TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 20.12.2021.
U sklopu izletišta Javorov Do na Bjelašnici, otvoren je istoimeni restoran, koji će biti pravi hit kada je u pitanju lokacija za održavanje vjenčanja.
Ovaj restoran, u jedinstvenom planinskom ambijentu bh. olimpijske ljepotice, ima prekrasno uređen interijer koji će vas privući na prvi pogled.
Ukoliko ste u potrazi za unikatnom lokacijom kako za obred samog vjenčanja, tako i za proslavu, ovaj restoran prekrasne estetike interijera i magičnog ambijenta svakako neka se nađe na vašoj #tocheck listi.

Ispred samog restorana se nalazi kamenom dizajniran amfiteatar, koji će izgledati predivno i romantično, te kreirati drugačiji ambijent za vjenčanja koja se održavaju izvan objekta.

Unutrašnjost restorana ima veliki kapacitet koji omogućava boravak u unutrašnjem i vanjskom prostoru što ga čini idealnim za održavanje svadbi i proslava. Interijer je uređen u spoju dva prirodna materijala, drveta i kamena, što pridonosi romantičnoj i pomalo moderno-rustikalnoj atmosferi. Stakleni prozori čine veliki dio ovog interijera, posebno u zimskom periodu, gdje ćete biti okruženi magičnom snježnom idilom vani, dok ste vi unutra na toplom.






Fotografije sa vjenčanja u ovom restoranu će biti nešto zbog čega ćete s oduševljenjem pregledati uspomene sa vašeg sretnog dana, provedenog u društvu dragih ljudi.




Važno je istaknuti da u prekrasnom interijeru i magičnoj atmosferi restorana možete uživati tokom svakog dana, a oduševit će vas i njihov pažljivo kreiran gourmet segment.
,,Kompleks Javorov Do je do sada bio prepoznatljiv i po izuzetnoj ponudi hrane i pića, a u sklopu restorana je ta ponuda dodatno obogaćena te će za svakog od posjetitelja omogućiti kvalitetan izbor. Filozofija pripreme hrane u restoranu Javorov Do uključuje tradicionalne bosanske tehnike sa uvijek pažljivo odabranim svježim namirnicama ovog podneblja.
Ponuda restorana je bazirana na kvalitetnoj hrani sa roštilja. Posebno smo ponosni na našu proizvodnju mesa, po našoj posebnoj recepturi, jer je kvalitetno roštiljsko meso na bh. tržištu rijetkost. Pored toga, istaknuli bismo i klasičnu planinsku ponudu, jer šta bi bio jedan planinski restoran bez domaćih uštipaka, domaće pure i pite, a za one prave gurmane u ponudi restorana se nalazi i odličan biftek i steak (ramstek).“, kazala je Martina Keškić, direktorica kompleksa Javorov Do.



Iz Javorovog Dola, također poručuju da su osigurali nesmetan prilaz i redovno čišćenje puta do kompleksa, tako da vas ni obilne snježne padavine neće omesti u tome da osjetite dašak planinske atmosfere uz sjajnu hranu, piće i zabavni program.
* * *
Foto: Muna Nazak
TEKST: Bonjour.ba
Postoje domovi u kojima ukrašavanje jelke nikad nije samo početak blagdanske sezone.
To je mali porodični ritual, trenutak u kojem se vraćamo onim dragim navikama koje smo ponijeli iz djetinjstva: biranje kuglica, slaganje lampica, potraga za 'onim jednim ukrasom' bez kojeg jelka nije potpuna.
To je i trenutak u kojem dom na kratko zastane. Lampice zamijene dnevnu svjetlost, prostor postane topliji, a oni tihi razgovori i smijeh stvaraju atmosferu zbog koje sve izgleda nježnije nego inače.
Možda baš zato, iz godine u godinu, mnogi od nas traže mjesto koje može probuditi tu istu emocionalnu iskru. Prostor u kojem počinje sezona ideja, inspiracije i onog poznatog blagdanskog uzbuđenja.
Ove godine, ta priča dobila je novo poglavlje. Oli Living, novootvoreni odjel prodajnog centra Oli koji se nalazi na adresi Vukovarska 68 u Posušju, okuplja sve što dom čini domom: od predmeta koje svakodnevno koristimo do detalja koji mijenjaju atmosferu prostora.

