TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.9.2021.
Nevena Rendeli dobro je poznato lice s TV ekrana, no, osim voditeljskih projekata u njenom potpisu, u posljednje vrijeme rado smo pratili i njene priče posvećenu trčanju, čitali o njenim majčinskim avanturama i putovanjima, ali i o novim poduzetničkim koracima koje je napravila.
Nevena je pokrenula vlastitu kompaniju, Primetime komunikacije u čijem potpisu nastaju nove lifestyle priče.
Otkrila nam je koje su najvažnije lekcije o PR-u i marketingu koje je naučila do sad, na koje je projekte najponosnija, kao i više detalja o Weekend Media Festivalu koji počinje danas u Rovinju.
U svijetu medija Weekend Media Festival je događaj koji se iščekuje i jedva čekamo red druženja, učenja i odlične zabave.
Kompletan intervju donosimo u nastavku.
***
Nevena, napravili ste hrabru odluku i odlučili dati otkaz na HRT-u te pokrenuti vlastitu kompaniju za odnose s javnošću. Kako ste znali da je odluka prava?
Teško pitanje jer zapravo nikad nisi siguran kad je pravo vrijeme ali ipak nekako to osjetiš. Ja sam imala profesionalnu pauzu od otprilike dvije godine jer smo dobili troje djece u godinu pol (zvuči ludo ali prvo smo dobili blizanke a godinu i pol nakon i treću curicu) i ta pauza mi je, osim što sam posložila prioritete, otvorila oči.
Nisam se više vidjela u uredničkom i novinarskom poslu, odnosnu u radu za nekog drugoga i poželjela sam imati kontrolu nad svim što radim.
Imala sam velike planove s partnerima raditi različite projekte, a onda je nastupila pandemija koronavirusa i sve je stopirano.
Unatoč nezavidnoj situaciji s tek otvorenom tvrtkom preživjeli smo i bili primorani snaći se u novoj situaciji.
Veliki projekti su zamijenjeni manjima, offline projekti su postali online i evo nas u drugoj godini poslovanja u plusu.
Na koji ste projekt u potpisu agencije najponosniji do sad?
Festival zdravlja koji je od početka do kraja projekt Prime time komunikacija. Kako nismo mogli raditi velike komunikacijske projekte poput Weekend media festivala u 2019. odlučili smo se za manje festivale na otvorenom s tematikom koja nam je u datom trenutku bila svima bliska.
Prije ljeta je održano i drugo izdanje a spremamo za proljeće još veće i bolje.
Također, jako me vesele projekti s nerazvikanim a prekrasnim destinacijama po Hrvatskoj, poput brendiranja Istočne Istre koja je pomalo ostala u sjeni zapadne i središnje Istre,a sigurna sam da su grad Labin, Rabac i okolica „next big thing“ u hrvatskom turizmu.
Koji su izazovi s kojim se žene poduzetnice susreću danas i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti o tim problemima?
Poduzetništvo samo po sebi nosi svakodnevne izazove, ako ste pritom žena i majka, borba je još teža. No ako vjerujete u sebe i ono što radite, nema te prepreke koju ne možete preskočiti.
Možda je nama ženama utoliko i lakše, mi smo navikle da ništa ne teče glatko i da nikad nema opuštanja.
Najvažnija lekcija o PR-u i marketingu koju ste naučili dosad?
Klijent nije uvijek u pravu. Odnosno tu ste vi da ga uvjerite u najbolju verziju.
Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?
Sve bolje i zapravo su neuspjesi prostor za napredak. Koliko god je u poduzetništvu svaki mjesec nova borba, toliko su i motivi veći.
Meni je iskreno svaki projekt kao novi posao ili se daš u njega u potpunosti ili ga ne radiš.
Jedan od tema na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu je i aktivizam, a i vi ste osnovali udrugu SOS Zagreb. Kako potaknuti ljude da krenu raditi na malim stvarima oko sebe?
Mene je nažalost natjerala nužda i strah. Naime potres koji je prošle godine pogodio Zagreb, a onda i onaj drugi koji je zadesio Baniju, iznio je na vidjelo višegodišnje probleme nebrige za svoj grad. Zagreb nam je propadao pred očima a potres ga je dokrajčio.
