TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.11.2024.
Prošli tjedan, u Sarajevu je održana svečana dodjela nagrada NO LIMIT BH Advertising Festivala 2024.
Okupio je stručnjake iz svijeta oglašavanja te odnosa s javnošću iz BiH i regije, slaveći najkreativnije ideje i kampanje koje su obilježile ovu godinu. Na festivalu se ocjenjuju kreativnost, inovativnost, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a nagrade se dodjeljuju u čak 20 kategorija. Upravo je cilj NO LIMIT nagrada promovirati profesionalne vrijednosti te dati svoj doprinos unaprijeđenju i razvoju komunikacijske struke u Bosni i Hercegovini.
Bronca za Bonjour.ba DIGITAL NASLOVNICU u kategoriji E DIGITAL!
Fokus Bonjour.ba tima je na stvaranju inovativnih i relevantnih sadržaja koji ne samo da inspiriraju, već i aktivno doprinose razvoju lifestyle scene u Bosni i Hercegovini. Autorski projekti poput digitalne naslovnice spajaju prepoznatljivost i eksluzivnost naslovnica kakve smo navikli gledati u potpisu glossy magazina te novi digitalni format. Sve to na način da čitatelj ima jedinstveni experience kada gleda naslovnicu jer je ona u pokretu, čime kreira jednu sasvim novu emociju, kreativni smjer i digitalno iskustvo!
Upravo zbog toga nas posebice raduje što su našu viziju prepoznali naši čitatelji, klijenti, kao i stručnjaci. Na NO LIMIT BH Advertising Festivala 2024., prva digitalna naslovnica u BiH, Bonjour.ba DIGITALNA NASLOVNICA osvojila je broncu u kategoriji E DIGITAL.
Kreativno vodstvo: Bonjour.ba
Voditeljica projekta i art direkcija: Emina Smaka
Brand Specialist: Marija Perić
Ana nosi: Marko Feher kreacije, dostupno u Bazerdzan Concept Store
Nakit: Swarovski
Fotografkinja: Aida Redžepagić
Asistentica fotografkinji: Mona Tafi
Videograf: Ervin Golubović
Hair: Ensar Dervišbegović
Makeup: Maja Talović
Lokacija: Umjetnička galerija BiH
U samoj realizaciji digitalne naslovnice angažirane su domaće kreativne snage, kako bi dodatno ojačali scenu, što dodatno potvrđuje da u Made in BiH potpisu mogu biti kreirane digitalne kampanje koje će pomaknuti granice te ostaviti važan trag.
Direktorica NO LIMIT festivala, Irena Miličević Vukoja je na svečanoj dodjeli istaknula značajan rast u broju prijava ove godine. Sa čak 120 prijavljenih radova od strane 27 agencija i oglašivača, festival bilježi impresivan rast od 40% u odnosu na prethodnu godinu.
„Ovaj rast pokazuje da kreativna industrija u BiH jača, uprkos izazovima i odsustvu strukovnog udruženja. Vaša podrška ovom festivalu potvrda je da zajedno gradimo svjetliju budućnost za našu industriju“, nadodala je.
Snaga lifestyle eventa za razvoj scene: SREBRO za Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji EVENT
Kada govorimo o lifestyle medijima u BiH, Bonjour.ba kreira sadržaj na jedan sasvim poseban, bonjourastičan način. Aktivno radimo i na predstavljanju 'Bonjour.ba 360', - modernog, inovativnog medija koji izlazi iz okvira samog web portala u mnogo interaktivniji koncept. Upravo kroz Bonjour x Via Media Gala Night željeli smo i offline ponuditi iznimno iskustvo te u Sarajevu organizirati gala zabavu inspiriranu svjetskim trendovima i na sasvim neočekivanoj lokaciji poslužiti gourmet gala večeru u 3 slijeda za 160 ljudi. Partnere u realizaciji pronašli smo upravo u agenciji Via Media, stavljajući fokus na postavljanje visokih ciljeva i kontinuiranog ulaganja u kvalitetu naših projekata.
https://www.youtube.com/watch?v=iVy9yVvO0eo&t=8s
Sarajevska Vijećnica doživjela je potpuni makeover. Uz više od 300 metara raskošne tkanine, 400 svijeća koje su kreirale intimnu atmosferu i personalizirani table setting kreirali smo snažan prvi dojam.