Kako je mala ideja postala početak blagdanske sezone
Prije nego što je Oli Living dobio svoje ime i prostor, postojala je mala porodična trgovina u kojoj je svako ukrašavanje polica donosilo isto ono iskreno uzbuđenje koje i danas osjećamo u blagdanskom periodu. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Nekoliko pažljivo odabranih dekoracija, puno mašte i želja da se ljudima donese komadić topline bili su temelj ove priče.
Godinama kasnije, iza ideje i koncepta uređenja stoji Ivanina vizija, koju je cijeli tim pretvorio u ono što danas vidimo. Putovanja na evropske sajmove, istraživanje trendova i biranje kolekcija u showroomima oblikovali su današnji asortiman: spoj nordijske jednostavnosti, londonskog šarma i topline juga. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Zato se u Oli Living ne ulazi samo radi kupovine, nego radi osjećaja. Upravo tu počinje božićni dio priče, onaj zbog kojeg se svake godine vraćamo.
Osam priča, jedna sezona: Kako izgleda Božić u Oli Livingu?
Blagdanske dekoracije u ovom prostoru nisu samo izložene, već pretvorene u osam tematskih svjetova, od kojih svaki ima svoju boju, atmosferu i emociju. Posjetitelji gotovo uvijek prepoznaju 'svoju temu' čim zakorače u prostor.
Među njima je i Ralphie’s, cozy estetika koja je ove godine osvojila internet: topli tonovi, meke teksture i doza nostalgije koja podsjeća na filmske praznike kakve pamtimo iz djetinjstva.
Tu je i novi koncept 50/50: jedna polovina jelke uređena je u stilu snježne šume, s bijelim i srebrnim tonovima, dok druga donosi toplu, klasičnu blagdansku atmosferu doma.
Dva jasno različita stila spojena su u jednu jelku, tako da posjetitelji mogu vidjeti kako obje estetike funkcionišu u praksi.
Kako bi ove priče doživjeli svi, uvedeno je i novo pravilo: ukrašene jelke i dekoracije na njima nisu na prodaju.
Godinama su upravo one prve nestajale, često prije nego što ih je većina posjetitelja uopće stigla vidjeti. Ove sezone, želja je bila jednostavna, da svako ko zakorači u Oli Living može doživjeti cijelu čaroliju, bez žurbe i straha da je zakasnio.
Kada se tihi rad pretvorio u blagdanski prizor
Blagdanski izlog u Oliju otvoren je 15. novembra, i već prvih sati bilo je jasno da to nije samo još jedno otvaranje. Ljudi nisu prolazili, vraćali su se. Neki da bolje pogledaju, drugi da zastanu još malo, treći da povedu nekoga kome žele pokazati ono što su upravo doživjeli.
U stvaranju ovogodišnjeg izloga učestvovali su svi koji godinama grade ovu priču: porodica, tim zaposlenih i ljudi koji stoje iza svakog detalja. Birali su lampice, usklađivali boje, slagali ukras po ukras, i upravo je taj zajednički rad dao prostoru posebnu toplinu.
Svako je donio dio sebe, i možda je baš zbog toga ovogodišnji izlog toliko topao. Ne topao svjetlom, nego osjećajem.
Prvog dana, posjetitelji su se zadržavali satima. Šetali su polako, gledali detalje, fotografisali, a najviše vremena provodili su pred jaslicama koje su ove godine dobile središnje mjesto. 
Vidljive još s glavne ceste, jaslice su postale mali magnet za sve generacije: djeca su prilazila širokih očiju, odrasli s tihim smiješkom, kao da se u njima probudi zaboravljena uspomena.
U vrijeme otvaranja, saksofon Borisa Bomoštara ispunio je prostor božićnim klasicima. Tonovi su se spojili s toplinom svjetla, stvarajući atmosferu koja je djelovala gotovo filmski, kao prizor koji bismo najradije zaustavili na trenutak duže.
Među jelkama, dvije su odmah pronašle svoju publiku: bordo, duboka i sofisticirana, i klasična crvena, ona bez koje blagdani jednostavno nisu potpuni. Različite po tonu, a iste po emociji koju bude.
A priča još nije završena. Tek nas čeka glavni detalj: raskošna jelka u Ralph stilu, koja će zaokružiti cijeli izlog i označiti trenutak kada blagdanska sezona u Oliju zvanično počinje.
Ako je suditi po prvom danu, ova sezona će trajati malo duže, izgledati još toplije i ostaviti utisak koji se pamti.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!