Tim više, što ni nakon potresa politika i vlast nisu vidjeli potrebe reagirati već su svoje građane ostavili na cjedilu.
Tako se 580 dana nakon potresa državna i gradska vlast mogu pohvaliti niti jednom obnovljenom kućom ili zgradom u Zagrebu. Građani su morali reagirati i od tad vičemo i pritišćemo ne bismo li pokrenuli obnovu.
Mislim da je aktivizam u posljednje dvije godine i u svijetu i kod nas pokazao koliko može biti jak i koliko promjena u društvu nastupa kad pokažemo da brinemo o onome što nam je važno. Meni je važna sigurnost moje djece i doma i neću gledati kako zbog nesposobnosti ona biva ugrožena.
Pročitali smo i da sada Primetime komunikacije surađuju i s timom Weekend Media Festivala. Kako je započela cijela priča?
Tako je planirano od osnutka prije godine i pol, samo nas je korona spriječila u realizaciji Weekenda u 2020.-oj.
Moji partneri u Prime time komunikacijama su Tomo Ricov i Boris Kovaček, osnivači i direktori Weekend media festivala.
Što se mene tiče ja s timom Weekenda surađujem gotovo od prvog festivala, a sad sam dio programskog tima i voditelj komunikacija cijelog festivala.
Kojim se panelima na ovogodišnjem izdanju posebice veselite?
S obzirom da sam na kreaciji i organizaciji većine njih od početka, teško mi je odabrati najdraže, ali posebno nas veseli dolazak Manfreda Spitzera, njemačkog psihijatra i autora brojnih knjiga o utjecaju tehnologije na usamljenost čovjeka u današnjem društvu.
Zatim panel s nekim od najpoznatijih TV lica u regiji - Zoranom Šprajcom, Jovanom Joksimović i Zoranom Kesićem, panel s najjačim regionalnim influencerima, 1 on 1 s Goran Bogdanom vjerojatno trenutno najvećom glumačkom zvijezdom u regiji, teme poput one 'Čiji je tesla', 'Živjeti zauvijek- san ili imperativ', 'PR je mrtav, živio PR', 'Kako festivali mijenjaju destinacije', 'Što žene žele' itd.
Najdraža uspomena s Weekend Media Festivala?
Hm, kad sam kao mlada novinarka izvještavala s Weekenda za Dnevnik HRT-a, a cijeli tim iza mene je plesao na Walk like an Egyptian ili kad sam sa Psihomodo popom završila na pozornici (sva sreća nisam zapjevala).
Zapravo više od takvih trenutaka pamtim ljude koje sam na Weekendima upoznala, to je najveća prednost ovakvog regionalnog festivala - networking.
Najbolje poslove sam dogovorila upravo u Rovinju za vrijeme ta tri dana.
Koliko su lekcije i predavanja s dosadašnjih izdanja WMF-a utjecali na razvoj vaše karijere?
Zapravo kad razmislim dosta. Neke do najvažnijih stvari u poslu sam naučila na Weekendu. O ljudima koje sam upoznala da i ne govorim.
Koje tri stvari moramo ponijeti na Weekend Media Festival?
Mobitel da zabilježite sve trenutke, Andol za dan nakon zabave da izdržite predavanja i kupaći kostim da se okupate posljednji put prije povratka doma.
***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: @nevenarendeli
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Met gala... datum koji modni entuzijasti označe crvenim slovima u kalendaru. Zašto? Dok se svjetla reflektora pale, a crveni tepih razvija ispred njujorškog Metropolitan Museuma, svijet mode zadržava dah jer sprema se spektakl gdje se moda susreće s umjetnošću.
Svijet je još jednom gledao i komentarisao sve, od savršeno krojenih silueta do neočekivanih izostanaka.
Ovogodišnja tema, "Superfine: Tailoring Black Style", odaje počast bogatoj tradiciji afroameričke elegancije i kulture odijevanja, stilu koji kroz vrhunski krojene komade izražava identitet, otpor i kreativnost tih zajednica. Inspirisana djelom Monice L. Miller "Slaves to Fashion", izložba istražuje kako je moda oblikovala afroameričke identitete.
