TEKST: Adelisa Mašić
DATUM OBJAVE: 1.7.2025.
Ako si ovih dana otvorila Netflix, šanse su velike da ti je naslov 'Straw' odmah zapeo za oko.
Ovaj psihološki triler trenutno drži prvo mjesto gledanosti na globalnom trendingu, s više od 20 miliona pregleda u samo nekoliko dana i to s razlogom.
Radnja prati mladu ženu koja se nakon neočekivanog susreta s potpunim strancem počinje suočavati s nizom nelogičnih i zagonetnih događaja. Što više pokušava razumjeti što se dešava oko nje, to se granica između stvarnosti i paranoje sve više briše. Film uspijeva ono što rijetko koji triler danas postiže – drži te napetom od početka do kraja, bez klasičnih horor trikova.
Glumačka postava je minimalistička, atmosfera gusta, a tempo taman toliko usporen da te uvuče u svijet u kojem ništa nije onako kako izgleda. Neki ga već porede s Gone Girl i The Gift, što dovoljno govori o njegovom uticaju na publiku širom svijeta.
Foto: @_mikemerrill_
Ako tražiš nešto drugačije za večernje gledanje – dovoljno intrigantno da te zadrži, a opet dovoljno lagano da ne iscrpi – Straw bi lako mogao biti tvoj sljedeći Netflix izbor.
Foto: @_mikemerrill_
Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba
Naslovna fotografija: @raiyonda
TEKST: Bonjour.ba/PR
Dok vi razmišljate gdje su svi nestali, filmski svijet je već u Biarritzu, i to s razlogom.
Na francuskoj obali, gdje se susreću glamur i autentična filmska strast, Biarritz Film Festival NOUVELLES VAGUES održava svoje treće izdanje. Od 24. do 29. juna, grad je postao epicentar novih glasova u kinematografiji.
Festival je ove godine u znaku mladih, kako kroz priče koje filmovi pričaju, tako i kroz publiku i autore koji ih stvaraju. Pod vodstvom Jérômea Pulisa, Sandrine Brauer i Lili Hinstin, NOUVELLES VAGUES donosi novi pogled na mladost i njeno mjesto u društvu.
Poseban trenutak festivala obilježila je proslava 25. godišnjice filma Virgin Suicides uz prisustvo režiserke i dugogodišnje prijateljice kuće CHANEL, Sofije Coppole. Publika, među kojom su bili i studenti filma, imala je priliku gledati kultni film i direktno razgovarati s Coppolom tokom jedne “gazterije”, intimnog susreta s autorima.
U duhu CHANEL sofisticiranosti, Coppola se pojavila u elegantnoj kombinaciji svijetle svile i crne pletene majice iz Cruise 2025/26 kolekcije. Jednostavno, a nezaboravno.
Festival je otvoren projekcijom filma Nouvelle Vague Richarda Linklatera, priče o nastanku Breathlessa Jean-Luca Godarda, koju je CHANEL podržao kao jedan od glavnih pokrovitelja. Na zatvaranju, publika je imala priliku pogledati Homebound indijskog režisera Neeraja Ghaywana, prethodno prikazanog u sekciji Un Certain Regard na Cannesu.
Nove filmske struje su u pokretu, a Biarritz je njihovo polazište.
CHANEL je, naravno, bio prisutan i kroz istančane stylinge koji su utjelovile brojne ambasadorice i gošće festivala.
Keira Knightley, u CHANEL-u od glave do pete, birala je šljokičasti til i klasične crne detalje iz Cruise kolekcije – look koji je bio i sofisticiran i nenametljivo efektan.
Anamaria Vartolomei se pojavila u dvije različite crne siluete koje su pokazale koliko CHANEL zna odgovoriti na duh trenutka – bilo kroz iridescentnu teksturu ili čist satenski rez.
Francusko-senegalska rediteljka Ramata Toulaye-Sy nosila je CHANEL-ov fantasy tvid, a glumica Alice Da Luz i Audrey Diwan birale su modele iz Métiers d’Art kolekcije u tonovima crne, zlatne i lureksa, kombinacije koje su djelovale kao produžetak njihovih autorskih identiteta.
Ana Girardot je ostala vjerna klasici: crni saten, čiste linije, bez viškova. Sve zajedno, ovi izbori nisu izgledali kao moda zbog mode – već kao stavovi pretočeni u odjeću.
Foto: copyright CHANEL
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!