TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.8.2010.
*Beauty promoKanebo Sensai Silky BronzeJedna od posebnosti kreme za sunčanje ovog japanskog proizvoda sa svilom kao bazom, je u tome što ima jako lagane teksture, nisu guste kao ostale kreme za sunčanje, pa je tako i krema za lice je odlična kao podloga za puder tokom ljeta. Faktori koje ova linja ima su 10, 20 i 30 te su prilagođeni za svijetlu, srednju i tamnu kožu lica i tijela, a pored sn
.jpg)
Clarins linija za sunčanje
Linija za sunčanje ovog francuskog branda na biljnoj bazi se odlikuje različitim teksturama, ovisno o tipu kože, te osigurava naprednu zaštitu od sunca (UVA i UVB), dok su infracrveni filteri otporni na vrućinu.
Pored navedenog, Clarins kreme za sunčanje sprečavaju dehidraciju, otporne su na vodu i znoj te štite od negativnih efekata slane vode. Ovdje imamo liniju za samotamnjenje kao i after sun liniju, a posebno izdvajamo proizvod SOS Coups de Soleil – SOS Sunburn Soother, za brzi oporavak kože nakon sunčanja.
Zahvaljujući mango i shea butteru trenutno umanjuje crvenilo, zategnutost kože, guljenje, vraća koži osjećaj gipkosti i komfora, a pogodan je i za opekline.
Još jedna pogodnost je svakako ta da uz kupovinu Clarins proizvoda za sunčanje na poklon možete dobiti i praktičnu torbu ili neseser ukrašene Clarins logotipom.
Dior linija za sunčanje
Ovaj ekskluzivni francuski brand također ima liniju za sunčanje i samotamnjenje s posebnim naglaskom upravo na spomenutu kremu za samotamnjenje koja je prepoznata kao jedna od boljih koja za rezultat daje ujednačen i obasjan ten. Uz UVA i UVB zaštitu Dior je dodao COLEUS – biopospješivač koji pomaže u aktiviranju prirodne sinteze melanina. Ovdje je svakako još potrebno izdvojiti ekstrat monoi koji osvježava kožu, kao i to da su svi proizvodi vodootporni.
Iz Diorove linije za sunčanje izdvajamo Sweet sun – mirisnu vodicu za tijelo, koja je naravno bezalkoholna i savršena za sve one koji žele dugo osjetiti miris ljeta na sebi.
Navedene proizvode pronađite u:
Parfumerija Nevena;
Kralja Petra Krešimira IV;
SPC Rondo;
Mostar
&
Dubrovačka Ulica;
SPC Piramida;
Mostar
modamo.info
TEKST: Bonjour.ba
Koliko puta ste sjedile na kafi s prijateljicom, primijetile da je ponijela neseser i uhvatile sebe kako vas kopka šta se zapravo nalazi unutra?
Taj mali poriv da zavirite, da vidite koje proizvode koristi svaki dan i koji joj stvarno rade posao, toliko je univerzalan da smo od njega napravili novi format.
Upravo iz te znatiželje nastala je Beauty.pauza, format koji se gleda odmah, jer nikad ne znate na koji ćete trik naletjeti ili koji ćete proizvod poželjeti zapisati još dok razgovor traje.
Svaka epizoda počinje tako što sjednemo, naručimo kafu i sasvim opušteno otvorimo nečiji neseser.
Taj trenutak uvijek donese malu dozu tišine i iščekivanja, jer znamo da pred nama nisu samo proizvodi nego i rutina koju gošća zaista živi.
Upravo ta nefiltriranost čini ovaj format onim koji se ne preskače i koji se prati iz epizode u epizodu.
Postoji nešto neodoljivo intimno u trenutku kada neko otvori svoj neseser, možda zato što unutra stoji ono najiskrenije od naše rutine.
Prvu Beauty.pauzu smo snimili u NYC Bagel-u, u atmosferi koja poziva na duže sjedenje, toplu kafu i opušten razgovor.
Format smo otvorili s Enom Avdić, influensericom, novinarkom i voditeljicom prvog bh. dating showa Hot Date, ženom koju publika već poznaje, ali čiji neseser priča sasvim novu, intimniju priču.
Ada Ćeremida, novinarka Bonjour.ba portala i Ena Avdić, influenserica i tv voditeljica
I baš tu, između dva gutljaja kafe, otvorili smo neseser…
Ena tvrdi da je pitanje koje najčešće dobiva upravo ono 'Ko te šminka?', ali da joj je 'najveći fleks to što sve radi sama'. Priznaje da ima i blush blindness i bronzer blindness, pa je njena rutina često miks svega što voli i svega što joj stoji pri ruci.
Rituali koji uvijek ostaju isti
Rumenilo joj je, kaže, skoro pa porodična navika. Mama ga je uvijek nosila, pa je i ona odmalena navikla da obrazi imaju malo boje. Baby pink joj je go-to, dok koralnu ostavlja za ljetne mjesece.
Dok prevrće proizvode po stolu, pokazuje svoj lip combo, onaj zbog kojeg joj je 'nekad i sramota', jer ponekad uključuje i do pet proizvoda.
Voli drogerijske brendove i otvoreno kaže da joj često budu bolji od high-end varijanti, što joj olakšava slaganje nijansi, formula i finisha.
Setting puder joj je must, a bez njega, kaže, ništa ne bi izdržalo tempo snimanja i stalnog kretanja tokom dana.
Trik s maskarama koji ima savršen smisao
Dok priča o proizvodima koje koristi svakodnevno, zaustavlja se na maskarama i tom dijelu rutine koji joj je posebno drag, jer je dugo eksperimentisala dok nije pronašla ono što joj zaista radi posao.
Objašnjava da većina maskara sama po sebi uvijek ima neku manu, jer jedna daje volumen, druga fino razdvaja trepavice, dok treća ima odličnu četkicu, ali slabiji pigment.
Zato je, s vremenom, razvila svoj mali trik: 'Uvijek koristite dvije maskare, jednu novu i jednu staru (naravno ne kojoj je istekao rok). Tek tada dobijete i volumen i lijepo raščešljane trepavice.'
Kaže da joj upravo ta kombinacija daje rezultat koji izgleda uredno, ali dovoljno izraženo, te da su trepavice guste, ali nisu slijepljene i zadržavaju onaj prirodni lift koji traje cijeli dan.
Pri dnu nesesera otkriva bazu i puder, iako priznaje da bi oni zapravo trebali biti na vrhu. Za svaki dan bira skin tint i prozračniji sheer finish, jer najviše voli onaj second skin osjećaj.
Full glam ostavlja za posebne prilike, dok joj je svakodnevica više u tonu prirodnog, nadogradivog sjaja.
Za kraj otkriva još jedan jednostavan, ali vrlo praktičan hack: 'Uvijek kupim nijansu svjetliji puder. Lakše ga je potamniti bronzerom i rumenilom nego se boriti s pudrom koji je pretaman.'
Razgovor s Enom bio je prirodan i lagan, baš onakav kakav poželite na jutarnjoj kafi i donio je onu vrstu energije zbog koje poželite ostati još koji minut.
A ako ste među onima koje uvijek zanima šta se krije u nečijem neseseru, pripremite se, jer sljedeće epizode Beauty.pauze donijet će još više otkrića, malih navika i proizvoda koji možda postanu i dio vaše rutine. Ovo je tek početak.
Bonjour.ba produkcija
Voditeljica projekta: Emina Smaka
Voditeljica: Ada Ćeremida
Foto i video: Marko Jovančić
Autorica članka: Adelisa Mašić
Lokacija: NYC BAGEL
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!