TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.8.2017.
Redatelj Wes Anderson kroz svoje filmove se uvijek drži par standarda koji su mu donijeli titulu vizualnog i zvučnog majstora na setu.Savršena simetrija, scene u kojima vlada simbioza boja, te arhitektura koja čini da se osjećamo kao da smo zalutali u zemlju čudesa, samo su neki od segmenata filma koje Wes dovodi do savršenstva. Budući da se kod svake scene u potpunosti posvećuje detaljima, uist
Zbog toga ne iznenađuje da je ovaj profil koji okuplja fotografije stvarnih građevina i interijera u kojima je svaki detalj doveden do savršenstva – od kompozije, preko materijala do boje, dobio ime njemu u čast. @AccidentalWesAnderson je mjesto na koje ćete svratiti po dozu inspiraciju i uživati u ovim oko ugodnim, skoro savršenim arhitektonskim zdanjima. A i nemojte se bojati koristiti #AccidentalWesAnderson, ukoliko sličnu građevinu imate i u vašoj blizini. Svi slučajni i dugogodišnji obožavatelji rada ovog redatelja će vam biti itekako zahvalni.





.jpg)


Foto: Instagram
TEKST: Ada Ćeremida
Pronašli smo garsonjeru koja je studija o tome kako mali prostori postaju veliki kada im date dobru logiku.
U mirnom makovskom naselju Zenice, u blizini Bosanske piramide, smješten je studio stan od svega 40 m² koji postavlja pitanje koje mnogi imaju: “Može li garsonjera izgledati kao pravi stan i ostati funkcionalna?”
Ovaj prostor kaže: apsolutno da. Najveći uspjeh ovog interijera je njegovo nevidljivo zoniranje. Dnevni boravak, spavaći dio, micro-kuhinja i ulazna zona nisu fizički odvojeni, ali djeluju kao cjeline sa svojom funkcijom.
Mali prostori ne trebaju zidove, nego pravilno raspoređene fokuse. Rezultat? Prostor se ne čita kao jedna soba, nego kao mali, fluidni dom.

Dnevni boravak i kuhinja: prostor koji diše zahvaljujući materijalima
Ono što odmah postaje jasno jeste da se ovdje sve oslanja na tople materijale i meke forme. Bouclé sofa i tabure, mali drveni sto i visoke bijele zavjese stvaraju dnevni dio koji izgleda odvojeno iako se fizički naslanja na krevet.
Kuhinja od drveta i bijelih fronti, sa lampama od ratana i šankom koji služi kao dodatna radna ploha, postaje vizuelni centar stana. I upravo tu se vidi prva lekcija ovog prostora: mali stan ne zahtijeva više namještaja nego više logike. Kada kuhinja i boravak dijele istu toplu paletu, prostor se povezuje, smiruje i djeluje veće nego što jeste.



Krevetni dio: mirna zona u jednoj liniji svjetla
Spavaći dio je pozicioniran uz najveći izvor prirodnog svjetla, čime se krevet “otapa” u prostoru umjesto da dominira njime. Neutralna posteljina, suptilne nijanse bež boje i minimalni detalji održavaju spavaću zonu tihom i laganom.
Ovo je dio koji pokazuje da se privatnost u garsonjeri ne stvara zidovima nego atmosferom mekim svjetlom, laganim prekrivačima i vizuelnim tišinama koje oko prepoznaje kao odmor. Tako prostor ostaje funkcionalno otvoren, ali emotivno podijeljen.


Odlaganje, rasvjeta i ogledala: mali trikovi koji mijenjaju sve
Najbolji dio ove garsonjere je način na koji je sakrivena funkcija. Veliki bijeli ormar duž zida nestaje jer se spaja sa zidnom površinom, dok tamniji ormar u ulazu preuzima vizuelnu težinu i usmjerava pogled dalje u prostor.
Tri okrugla ogledala na zidu dodaju dubinu i visinu, reflektirajući svjetlo i stvarajući iluziju još jedne prostorije. Rasvjeta je topla i strateški postavljena: pletene lampe iznad šanka, podna lampa u dnevnom dijelu i difuzno svjetlo kroz zavjese čine da stan djeluje kao da ima više slojeva nego što zapravo ima. 
Tu leži najveća vrijednost ovog interijera on ne pokušava sakriti da je 40 m², nego pokazuje kako se tih 40 m² može koristiti pametno i sa stilom.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!