Priče o onima kojih nema: Lista izostanaka koja je podigla prašinu
Kako to obično biva, priče počinju prije nego što prvi gost zakorači na tepih. Uoči sinoćnje Met Gale 2025, najviše se pričalo o slavnim osobama koje neće prisustvovati događaju – bilo zbog profesionalnih obaveza, ličnih razloga ili navodnih sukoba. Posebnu pažnju izazvala je odluka supermodela Naomi Campbell da preskoči ovogodišnju Galu.
Iako je istakla da je počastvovana pozivom, navela je da neće prisustvovati zbog ličnih razloga. Ova odluka dolazi nakon prošlogodišnjih špekulacija o zategnutim odnosima s Annom Wintour, što je dodatno podgrijalo interesovanje javnosti.
Među ostalim poznatim imenima koja su izostala su Blake Lively i Ryan Reynolds, koji su odlučili preskočiti događaj bez posebnog objašnjenja . LeBron James, iako imenovan počasnim predsjedavajućim, nije prisustvovao zbog povrede koljena . Pjevačica SZA je zauzeta turnejom s Kendrickom Lamarom, a kada Sarah Jessica Parker preskoči Met Galu to se primijeti.
Iako važi za jednu od najvjernijih zvanica i modnih miljenica crvenog tepiha, ove godine nije mogla prisustvovati zbog ranije preuzetih poslovnih obaveza. Njen izostanak ostavio je tihu prazninu među ljubiteljima mode.
Ova odsustva dodatno su podstakla spekulacije i tračeve, čineći listu nepozvanih ili onih koji su odlučili ne doći jednako zanimljivom kao i sama lista zvanica.
Početak večeri
Ovogodišnja Met Gala već je ispisala historiju prije nego što su gosti uopće zakoračili na stepenice Metropolitan muzeja. Prikupljeno je rekordnih 31 milion dolara za Muzej, čime je oboren dosadašnji rekord gala večeri. Muzej je bio ukrašen zelenilom i cvijećem, a tepih plave boje umjesto tradicionalno crvene.
Mnogo interesa i priča privukao je upravo tepih. Iako se na prvu činilo kao iznenađenje, istina je da ovo nije prvi put jer slično je bilo i 2022. godine, kada je plavi tepih bio dio teme “In America: A Lexicon of Fashion”, simbolizirajući klasične američke vrijednosti. Ipak, ove godine plava je djelovala još dublje, bogatije kao pozadina modnog poglavlja koje je tek počelo da se piše.
Prvi viralni modni trenutak večeri
Jedan od co-chair domaćina, glumac Colman Domingo, priredio je mali show na crvenom tepihu. Stigao je u kraljevsko plavom odijelu sa zlaćanim plaštom, u duhu teme koja slavi dandy stil.
Zatim je usred poziranja napravio transformaciju gdje je skinuo ogrtač na stepenicama i otkrio elegantan sako s uzorkom. Ovaj neočekivani “outfit reveal” izazvao je ovacije prisutnih i odmah postao viralan na društvenim mrežama.
Foto: wwd
Rihanna i beba broj tri
Rihanna je na Met Gali 2025. potvrdila ono o čemu se već danima šuškalo, a to je da očekuje treće dijete! Trudnički trbuščić bio je jasno vidljiv, što je izazvalo oduševljenje prisutnih i eksploziju komentara na društvenim mrežama. Rihanna je već poznata po tome da važne vijesti dijeli na spektakularan način. Sjetimo se samo njenog nastupa na Super Bowlu 2023 . kada je otkrila drugu trudnoću.
Zendaya: prevelika očekivanja?
Jedan od najočekivanijih dolazaka večeri svakako je bio onaj Zendaye, modne muze i sinonima za Met Gala spektakl. Pojavila se u potpuno bijelom, savršeno krojenom odijelu s prslukom i oversized šeširom, kombinaciji koja odmah priziva Dianu Ross u filmu Mahogany.
