TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 11.10.2024.

Treće izdanje Woman.Comm konferencije je sve bliže.


U Bosanskom kulturnom centru u Sarajevu 15. i 16. oktobra okupit će se vodeći predstavnici komunikacijske industrije, kako iz BiH, tako i iz susjednih zemalja i šire! Fokus kao i prethodnih godina je komunikacijska industrija, umrežavanje i jačanje žena iz Adria regije te odgovorno poslovanje, društvena odgovornost, trendovi i brendovi.

Upravo o brendu i to o državi kao brendu, na konferenciji će govoriti profesor Božo Skoko koji smatra da su nam proizvodi kao brendovi odavno poznati, plaćamo za njih i veću cijenu, jer očekujemo provjeren kvalitet i zadovoljstvo. Naviknuti smo na to i da nam ljudi poput  Ronalda, Obame ili Richarda Bransona postaju brandovi, no trenutno fokus „brendiranja“ postaju države, regije i gradovi.




Kako da grad, ili država postanu brend?

Svi smo sigurno nekada u životu željeli posjetiti New York, London, pa čak i Novi Zeland, jer smo čuli brojne pozitivne priče o njima. New York već dvije decenije ima marketinški tim u rukovodstvu koji ga svakodnevno čini privlačnijim i popularnijim u svijetu. Svjesni te činjenice, čak i zemlje u razvoju poput Albanije, ističe Skoko, angažuju međunarodne promotivne agencije koje će raditi na jačanju vlastite percepcije u svijetu.

Iako se to donedavno činilo nepotrebnim, živimo u vremenu kad je teško zamisliti bilo koju državu na svijetu koja ne bi trebala postati brend. Države su, naime, kopirajući korporacije shvatile da ne mogu preživjeti na globalnom tržištu ako pored vlastitog teritorija, vlasti i suvereniteta, vojske i izvoznih proizvoda, ne postignu ugled.

Kako piše Simon Anholt, vodeći britanski stručnjak za brendiranje destinacija, bilo da razmišljamo o tome kamo na odmor, kupovini proizvoda proizvedenog u određenoj državi, prijavljivanju za posao u inozemstvu, selidbi u novi grad, oslanjamo se na našu percepciju tih mjesta kako bi nam proces donošenja odluke bio što lakši, brži i učinkovitiji. Nemamo vremena za dubinske analize, pa se češće vodimo stereotipima, površnim uvidom i imidžima
“, kazao je prof. Božo Skoko.




Skoko smatra da država koja posjeduje ugled u međunarodnoj javnosti lakše plasira svoje proizvode na strana tržišta, lakše privlači turiste i ulagače, lakše „prodaje“ svoju kulturu i način života, a u međunarodnoj politici joj se često progleda kroz prste. 


Sarajevo Film Festival kao brend BiH

Da imamo i pozitivnih primjera, koji čine pozitivnu percepciju o BiH dokaz je Sarajevo Film Festival, koji je ove godine imao svoje trideseto izdanje. Nastao još u ratnim godinama, prkosi složenom državnom uređenju, različitim politikama, podjelama. 

Vrlo važna stvar koja nadilazi sve te podjele je što organizaciji Festivala prije svega prilazimo profesionalno iz pozicije filmskih djelatnika i publike, tako sve dobiva drugi smisao. Upravo tako se razvijao SFF, od malog događaja koji je Sarajevu pod opsadom donio filmove do postepenog okretanju prema užoj i široj regiji i na taj način profiliranja festivala kao jedinstvenog događaja u Europi i šire. Kada otkrijete svoj pravi profil i svoj pravi smisao, onda je sasvim prirodno da će projekat postati važan i jak brend“, kazala je Elma Tataragić, scenaristica, producentica i selektorica Sarajevo Film Festivala.
 


Sarajevo Film Festival svake godine pokazuje kako BiH može biti atraktivna, funkcionalna i povoljna za život i rad, dodaje Elma. Imidž BiH kao nestabilne, siromašne i postratne zemlje itekako pomjeraju projekti iz kulture, posebno ovako veliki kao što je Sarajevo Film Festival koji privlače nekoliko hiljada profesionalaca svake godine i preko 100.000 gledatelja u BiH. To utiče na sliku Sarajevo i BiH, na ekonomiju, na kulturni život, ali općenito na kvalitet života.

Sve o brendiranju države, kako brendovi mijenjaju pogled na svijet i o uspjehu na Balkanu možete čuti na trećoj Woman.Comm konferenciji. 

