TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.2.2020.

Jeroen Op de Beeck je mlad, energičan, kreativan i uporan produkt dizajner, koji već neko vrijeme gradi svoj brend namještaja od drva koji bi brzo mogao privući i vašu pozornost.

Studirao je produkt dizajn u Antwerpu, nedavno se doselio u Sarajevo sa svojom obitelji i pod etiketom Jera Wood stvara komade od drveta koji će se lako uklopiti u svaki moderan dom.

U razgovoru s Jeroenimom saznali smo kako se odlučio na ovaj poduzetnički pothvat, ali i što njegov brend izdvaja na tržištu.

Što vas je potaknulo da krenete raditi s drvetom? Gdje pronalazite inspiraciju za dizajn?

Moj otac je stolar i odmalena sam okružen drvetom i alatima za obradu drveta, s kojima sam se igrao, pravio predmete i vježbao svoju kreativnost. Od desete godine pomagao sam ocu u radu. U početku je bilo riječ o manjim zadacima, ali vremenom sam bio uključen u sve ozbiljnije poslove kroz koje sam učio i razvijao određene vještine.

Studirao sam produkt dizajn na sveučilištu u Antwerpu što mi je pripomoglo u kreiranju smjera mog pogleda na dizajn jer ovaj se studij fokusira na cijeli spektar različitih vrsta dizajna.
S obzirom na to da sam bio zainteresiran za namještaj, išao sam na par specijaliziranih tečaja za dizajn namještaja tijekom studija i nastavio sam se razvijati čitajući knjige na temu i prateći novosti na tom polju.
Moja inspiracija ne dolazi iz jednog specifičnog izvora. Vjerujem da je dizajner stalno uključen u sam proces dizajniranja, čak i na podsvjesnoj razini. Tako, sve što možete vidjeti ili doživjeti može utjecati na način na koji razvijate dizajn. Rekao bih da inspiracija dolazi od svega što nas okružuje.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by jeroen op de beeck (@jera_wood) on

Moj pristup dizajnu se svodi na sačuvanje prirodne forme drveta koju pokušavam naglasiti kroz svoj rad, tako da je priroda na jedan način, uvijek moja inspiracija.
Ako bih trebao imenovati jednog dizajnera koji je na mene najviše utjecao, koji me je potaknuo da stilski idem njegovim putem, to bi bio George Nakashima. On je uistinu i pravi primjer stolara koji ima savršene vještine i ideje, koji je počeo od ničega i vremenom postao jedan od najpoznatijih stolara svog vremena.

Opišite nam brend Jera Woods kroz tri riječi.

Unikatan, handmade i ekološki orijentiran.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by jeroen op de beeck (@jera_wood) on


Koliko je vremena potrebno za izradu jednog komada Jera Wood namještaja?

Vrijeme uvelike ovisi o tome koja je vrsta predmeta koji se izrađuje i jesam li se već bavio sličnim dizajnom u prošlosti ili ne.
Ako nema vremenskog roka, ponekad razmišljam o nekom komadu puno prije nego dođem do konačnog rješenja što uključuje skiciranje ideja, nakon čega slijedi faza razmišljanja i preispitivanja kompletnog procesa sve dok ne budem zadovoljan završnim rezultatom. Potom razmišljam o tehničkim detaljima kao što su drveni spojevi koji moraju biti dovoljno jaki da podnesu potrebnu silu. Vrijeme za fizičku izradu komada varira od nekoliko do deset dana.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by jeroen op de beeck (@jera_wood) on

Koje su sve faze samog procesa dizajniranja namještaja?

Imam bimodalni pristup svom radu. Mogu započeti grubim skiciranjem neke ideje na papiru sljedeći dizajn do samog kraja, a naknadno utvrđujem dimenzije komada namještaja. S druge strane, ponekad pokrenem proces dizajniranja promatrajući komad drveta. Na osnovu njegove forme pripisujem mu funkciju. Drvo je vrlo inspirativan materijal za rad.


Svaki je komad jedinstven, ima svoje crte, karakteristike, osjećaj. Ovakva priroda materijala zahtijeva individualan pristup svakom komadu ponaosob. Vjerujem da odabir drva, ovisno o načinu na koji se izrađuje i obrađuje, ima bitan utjecaj na krajnji rezultat, čineći sam proizvod nepotpunim, ako je materijal neadekvatan.
Prema zadanim postavkama smatram da su svi ovi koraci važni kao i sama ideja i nastojim uvesti ovaj holistički pristup u svoj rad.

Listajući vaš portfolio, vidjeli smo i drvene igračke za djecu. Što ih čini posebnim i unikatnim?