Foto: @people
Dok je look nepogrešivo elegantan, gotovo skulpturalan u svojoj jednostavnosti, komentari su brzo krenuli: “Od Zendaye smo navikli na više. Više volumena, više drame, više Met Gala momenta.”
Ipak, ono što je možda ostavilo najjači utisak ove večeri nije bila sama kombinacija, već njen trenutak na tepihu s Dianom Ross, ikonom koju je Zendaya i stilski prizvala. Zendayino pomjeranje u stranu da prepusti prostor Ross za fotografisanje, uz vidljivo divljenje prema legendi, pokazalo je istinski modni manir onaj koji nadilazi kroj i boju.
Pokušaj misterije koji je (ne)uspješno otkrio sve
U želji da zadrži dozu misterioznosti, Doechii je pri izlasku iz hotela ušla u nečemu što su mnogi opisali kao “pokretnu kocku sa kišobranima” pokušavajući sakriti svoj Met Gala look do posljednje sekunde. U trenutku kada su asistenti počeli razmještati kišobrane, stvar se pretvorila u malu koreografsku zbrku. Kamera je ipak ulovila više nego što se planiralo, a internet, naravno, nije imao milosti. Već se šuška da će ovaj pokušaj skrivanja završiti kao inspiracija za nove meme klasike.
Lookovi o kojima se najviše (negativno) piše
I dok Met Gala slavi kreativnost bez granica, neke zvanice su,barem prema mišljenju javnosti, ostale ispod očekivanja. Gigi Hadid zablistala je u zlatnoj haljini koja više priziva stari Hollywood nego temu večeri, dok je Sofia Richie ostala u svom minimalističkom balonu, potpuno promašivši poziv na modnu razigranost. Sabrina Carpenter je nosila bodi inspirisan smokingom, ali njen look mnogima je djelovao kao “copy-paste” već viđenih izdanja.
Slične reakcije izazvala je i Shakira, čija je pink haljina s visokim prorezom i efektnom mašnom vizualno bila upečatljiva, ali tematski nije naišla na veće razumijevanje. Hailey Bieber se pojavila u jednostavnoj blejzer haljini bez trunke teatralnosti, zbog čega su mnogi komentarisali da izgleda kao da je “zalutala".
Nezgoda Kim Kardashian
Postala je viralan hit: dok je Kim koračala ka automobilu, član obezbjeđenja joj je stao na dugu haljinu, zbog čega je zamalo saplela pred kamerama. Snimak na kojem se vidi kako Kardashian baca oštar pogled čuvaru brzo se proširio internetom. Fanovi su masovno dijelili taj trenutak uz šale na račun nespretnog čuvara i Kimine vidljive frustracije. Srećom nije došlo do pada, ali ovaj nenamjenski komični trenutak postao je jedna od najgledanijih scena večeri.
Damson Idris: modni pit stop
Damson Idris stigao je u trkaćem kombinezonu i kacigi sa Swarovski kristalima, inspirisanim njegovom ulogom u filmu F1. Na tepihu je skinuo opremu i otkrio crveno karirano odijelo Tommy Hilfigera. Dok je performans bio efektan, outfiti su ostali u zoni “sasvim ok” – uz komentare poput: "That’s a bit much for no reason."
Damson Idris look reveal at the #MetGala
pic.twitter.com/6Psf4pOH3B— Film Updates (@FilmUpdates) May 6, 2025
Naravno, ne bi bila Met Gala bez tradicionalne šale o “Jason Derulo sceni na stepenicama”. Kao i svake godine, Twitterom je brzo krenula viralna zezancija da je Jason Derulo pao niz stepenice Metropolitan muzeja. Ova višegodišnja internet šala ponovo je nasmijala mnoge iako pjevač ni ove godine nije prisustvovao Gali. Ta lažna vijest-meme postala je dio tradicije Met Gale koju online zajednica očigledno voli ponavljati.
Met Gala 2025. još jednom je dokazala da nije samo o modi, već o momentima koji se pamte, komentarima koji frcaju i kreacijama koje izazivaju ili oduševljenje ili kolektivno podizanje obrva. Od RiRi koja je objavila trudnoću do pokušaja da se look sakrije kišobranima… večer je bila sve, samo ne dosadna.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!