TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 22.12.2022.
Uvijek smo u potrazi za dobrom inspiracijom kad je u pitanju naš posao i život, bilo da ćemo ovu temu spomenuti u razgovoru s prijateljicama, posavjetovati se sa stručnjacima ili otkriti kako to rade naše omiljene zvijezde.
S obzirom na to, odlučili smo ovaj put saznati kako Jennifer Aniston, koju toliko rado pratimo, stvara balans u svom danu, ali i životu. Kako izgleda njeno jutro i kakav je njezin pogled na svijet i prehranu iz perspektive poznate glumice, ali i sada vlasnice vlastitog brenda?
Nastojali smo odgovoriti na ovo pitanje kroz istraživanje intervjua koje je imala s američkim časopisima u proteklih nekoliko godina. Kroz članke u magazinima Shape, People i Cosmopolitan otkrili smo kako Jennifer kreira rituale vježbanja, prehrane, ali i kako ostaje smirena i u doticaju sa svojim emocijama. Više otkrijte u nastavku.
Omiljena jutarnja rutina
Kako otkriva za magazin Shape, Jennifer Aniston svoje jutro voli započeti uz šetnju i pripremanje hrane za svoje pse. Zatim se posveti meditaciji, pravi svoju kavu i piše svoj dnevnik i listu zahvalnosti. Tek nakon toga uzima mobitel i dopušta porukama, e-mailovima i ostalim užurbanim stvarima da zauzimaju prostor u njenom životu.
Za jutra u žurbi
Kada treba biti spremna brzo i započeti dan rano, tada Jennifer svoje jutro voli započeti uz kretanje. Nakon što joj je njezin trener pokazao vježbu preskakanja užeta, trebalo je proći nekoliko mjeseci dok nije zavoljela tu vrstu vježbanja. Sad se preskakanju užeta vraća stalno i može izdržati jako dugo.
Vježbanje
Jennifer je također izuzetno posvećena vježbanju. Cosmopolitan je podijelio da se Jennifer trudi vježbati najmanje 5 puta tjedno. Uz intenzivnije treninge, Jennifer prakticira i jogu koju rado vježba kako radi učvršćivanja mišića i fleksibilnosti, tako i radi benefita za mentalno zdravlje. Jennifer je čak podijelila da se osjeća kako u tom jednom satu joge dobije meditaciju, trening i vrijeme sa svojom prijateljicom.
Svakodnevna prehrana
Kako dalje otkriva za magazin Shape, Jennifer rado posvećuje vrijeme svojoj prehrani i trudi se da hrana koju jede bude organska. Odrasla je u domu u kojem je njena mama uvijek naglasak stavljala na zdravu prehranu, posebice zdrave žitarice za dobro jutro.
Kad se Jennifer odselila i počela jesti nezdravu hranu, shvatila je koliko to utječe na njezin organizam. Nakon razgovora s nutricionistom, odlučila je birati zdravu prehranu, i kako navodi, rado se voli počastiti meksičkom hranom ili salatom s vremena na vrijeme.
Uz sve to, Jennifer je otkrila kako i uzima razne suplemente prehrani, kao što su kolagen, koji dodaje u kavu ili ga popije nakon treninga.
Mentalno zdravlje
Uz meditaciju i pisanje dnevnika, koje smo spomenuli iznad, Jennifer Aniston je za magazin People podijelila kako se trudi ne biti prestroga prema sebi. U svemu pokušava naći balans i smatra da je važno prihvatiti svaki dio sebe takav kakav je. Nije stvar u odjeći ni makeup-u, ljudsko biće krije još puno više od onoga što je vani.
***
Naslovna fotografija: @jenniferaniston
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!