TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 26.11.2024.

Prošli tjedan, u Sarajevu je održana svečana dodjela nagrada NO LIMIT BH Advertising Festivala 2024.

 

Okupio je stručnjake iz svijeta oglašavanja te odnosa s javnošću iz BiH i regije, slaveći najkreativnije ideje i kampanje koje su obilježile ovu godinu. Na festivalu se ocjenjuju kreativnost, inovativnost, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a nagrade se dodjeljuju u čak 20 kategorija. Upravo je cilj NO LIMIT nagrada promovirati profesionalne vrijednosti te dati svoj doprinos unaprijeđenju i razvoju komunikacijske struke u Bosni i Hercegovini.


Bronca za Bonjour.ba DIGITAL NASLOVNICU u kategoriji E DIGITAL!

Fokus Bonjour.ba tima je na stvaranju inovativnih i relevantnih sadržaja koji ne samo da inspiriraju, već i aktivno doprinose razvoju lifestyle scene u Bosni i Hercegovini. Autorski projekti poput digitalne naslovnice spajaju prepoznatljivost i eksluzivnost naslovnica kakve smo navikli gledati u potpisu glossy magazina te novi digitalni format. Sve to na način da čitatelj ima jedinstveni experience kada gleda naslovnicu jer je ona u pokretu, čime kreira jednu sasvim novu emociju, kreativni smjer i digitalno iskustvo!

 




Upravo zbog toga nas posebice raduje što su našu viziju prepoznali naši čitatelji, klijenti, kao i stručnjaci. Na NO LIMIT BH Advertising Festivala 2024., prva digitalna naslovnica u BiH, Bonjour.ba DIGITALNA NASLOVNICA osvojila je broncu u kategoriji E DIGITAL.

 

 




Kreativno vodstvo: Bonjour.ba
Voditeljica projekta i art direkcija: Emina Smaka
Brand Specialist: Marija Perić
Ana nosi: Marko Feher kreacije, dostupno u Bazerdzan Concept Store
Nakit: Swarovski
Fotografkinja: Aida Redžepagić
Asistentica fotografkinji: Mona Tafi
Videograf: Ervin Golubović
Hair: Ensar Dervišbegović
Makeup: Maja Talović
Lokacija: Umjetnička galerija BiH

 

 

U samoj realizaciji digitalne naslovnice angažirane su domaće kreativne snage, kako bi dodatno ojačali scenu, što dodatno potvrđuje da u Made in BiH potpisu mogu biti kreirane digitalne kampanje koje će pomaknuti granice te ostaviti važan trag.

 



Direktorica NO LIMIT festivala, Irena Miličević Vukoja je na svečanoj dodjeli istaknula značajan rast u broju prijava ove godine. Sa čak 120 prijavljenih radova od strane 27 agencija i oglašivača, festival bilježi impresivan rast od 40% u odnosu na prethodnu godinu.

„Ovaj rast pokazuje da kreativna industrija u BiH jača, uprkos izazovima i odsustvu strukovnog udruženja. Vaša podrška ovom festivalu potvrda je da zajedno gradimo svjetliju budućnost za našu industriju“, nadodala je.


Snaga lifestyle eventa za razvoj scene: SREBRO za Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji EVENT

Kada govorimo o lifestyle medijima u BiH, Bonjour.ba kreira sadržaj na jedan sasvim poseban, bonjourastičan način. Aktivno radimo i na predstavljanju 'Bonjour.ba 360', - modernog, inovativnog medija koji izlazi iz okvira samog web portala u mnogo interaktivniji koncept. Upravo kroz Bonjour x Via Media Gala Night željeli smo i offline ponuditi iznimno iskustvo te u Sarajevu organizirati gala zabavu inspiriranu svjetskim trendovima i na sasvim neočekivanoj lokaciji poslužiti gourmet gala večeru u 3 slijeda za 160 ljudi. Partnere u realizaciji pronašli smo upravo u agenciji Via Media, stavljajući fokus na postavljanje visokih ciljeva i kontinuiranog ulaganja u kvalitetu naših projekata.
 

https://www.youtube.com/watch?v=iVy9yVvO0eo&t=8s
 

Sarajevska Vijećnica doživjela je potpuni makeover. Uz više od 300 metara raskošne tkanine, 400 svijeća koje su kreirale intimnu atmosferu i personalizirani table setting kreirali smo snažan prvi dojam.