* * *
Naslovna fotografija: Pexels.com
Foto: PR


Bonjour

Ljeto počinje ovdje: Najfinija vinska večer stiže u Sarajevo

TEKST: Bonjour.ba/PR

Ljeto počinje ovdje: Najfinija vinska večer stiže u Sarajevo Ljeto počinje ovdje: Najfinija vinska večer stiže u Sarajevo

Započnite ljeto u stilu uz Fina Vina.

Ako tražite savršen uvod u ljetnu sezonu, rezervišite 20. juni u svom kalendaru!

U petak, 20.06., petak u srcu Sarajeva, u prepoznatljivo elegantnom ambijentu Hotela Bosnia, održava se najfinija vinska večer sezone Fina degustacija ’25.

U vremenu od 18:00 do 22:00, biće predstavljena selekcija vina iz portfolija kompanije Fina Vina d.o.o., uz poseban akcenat na etikete koje su u proteklim mjesecima osvajale najviše ocjene na svjetskim vinskim smotrama poput Decanter World Wine Awards, James Suckling, Luca Gardini i Robert Parker Wine Advocate.


bonjour_ba_fina_vina_011

bonjour_ba_fina_vina_05


Ekskluzivno: Vinarija Fantinel po prvi put u Sarajevu

Jedno od najvećih uzbuđenja ovogodišnje degustacije jeste prvo javno predstavljanje vinarije Fantinel iz Italije – poznate po elegantnim pjenušavim vinima One and Only, ali i autentičnim baznim vinima koja će ovog ljeta biti pravo osvježenje na tržištu.

Ovo je rijetka prilika da se susretnete sa jednim od najuglednijih imena sjeverne Italije, čija vina odišu friškošću, mineralnošću i modernim šarmom.


bonjour_ba_fina_vina_04


Kao i uvijek, Fina degustacija nudi cjelovito iskustvo – uz vina iz Slovenije, Hrvatske, Srbije i Italije, biće predstavljena i vrhunska maslinova ulja Mate, delikatesni proizvodi Zigante tartufa, te razne gastro poslastice koje donose naši dugogodišnji partneri festivala.

Nakon zvaničnog dijela, druženje se seli u Coloseum Club, gdje počinje afterparty od 23:00h uz Sax’n Groove.


bonjour_ba_fina_vina_01

bonjour_ba_fina_vina_010


Detalji za posjetioce

Ulaznica je 40 KM po osobi. Kotizacija za korištenje Riedel čaše je 10 KM. Ulaznice su dostupne putem kupikartu.ba, u njihovim prodajnim mjestima i na dan događaja u Hotelu Bosnia.

Zašto ne biste trebali propustiti festival?

Fina degustacija nije samo još jedan festival vina. To je okupljanje ljudi koji znaju uživati, koji pitaju, kušaju, biraju i pamte. To je večer za sve one koji žele otkriti šta će se ovog ljeta piti – u restoranima, na terasama, na važnim trenucima.


bonjour_ba_fina_vina_012

bonjour_ba_fina_vina_03


Međutim, kompanija Fina Vina d.o.o. priprema nešto za vas 19.06., noć prije festivala Fina degustacija - Masterclass sa temom Balkans terroir.


bonjour_ba_fina_vina_014


Pod moderacijom Mirele Laković, te u organizaciji Amira Beširevića, direktora kompanije Fina Vina i pokretača Sarajevo Wine Weekend festivala, ovaj događaj okuplja neka od najvažnijih imena vinske scene regije.

Marjan Simčič s fokusom na autohtonu sortu kroz Rebula Classic i Rebula Opoka, vino koje je osvojilo vinske karte svjetskih restorana. Milan Anđelić iz vinarije Chichateau donosi priču o Chardonnayu s karakterom i autohtonim sortama iz Srbije. 

Vjekoslav Lukić vodi nas kroz Žilavku i Blatinu vinarije Brkić, uz uvid u potencijal Hercegovine, a Boris Mrgudić iz vinarije Bura/Mrgudić predstavlja dva lica Plavca malog Dingač i Postup.


bonjour_ba_fina_vina_013


Nakon edukativnog dijela slijedi uživanje u delicijama Crvene jabuke gastro marketa uparenim sa Zigante tartufima. Vidimo se 20. juna. Počinjemo fino. Završavamo još finije.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!