TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.1.2020.
Osim što imaju i funkcionalnu i estetsku ulogu u vašem domu. police su izuzetno praktične, šarmantne i idealne za skladištenje nama najdražih detalja za dom.
Kako biste bili sigurni da su police pozicionirane na pravom mjestu u vašem domu prije nego vi ili vaš partner krene s postavljanjem, provjerili smo kako sve možete upravo police dodati u svoj interijer.
Od otvorenih polica za skladištenje u kuhinji preko mini biblioteke u dnevnom boravku pa sve do minimalističkih polica u blagovaonici, ovaj vodič pomoći će vam umanjiti dvojbu i donijeti odluku. Za vas izdvajamo nekoliko savjeta kako police organizirati u tri sobe u interijeru: u dnevnom boravku, kuhinji i blagovaonici - uz savjete za one koji vole šarenilo i odvažni stil u domu, ali i za one koje više uživaju hygge i minimalizam.
Koji od ovih savjeta ćete vi uzeti u obzir za vrijeme uređenja?
BLAGOVAONICA
Ukoliko želite da upravo vaša blagovaonica bude mjesto u kojem ćete spremiti omiljene knjige, postere i časopise dizajniranjem širokih polica od poda do stropa to itekako možete ostvariti.
No, ukoliko želite blagovaonici dati maleni pečat, ali u minimalističkom stilu, jedna polica koja prati boje u stanu biti će itekako zanimljiv odabir za vaš dom.
Polica u vašoj blagovaonici može imati i višenamjensku ulogu. Osim što je zanimljivi dekor u vašem interijeru, ona može služiti i za skladištenje stvari za kuhinju, šalica i drugog posuđa koje često koristite. Ako se vaša kuhinja i blagovaonica stapaju u jednu prostoriju, korištenjem polica možete vizualno podijeliti ta dva prostora i umjesto zida ili stupa zapravo na tom mjestu kreirati mjesto za dodatno ukrašavanje, biljke i druge dekore.
DNEVNI BORAVAK
Ovo je trik uz koji police mogu postati glavni dekor u vašem dnevnom boravku, ali i glavno skladište svih stvari: od svjećnjaka i drva za kamin do pletenih korpi, deka i omiljenih knjiga.
Vaša polica s knjigama može postati efektan dio interijera u dnevnom boravku pogotovo ako ju upotpunite malenim kabinetima, zanimljivim lusterom i biljkama.
Samo par polica iznad vašeg kauča mogu napraviti sjajnu promjenu i iz sezone u sezone uz nešto drugačiji dekor unositi vibrantnost u vaš dom.
Dakako, police mogu biti i suptilan dekor u vašem domu, ukoliko ih smjestite u kut i učinite malenim dijelom jedne interijer priče.
KUHINJA
Uz police u jednom dijelu kuhinje možete kreirati posebni kutak za kavu, pripremanje slastica ili jednostavno još jedno mjesto za skladištenje posuđa.
Otvorene police u kuhinji već su odavno našle put do brojnih interijera, a možete ih koristiti za skladištenje omiljenih kuharica, cvijeća, začina ili odabranog posuđa. U svojoj kuhinji se možete i poigrati policama tako da uz standardne žlice, zdjelice, šalice i tanjure, u dekor uključite mini globuse, satove ili listove eukaliptusa.
TEKST: Bonjour.ba
Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom.
Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.
Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima.
Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.
Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković
“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna.
Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'. To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“
Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.
Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.
“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“
Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne.
Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.
Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji.
Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.
A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije.
U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata.
Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.
Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.
Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju.
Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.
Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.
Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.
U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.
Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!