9 brendova smo predstavili iskustveno na eventu, na produkciji eventa angažirano je 9 bh.brendova te je 48 sati uloženo u postavku eventa. Kroz visoko produciran i estetski raskošan gala event, uz 160 uzvanika s bh.lifestyle scene željeli smo istaknuti važnost i snagu bh. lifestyle scene.

 

PROJEKTNI TIM

Bonjour.ba:
Ana Ćavar, CEO
Dijana Ćavar, Creative and marketing director

Via Media:

Amna Džambić – Branković, Creative and partner
Haris Mujanović – CEO
Kanita Alić – Creative and event manager
Bakir Ćatić - Event manager
Ammar Mujakić - Event executive

 

Upravo zbog toga sretni smo što je u kategoriji event, Bonjour x Via Media Gala Night osvojila srebro. Stručni žiri nije odabrao projekt koji je osvojio zlato te smo ponosni što je Bonjour x Via Media Gala Night event najbolje ocijenjen projekt u ovoj kategoriji.

Ovakva priznanja nisu samo uspjeh našeg tima, već i pokazatelj da Bosna i Hercegovina ima ogroman potencijal za rast u digitalnom i event sektoru. Motiviraju nas da donosimo još inovativnija rješenja koja će redefinisati način na koji percipiramo i gradimo lifestyle scenu u BiH. Istovremeno, naša misija je inspirisati brendove da prepoznaju vrijednost autentičnosti, kreativnosti i zajedničkog stvaranja. Veselimo se svim novim poglavljima i kreativnim projektima koje nosi 2025. godina.

 

* * *
Foto: PR


Bonjour

Šta djeluje kod akni i suhoće? Okupili smo stručnjake i evo šta je otkrio Beauty Lab.

TEKST: Bonjour.ba

Šta djeluje kod akni i suhoće? Okupili smo stručnjake i evo šta je otkrio Beauty Lab. Šta djeluje kod akni i suhoće? Okupili smo stručnjake i evo šta je otkrio Beauty Lab.

Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event2-bonjour-ba


Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.
 

bonjourba-antonio-trade-cosmetics-beauty-lab

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event8-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event3-bonjour-ba


Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.

Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event30-bonjour-ba


Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu


Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.

Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event40-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event41-bonjour-ba


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.


Kada stvarno testiranje postane najbolja edukacija


U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event42-bonjour-ba

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
 

Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event44-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event43-bonjour-ba


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event67-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event84-bonjour-ba


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event60-bonjour-ba
 

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event61-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event63-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event62-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event65-bonjour-ba


Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event202-bonjour-ba
 

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event100-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event102-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event106-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event104-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event200-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event11-bonjour-ba-1


Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event7000-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event204-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event1003-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event206-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event83-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event73-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event90-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event87-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event89-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event500-bonjour-ba
 

Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event400-bonjour-ba

bonjourba-antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event-naslovna
 

Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event15-bonjour-ba
 

Kupi ovdje


antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event12-bonjour-ba

Kupi ovdje


antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event1000-bonjour-ba

Kupi ovdje

Kupi ovdje

 

 Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5037-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5033-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5025-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5024-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5026-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5029-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5027-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5045-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5044-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5041-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5043-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5041-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5040-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5039-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5038-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5036-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5034-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5032-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5030-bonjour-ba
 

Bonjour.ba produkcija:
Organizacija eventa: Bonjour.ba 
Kreativni koncept eventa: Dijana Ćavar
Asistentica: Inka Šehić
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Grafičko oblikovanje: Marija Perić
Social Media: Marija Perić i Tesnim Ališah
Fotografije: Sanela Zukić za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
 
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!