TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 14.6.2023.
Danas je javnosti premijerno predstavljena nova Studijo kolekcija zidnih tapeta proljeće/ljeto 2023, koju potpisuje Josipa Maras.
Riječ je o svjetski nagrađivanom dizajnerskom studiju, koji je u samo pet godina postojanja, tržište osvojio svojim autentičnim, umjetničkim i personaliziranim tapetama. U novoj kolekciji priroda se naprosto spojila s umjetnošću. Predstavljeno je osam unikatnih tapeta koje će zasigurno svaki dom pretvoriti u ljetnu stilsku oazu.
Morske tapete - koje to nisu
Nova kolekcija nadahnuta je bojama, mirisima i teksturama bujanja prirode i dugih ljetnih šetnji uz obalu. Tapete odišu osjećajem mira i spokoja jutarnje izmaglice, buđenja prirode i zelenila, poljskog cvijeća, soli i morskih žala. Isprepliću se zemljani tonovi, nježne ružičaste i ljubičaste nijanse, dok se nijanse plave morske boje pojavljuju tek na marginama.
“Ova kolekcija okuplja morske tapete - koje to nisu. Ovo je priča o svemu onome što vidimo kad moru okrenemo leđa, ispričana ne morskim, nego svevremenskim bojama i motivima.“ - naglasila je autorica kolekcije, Josipa Maras.
Josipa Maras
Osim umjetničkog izričaja, kolekcija daje obol prirodnoj i kulturnoj baštini Hrvatske, koristeći motive hrvatskog podneblja koji čine njezin identitet. Tapeta Poljsko cvijeće naglašava divlju i neukroćenu stranu prirode koja obrasta stare, napuštene kuće i ostatke bogatih Predvorja i Ostataka vremena.
Motivi na tapeti Izmaglica najčešće se susreću na vijugavoj šumskoj cesti za prvih ljetnih kiša.
Modro i ruzinavo priča o prolaznosti i surovosti života, dubokom moru i istrošenoj površini. Hladni tonovi kamena i soli prevladavaju na tapeti Žal koja apstraktno prikazuje rad vrijednih ruku kroz poteze u pijesku.
Pupoljci cvijeća dominiraju u zemljanim tonovima na tapeti Kapari, svjesno zanemarujući zelenilo ploda.
Snenim ljubičastim nijansama prvotno je bila okupana Zamalo lavanda, no kist se malo zaigrao i nadodao mirise suvremenosti.
Kolekcija je predstavljena u sklopu Studijo bruncha koji je okupio top 20 uspješnih žena iz industrije dizajna interijera, koje svojim likom i dijelom jednostavno - inspiriraju.
“Iznimno sam ponosna što sam upravo ovu kolekciju predstavila u sklopu novog Studijo koncepta događanja koje slavi znanje i iskustvo ljudi iz industrije dizajna interijera. Ovog puta to su bile uspješne, kreativne i snažne žene kojima se i osobno divim.” - izdvojila je Josipa.
Prva hrvatska tvornica tapeta
Studijo tapete prije svega odlikuje autentičnost i bezvremenska umjetnost. Svaka tapeta pažljivo je osmišljena i oslikana rukom, pružajući svakom prostoru dašak umjetnosti. Osim vrhunskih materijala i tehnologije izrade, tržištu su se predstavili personaliziranim tapetama i tako pokrenuli cijelu jednu novu industriju u svijetu dizajna. Strast za inovacijama i kvalitetom odvela ih je na sam vrh međunarodne dizajnerske industrije. Među prvima u regiji tržištu su predstavili vodootporne tapete. Još prošle godine cjelokupan proizvodni proces stavili su pod isti krov i pokrenuli prvu hrvatsku tvornicu zidnih tapeta.
“Uspjeli smo upogoniti sve mišiće i muze inspiracije i ponuditi svijetu potpuno hrvatski proizvod. Sada, svaki milimetar tapete koji napušta našu tvornicu nosi sa sobom komadić hrvatskog dizajna, strasti i ponosa.” - zaključila je Josipa.
Izvrsnost potvrđena svjetskim nagradama za dizajn
Izvrsnost njihovog rada potvrđena je dominacijom brenda Studijo na pobjedničkom postolju najprestižnijih natjecanja u svijetu dizajna. Još 2020. godine izabrani su za najuspješnije u kategoriji ‘Razvoj ideja i inovacije u poduzetništvu u srednjoj i jugoistočnoj Europi’. Godine 2021. na prestižnom natjecanju Archiproducts Design Award tapeta Maslinik proglašena je najljepšom na svijetu. Godinu dana nakon, tu titulu odnijela je Studijo tapeta Mramorni cvijet koja je i 2023. odlikovana nagradom German Design Award za najbolji svjetski dizajn.
Kako unijeti dašak umjetnosti u vaš dom ususret ljetu pogledajte ovdje.
***
Foto: Josipa Maras Promo
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!