Dok je moja supruga bila trudna, bio sam inspirisan djetetom koji dolazi i počeo sam raditi na liniji dječjih igračaka. Drvene igračke su bez vijaka što ih čini dugotrajnim i ekološki prihvatljivim. Igračke su dizajnirane za poticanje dječje mašte i drugih moždanih funkcija, poput razvijanja motoričkih sposobnosti tijekom igranja. Takve igračke odražavaju nešto iza čega mogu stajati, što će, nadam se, nadahnuti i djecu i roditelje da se brinu o budućnosti u pravom smjeru. Sve su igračke na kraju premazane uljem za drvo koje je sigurno za zdravlje djece, beba i mališana.


Ostale detalje o brendu, kao i kolekcije detaljnije možete istražiti na službenoj web stranici brenda, kao i na službenoj Facebook i Instagram stranici.


Bonjour

Banja Luka ima novu adresu za ljubitelje interijera: Otvoren Nostro showroom & studio.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Banja Luka ima novu adresu za ljubitelje interijera: Otvoren Nostro showroom & studio. Banja Luka ima novu adresu za ljubitelje interijera: Otvoren Nostro showroom & studio.

Nakon pažljivih priprema svakog detalja i kutka, Nostro showroom&design studio u Banjoj Luci svečano je otvorio svoja vrata na adresi Bana dr. Todora Lazarevića bb, Palata Banja Luka
 

nostro-showroom-banjaluka-1-bonjour-ba
 

U prostoru koji se prostire na 400 kvadratnih metara površine pronaći ćete bogatstvo namještaja, dekoracija i detalja koji će vas inspirisati i nadahnuti za uređenje vašeg doma. 

Svečanom otvorenju prisustvovali su brojni partneri, klijenti i kolege iz svijeta arhitekture i uređenja enterijera, koji su imali priliku ekskluzivno zaviriti u novi prostor i upoznati se s novim kolekcijama iz ponude. Nostro je prepoznat kao brend koji nudi vrhunske komade namještaja, kvalitetnu uslugu i savršena rješenja za svaki prostor.
 

nostro-showroom-banjaluka-2-bonjour-ba

nostro-showroom-banjaluka-25-bonjour-ba


Otvaranje su presijecanjem vrpce, ozvaničili članovi uprave, direktorica Sumeja Bećiragić i direktor Mirza Valjevac

„Danas smo realizovali jedan od naših najvažnijih ciljeva za tekuću godinu, a to je da se približimo kupcima na ovom području i pružimo im našu ruku. Našoj maloprodajnoj mreži, pored salona u Sarajevu, sada smo pridružili i Banja Luku te ćemo i naredne godine nastaviti s povećanjem broja objekata širom BiH. Nostro je postavio svoje temelje u rodnom gradu grupacije Hifa-Oil, Tešnju i jako brzo izgradio reputaciju u svijetu namještaja i uređenja enterijera i van granica BiH. Naša ideja živi i raste kroz naša dijela, kontinuirano se razvija i unaprijeđuje sa željom da ponudimo najsavremenija idejna i konceptualna rješenja u svijetu enterijera. Čini nas sretnim da građanima Banja Luke možemo ponuditi savremena rješenja iz vlastite proizvodnje, ali i renomiranih svjetskih brendova“, poručio je direktor Mirza Valjevac. 
 

nostro-showroom-banjaluka-7-bonjour-ba

nostro-showroom-banjaluka-6-bonjour-ba

nostro-showroom-banjaluka-5-bonjour-ba


Nostro u svom portfoliu posebno ističe vlastitu proizvodnju tapaciranog i pločastog namještaja pod istoimenim brendom, što je omogućilo i pokretanje sektora za projektovanje i uređenje svih vrsta enterijera. Nudeći kompletna rješenja za opremanje privatnih i poslovnih prostora, s naglaskom na inovacije i kvalitet, Nostro iza sebe ima više od 200 uspješno izvedenih jedinica, samo u 2025. godini. 

Pored vlastitog brenda u novootvorenom showroom-u možete pronaći internacionalne brendove namještaja i dekoracija: Saloni Furniture, Kave Home, Bolia, Waga Wood te lifestyle brendove: Rituals i Atelier Rebul.
 

nostro-showroom-banjaluka-3-bonjour-ba


Prostor će vas oduševiti savršenim detaljima, pažljivo kreiranim postavkama koje zrače toplinom doma i pozivaju vas da uživate u njihovoj udobnosti i ljepoti.

 

nostro-showroom-banjaluka-4-bonjour-ba


Do kraja novembra obavezno pronađite vremena u vašem rasporedu da posjetite novootvoreni Nostro showroom & design studio, jer vas očekuje Black Week popust, - 20% na sav namještaj.

Radno vrijeme showroom-a je od ponedjeljka do subote od 10 do 18 sati. 

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!