9 brendova smo predstavili iskustveno na eventu, na produkciji eventa angažirano je 9 bh.brendova te je 48 sati uloženo u postavku eventa. Kroz visoko produciran i estetski raskošan gala event, uz 160 uzvanika s bh.lifestyle scene željeli smo istaknuti važnost i snagu bh. lifestyle scene.
PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba:
Ana Ćavar, CEO
Dijana Ćavar, Creative and marketing director
Via Media:
Amna Džambić – Branković, Creative and partner
Haris Mujanović – CEO
Kanita Alić – Creative and event manager
Bakir Ćatić - Event manager
Ammar Mujakić - Event executive
Upravo zbog toga sretni smo što je u kategoriji event, Bonjour x Via Media Gala Night osvojila srebro. Stručni žiri nije odabrao projekt koji je osvojio zlato te smo ponosni što je Bonjour x Via Media Gala Night event najbolje ocijenjen projekt u ovoj kategoriji.
Ovakva priznanja nisu samo uspjeh našeg tima, već i pokazatelj da Bosna i Hercegovina ima ogroman potencijal za rast u digitalnom i event sektoru. Motiviraju nas da donosimo još inovativnija rješenja koja će redefinisati način na koji percipiramo i gradimo lifestyle scenu u BiH. Istovremeno, naša misija je inspirisati brendove da prepoznaju vrijednost autentičnosti, kreativnosti i zajedničkog stvaranja. Veselimo se svim novim poglavljima i kreativnim projektima koje nosi 2025. godina.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO: Enida Kajević i Monika Andrić za Bonjour.ba
Udobnost je jednog dana dobila novu definiciju... onu koja počinje dugmetom koje su one same izabrale.
Ne kroji je trend, ne diktira sezona već žena koja zna šta joj prija. Tkanina koja klizi niz rame je izbor. Boja koja odgovara raspoloženju. Poruka koju nosi samo ona.
Govorimo o udobnosti s karakterom. O onoj pidžami ili spavaćici koja nije slučajan komad u ladici, nego pažljivo birana uniforma za me time rituale. O komadu koji kaže: “Večeras biram sebe.”
Poseban Bonjour.boutique event u organizaciji Bonjour.ba i Alma Ras, dao je priliku 16 gošći da prezentuju osjećaj šta znači biti stvarno svoja. U ambijentu koji je mirisao na inspiraciju i pažnju, uz dozu poezije, smijeha, foto-kutka i goodie bagu iz snova, nastajala su djela od udobnosti, doslovno od tkanine do posljednjeg dugmeta.
Večer je započela toplim govorom dobrodošlice Ane Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba, a goste je srdačno pozdravila i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras.
Ana Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras
Kako su u konačnici izgledale njihove udobne priče? Pogledajte u nastavku.
Kolekcija TARA: za žene koje vole dom i sebe u njemu
Večer je započela njenim toplim riječima. Ana Ćavar je biralaTara pidžamu kao manifest svega što ova priča nosi, a to su toplina, kreativnost, zajedništvo i ženstvenost.
Tara sa širim krojevima, pamukom koji diše i dugmićima koji se ne gube, stvorena je za cozy trenutke. Ogrtač do listova? Da, i on je tu kad zatreba dodatna doza nježnosti.
Kolekcija IRIS: za snove koji traju i kad otvorite oči
Eda Bukvić odabirom plave Iris spavaćice kreirala je outfit za žene koje znaju reći sebi: “Večeras ne radim ništa i to je plan.”
Bh. glumica Amila Terzimehić kreirala je izdanje koje izgleda kao scena iz savremenog baleta. Svaki pokret u spavaćici Iris kod Amile će izgledati kao pažljivo koreografisan. Nježna tkanina, lagani tonovi… sve odražava Amilin umjetnički mir, onu vrstu mira koju nosite iznutra.
