Kada bh.umjetnici pokažu svoje viđenje grafičke multimedijalnosti - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Kada bh.umjetnici pokažu svoje viđenje grafičke multimedijalnosti

Tekst:

Bonjour.ba

MODNE VIJESTI
30.8.2012.

Zanimljiv bh.editorijal u režiji dvoje kreativaca      Diplomski rad mlade bh. dizajnerice, Irme Ibrić, bio je odličan povod da ova mlada umjetnica udruži snage s fotografom Ljubomirom Todorovićem kako bi snimili editorijal nazvan Ekspresija u funkciji grafičke multimedijalnosti. Nova i pomalo neobična suradnja rezultirala je fotografijama koje prikazuju Irmu, u odjeći s vlastitim potpisom, kako pokazuje nosivost pojedinih komada, njihovu funkcionalnost, ali i samu povezanost s grafikom, gdje je mjesto snimanja, odnosno dom, itekako pomogao u stvaranju jasne slike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Ekspresija kao izražajno sredstvo oblikovanja formi, crteža, krokia i grafike, zastupljena je i stavljena u prvi plan u ovom radu zbog vrijednosti linije, izraza koje ima. Oblikovanje i područje grafičkog dizajna s likovnim elementima (tačka, linija, boja, ploha, površina, prostor i volumen) koji se nadovezuju i imaju uporište u grafici, kao preteči grafičkog dizajna, dovedena je i proširena na jedan viši nivo i ulazi u područje funkcionalnosti, u vidu predmeta nosive vrijednosti. Uz spoj originalne grafike kao uporišta, korištene grafičke tehnike, korišteni dijelovi s matrica i grafičkog lista, preneseni i softverski obrađeni te oblikovani s datom svrhom (grafički dizajn), proširivanje na funkcionalnost (produkt dizajn) u vidu nosivosti odjevnih predmeta, unaprijed detaljno oblikovanih s načelima likovnih elemenata i zakonitosti,do izrade grafički oblikovanog plakata, fotografija, videa u vidu prezentiranja urađenog rada, dolazimo u područje multimedijalnosti, u smislu korištenja svih ovih navedenih medija kao izražajnih sredstava sa ekspresijom u funkciji.“ – prokomentirala je Irma.


„Kao vizualni umjetnik, nastojao sam da koristeći se digitalnom slikom, predstavim određeno stanje razmišljanja umjetnika i njegov lični izraz u pokretu tijela i linije na odjevnim predmetima, bilježeći jedan sebi svojstven trenutak u vremenu i prostoru, primamljiv širokim narodnim masama, kako bi od istog napravio umjetničko-komercijalni koncept odjevnog predmeta za svakodnevnu nošnju.“ – nadodao je Ljubomir.

Cijeli editorijal pogledajte u nastavku.

PreviousNext


D.P.
Foto: Ljubomir Todorović

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno