TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.8.2016.
Sa 24 godine, Jess Lee je diplomirala na sveučilištu Stanford, gdje je dobila magisterij iz informatike. Uskoro je postala produkt manager u Googleu, gdje joj je jedna od mentorica bila sama Marisaa Mayer. Unatoč sjajnoj poslovnoj prilici i okruženju, Jess je pozornost krala jedna druga web stranica, tada relativno nepoznata. Dan je provodila radeći na poboljšanju My Maps u Googleu, a večer je pr
„Kao direktorica Polyvore stranice, imam tri odgovornosti. Nekako kao da sam kapetan broda. Prva je postavljanje vizije za kompaniju, što je u odnosu na poslove kapetana broda, nešto kao istraživanje naše ultimativne destinacije i kako će biti sjajno kada dođemo do nje. Druga je da osiguram da angažiram sjajan tim, što je potraga za posadom koja će se držati kursa destinacije. Treće je da osiguram da ne ostanemo bez novca, odnosno da imamo dovoljno hrane i vode za put.“
U sklopu suradnje sa portalom Who What Wear i angažmana za knjigu Career Code, koju su napisala osnivačice Who What Wear, Byrdie i My Domaine portala, Jess Le je otkrila 5 karakteristika koje traži u članovima svog tima.
#Uradite svoju domaću zadaću
„Uvijek smo impresionirani kada vidimo da kandidati pokazuju znanje proizvoda. Najkvalificiriraniji kandidati su proučili našu aplikaciju, postali su njeni korisnici i naučili njenu snagu.“
#Iznesite prijedloge
„Ako je to moguće, pronađite područja za koja smatrate da ih treba poboljšati i prijedloge kako bi kompanija određeni segment poslovanja mogla raditi bolje. Pokažite svoje znanje i kako možete sudjelovati u radu kompanije na bolji način. Jednom prilikom, kandidat je pripremio predivnu knjižnicu koja je bila ispisana Polyvore fontovima i bojama. Bila sam oduševljena njegovom strašću za kompanijom, njegovim prijedlozima i posvećenosti detaljima.“
#Sposobnost za rješavanje problema
„Uvijek pokušavam saznati da li kandidati imaju mogućnosti da riješe kompleksan problem i razluče ga u jednostavnije dijelove, jer to pokazuje njegovu sposobnost za rješavanje problema. Ljudi će uvijek biti pred izazovima da rade nešto teško, a kako se oni nose sa svime, govori dosta o tom procesu.
#Poniznost i samosvjesnost
„Budući da su suradnja i timski rad jako važni u Polyvoreu, uvijek tražimo ljudi koji će biti samosvjesni. Ponekad ih pitam oko koje vaše karakteristike su ljudi najčešće u zabludi?“
#Motivacija
„Ponekad ih volim pitati koja je stvar na koju su posebno ponosni, za što su nagrađeni? Dosta naučite o osobi kada vidite o čemu se brine, što joj je prioritet.“
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Za sve one koji ne mogu proći pored dalmatinera, a da ga ne pomiluju, koji su kao djeca (a možda i danas) znali imena barem deset psića iz 101 Dalmatinca i koji i dalje, s osmijehom, pogledaju svaki detalj s tačkicama imamo vijest zbog koje će vam srce zaigrati.
U moru sličnih silueta i očekivanih kolaboracija, adidas je ovog puta rekao: Hajmo malo magije! Nova Samba “Penny” verzija donosi emociju. Nostalgičnu, razigranu i nevjerovatno stylish emociju. Ova limitirana saradnja s Disneyjem inspirisana je pričom koju gotovo svi znamo napamet 101 Dalmatinac, a sada je dobila svoju modnu interpretaciju u obliku jednog od najkultnijih sneaker modela svih vremena.
Crno-bijele tačkice? Tu su. Ilustracija male Penny i još jednog znatiželjnog psića? Naravno. Zlatni detalji na jeziku i peti koji izgledaju kao suptilni naklon estetičarima s TikToka? Bez greške.
Najposebniji dio? Tekstura. Tri crne pruge izrađene su od materijala koji podsjeća na krzno baš kao da ste zagrlili svog omiljenog dalmatinera.
Đon i uložna tabanica urađeni su također s pažnjom na detalje. Na jeziku je zlatni logotip sa šapicama. Na peti tag s brojem "101". Na bočnoj strani Disney potpis i dva mala prijatelja koji podsjećaju da je zabava uvijek u koraku s nama. Bukvalno.
Model je najavljen za 2025. godinu, i ako vam se srce već stisnulo od straha da će nestati brzinom kojom psići bježe kroz London niste jedini. Prema najnovijim podacima, ove šarmantne tenisice bit će dostupne od 1. jula 2025. godine, a model nosi šifru KJ5990.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!