Nike je krenuo s aktivnom kampanjom koja u fokus stavlja žene koje se bave fudbalom. Na početku ove sezone predstavljeni su i dresovi ovog brenda za ženske reprezentacije širom svijeta. Svjetsko fudbalsko prvenstvo za žene, koje se trenutno održava u Francuskoj, razbija mnoge predrasude po pitanju učešća žena u sportovima koje društvo doživljava muškim.
4 USPJEŠNE BH.SPORTAŠICE NA PANELU KOJI PROMIČE USTRAJNOST U SPORTU
Kako je biti žena sportašica pokazala je panel diskusija u organizaciji brenda Nike i magazina za žene Ladies In okupivši u Sarajevo City Centru uspješne i odvažne predstavnice različitih sportskih disciplina: Azru Numanović, fudbalerku i tajnicu FK Sarajevo, crossfit sportašicu Amilu Avdukić, fitness instruktoricu Milicu Budimir, dok se perspektivna plivačica Amina Kajtaz uključila u panel video porukom.

Panel na temu Žene u sportu, koji je vodila poznata influencerica Erna Saljević, ukazao je na njihove pojedinačne puteve ulaska u sport, izgradnju karijere i borbe protiv predrasuda. One su to učinile svojim djelima i izborile se za svoje mjesto vrhunskim rezultatima, bivajući danas u mogućnosti da pošalju pozitivne i ohrabrujuće sportske poruke. Trud, motivacija, želja, strast za sportom i strastvena energija je ono što je zajedničko ovim sjajnim damama.




Svu važnost Nike misije ohrabrivanja i inspiriranja mladih djevojaka da se pokrenu i počnu baviti sportom pokazao je aplauz na kraju panela, koji je krunisan zabavnim momentima izvođenja vježbi i fudbalskih trikova s loptom.



USUDI SE DA BUDEŠ NAJBOLJA. NAJBOLJA U RAZREDU. NAJBOLJA U ŠKOLI. NAJBOLJA U GRADU. NAJBOLJA NA TRENINGU. NAJBOLJA U DRŽAVI. NAJBOLJA U SVIJETU.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!