TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 10.1.2024.
Previše razmišljamo, svjesni smo da ulazimo preduboko u analizu svih detalja, ali se ne možemo zaustaviti.
Po definiciji overthinking znači sljedeće: posvetiti previše vremena razmišljanju ili analiziranju nečega na način koji je više štetan nego koristan. To uključuje prekomjerno razmišljanje o situaciji/problemu. Sada već i zbog overthinkinga koji ne možemo zaustaviti ulazimo u njegovu novu fazu. Prava malena agonija, a pored toga često remeti naš tempo obavljanja važnih zadataka u toku dana, kao što su fokus na posao, učenje, a čak i vrijeme koje želimo posvetiti dragim ljudima.
Već smo istaknuli važnost japanskih principa i lekcija te neke od njih izdvojili pri trudu da balansiramo između svoje discipliniranosti i vremena koje izdvajamo za opuštanje. Donosimo vam 5 novih koje će poslužiti kao jedan od prvih koraka pri prevazilaženju izazova overthinkinga.
Foto: @ulledjerf
Shoganai
Odnosi se na prihvatanje onoga što ne možemo promijeniti i izbjeći te da se umjesto toga fokusiramo na ono što je pred nama, a na šta možemo imati određeni uticaj.
Shinrin - yoku
Kupanje u šumi ili jednostavno vrijeme provedeno u prirodi. Sigurni smo da se ste već uvjerili u snagu benefita koji boravak u prirodi ima na naše raspoloženje, fizičko i mentalno zdravlje, a tako je i kada je riječ o mislima koje ne možemo zaustaviti.
Foto: @entre_dois
Gaman
Ovo možemo prevesti kao graciozan pristup životu. Prolazak kroz život i izazovne situacije dignute glave, umjesto da se skrivamo u vlastitim mislima analizirajući situacije na koje nemamo uticaj.
Wabi - sabi
Wabi - sabi je toliko popularan pristup životu da je neizbježan korak i ovaj put. Prihvatite nesavršenosti. Svoje, nesavršenosti drugih i situacija u kojim se nalazite. Na ovaj način izbjeći ćete potrebu za overthinkingom dostizanja savršenstva.
Ikebana
Da, da. Ovo je malo više od simpatičnog dodatka u našim domovima. No, nije daleko od uživanja u cvijeću. Ikebana se odnosi na uređivanje cvijeća, oblikovanje buketa i slično. Kao i kada je riječ o vremenu provedenom u prirodi, ovo će nas povezati s trenutnim okruženjem, fokusirajući misli na opuštajuću i mirnu aktivnost.
* * *
Naslovna fotografija: @mariecher
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!