Elegantna i samouvjerena, Zerina Suyabatmaz odlučila se za Iris kao neko ko zna da minimalizam nije dosadan nego duboko smislen. Sve je bilo bez ijednog suvišnog detalja, a opet sa stilom koji se pamti.
Dodajmo ovome još jednu činjenicu, a to je da je Iris linija izrađena od modala, prirodnog vlakna poznatog po mekoći i prozračnosti, idealnog za osjetljivu kožu i sve one koje žele luksuz koji traje.
Kolekcija VANESA: kad udobnost nosi stav
Iman Karović birala je kompletVanesa u kojem će sigurno izgledati kao žena koja zna šta hoće i zna kako to reći bez riječi. Udobnost u njenoj izvedbi nije izgovor, nego stav. I da, izgledat će kao neko ko u ovoj pidžami donosi ozbiljno dobre odluke.
Izbor Maje Topčagić je bio razigran, ali precizan baš kao i njene fotografije. Maju u Vanesa kompletu zamišljamo kako već piše dnevnik u boji i sanja u HD rezoluciji.
Nikolina Sabljić odabrala je Vanesa pidžamu s jednostavnom elegancijom koja odašilje poruku: “Ovo je moje vrijeme.” Svaki detalj na njenom odabiru djeluje promišljeno, nježno i ženstveno.
Ono što liniju Vanesa čini posebnom nije samo to što je od 100% pamuka finije obrade, već i što svaka njena kombinacija djeluje kao da je skrojena upravo za taj dan: lagana kad želite mir, razigrana kad vam treba boja i uvijek spremna da vas prati u ritmu vašeg raspoloženja.
Kolekcija ARIA: full nježnost, ali sa stavom
Nježna boja, lagan kroj, a opet dovoljno upečatljivo da kažete: „Ovo je moja omiljena verzija mene.“ Magdalena Paradžik sebe vidi u Aria pidžami kao neko ko zna gdje se krije nježnost… u detaljima, u šapatima, u prvim gutljajima jutarnje kafe.
Merima Ikanović također birala je Aria pidžamu u kojoj planira pisati manifest udobnosti. Sve izgleda opušteno, ali zna da je pažljivo birano.
Aria je stvorena za one koje vole pastelne boje, trendy krojeve i čipku umjesto klasične gume. Satenske mašnice? Da, i to je dio ovog stylish paketa.
Kolekcija HELENA: klasika koja se ne objašnjava, nego osjeća
Glumica koja živi svaki kadar čak i kad je kući, bez šminke je Hana Zrno. U kombinaciji Aria + Helena, Hana se odlučila za udoban set kao žena koja zna da je najbolji plan za večer onaj koji uključuje ogrtač, masku za lice i tišinu.
Voditeljica koju vežemo za televizijsku eleganciju, Dejana Rosuljaš je ovdje u potpuno drugom moodu. Dejana je odabrala Helena pidžamu u kojoj će izgledati kao da je cozy njena nova religija i niko je neće moći razuvjeriti.
Kombinacija za žene koje ne vole pola rješenja. Emina Bašić Poljak u Heleni dat će vibe da je sve već posložila i garderobu i misli i raspoloženje. Ona je birala pidžamu kao manifest stila, a stil u ovom slučaju znači pamuk sa dodatkom elastina, bezvremenski kroj i čipku koja daje onaj diskretan, ali moćan šarm.
Helena je odabir kad želite izgledati elegantno, a osjećati se kao kod kuće.
U svijetu u kojem se često traži da budemo produktivne, dorađene i “na visini zadatka” ovaj koncept vraća stvari na početak. Na emociju. Na udobnost. Na autentičnost.
Pidžame iz ove kolekcije nisu nastale da prate trendove, već da prate vas kad zaspite s knjigom, kad plešete u kuhinji bosi, kad konačno kažete “večeras ništa ne moram”.
Možda je pravo pitanje za kraj: kako bi izgledala pidžama koju biste vi osmislili? Ako osjećate da je vrijeme da i vaša udobnost dobije ime, oblik i dugmad po vašem izboru… znate gdje početi.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!