TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 21.5.2025.
Jennifer Aniston nedavno je predstavila prvi televizijski spot za svoj brend za njegu kose LolaVie, koji je izazvao pravi pozitivni hype na društvenim mrežama.
Njen brend LolaVie upravo je izbacio reklamu koja se, iskreno, gleda više puta zaredom jer je toliko simpatična i duhovita.
U reklami se pojavljuju “Hair People” tj. simpatična, plešuća bića napravljena od kose, uz pratnju techno muzike i šaputanja "hair, hair, hair". Jenniferin izraz lica? Neprocjenjiv.
Ova autoironična i duhovita reklama brzo je postala viralna, a fanovi su oduševljeni njenim humorom i originalnošću.
Kosa kao sa seta „Prijatelja“
Jennifer nije poznata samo po glumi i sarkastičnom humoru, već i po frizuri koju su žene širom svijeta godinama pokušavale rekreirati.
Sjetimo se samo „Rachel“ frizure iz 90-ih – apsolutni klasik. No, umjesto da svoj brend promoviše kroz prenaglašene beauty poruke, Aniston je odabrala nešto što rijetko viđamo u industriji ljepote iskrenost i dobru foru.
LolaVie
LolaVie kao brend je lansiran 2021. godine, ali ova reklama ga je ponovo stavila u centar pažnje. Osnovna filozofija? Proizvodi bez silikona, sulfata i parabena, koji njeguju kosu iznutra, a ne samo na površini. Jennifer tvrdi da koristi svaki proizvod iz linije i sudeći po tome kako joj kosa izgleda dok odbija Hair People koncept mi joj vjerujemo.
Na kraju ako će vam neki proizvod pomoći da dobijete onu „Jennifer kosu“, ne bi li trebao dolaziti s istom dozom šarma, karaktera i autentičnosti? Mi kažemo da, a internet se slaže.
Foto: @jenniferaniston
TEKST: Bonjour.ba/PR
Nakon uspješnog lansiranja prve radnje 2022. godine u sarajevskom Alta shopping centru, bh. brend Werkstatt prepoznatljiv po unikatnom, ručno izrađenom dizajnerskom nakitu, s ponosom najavljuje otvaranje svoje druge radnje.
Smješten u samom srcu Starog grada, na adresi Gazi Husrev-begova 45, Baščaršija.
Otvaranjem radnje u Starom gradu, Werkstatt dodatno učvršćuje svoju vezu s lokalnom kulturom i identitetom, i nastavlja graditi most između tradicionalne grafike i savremenog dizajna.
Brend se od početka oslanja na princip održive i male serijske proizvodnje, s naglaskom na ručni rad, pažljivo birane materijale i estetsku dosljednost.
U svakom komadu ogleda se spoj posvećenosti ručne izrade i umjetničke slobode, što Werkstatt čini prepoznatljivim na domaćem tržištu, ali i izvan njega.
Otvaranje nove radnje na Baščaršiji označava novu fazu u razvoju brenda, s ambicijom da se još čvršće veže za lokalni kontekst, ali i istupi prema međunarodnoj publici kroz autentičan dizajn i jasnu viziju.
U ambijentu koji odiše historijom i autentičnim duhom Sarajeva, Werkstatt predstavlja kolekcije nakita koje brišu granice između umjetnosti, dizajna i zanatstva. Svaki komad izrađuje se ručno, s pažnjom na detalje, materijale i izražajnu snagu.
Otvorenje radnje obilježeno je druženjem kojem su prisustvovali brojni prijatelji brenda, predstavnici kreativne scene, kao i ljubitelji unikatnog nakita.
U intimnoj i opuštenoj atmosferi, gosti su imali priliku među prvima vidjeti nove modele nakita, osjetiti estetiku brenda i doživjeti Werkstatt kroz njegov prepoznatljivi spoj minimalizma, elegancije i autentičnosti.
Otvaranjem nove radnje, Werkstatt nastavlja graditi svoju priču u prostoru u kojem se tradicija susreće sa savremenim stvaralaštvom, potvrđujući svoju posvećenost autentičnosti, lokalnoj proizvodnji i vrhunskom zanatstvu.
Foto: Amina Ahmetagić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!