TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.11.2024.
Prošli tjedan, u Sarajevu je održana svečana dodjela nagrada NO LIMIT BH Advertising Festivala 2024.
Okupio je stručnjake iz svijeta oglašavanja te odnosa s javnošću iz BiH i regije, slaveći najkreativnije ideje i kampanje koje su obilježile ovu godinu. Na festivalu se ocjenjuju kreativnost, inovativnost, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a nagrade se dodjeljuju u čak 20 kategorija. Upravo je cilj NO LIMIT nagrada promovirati profesionalne vrijednosti te dati svoj doprinos unaprijeđenju i razvoju komunikacijske struke u Bosni i Hercegovini.
Bronca za Bonjour.ba DIGITAL NASLOVNICU u kategoriji E DIGITAL!
Fokus Bonjour.ba tima je na stvaranju inovativnih i relevantnih sadržaja koji ne samo da inspiriraju, već i aktivno doprinose razvoju lifestyle scene u Bosni i Hercegovini. Autorski projekti poput digitalne naslovnice spajaju prepoznatljivost i eksluzivnost naslovnica kakve smo navikli gledati u potpisu glossy magazina te novi digitalni format. Sve to na način da čitatelj ima jedinstveni experience kada gleda naslovnicu jer je ona u pokretu, čime kreira jednu sasvim novu emociju, kreativni smjer i digitalno iskustvo!
Upravo zbog toga nas posebice raduje što su našu viziju prepoznali naši čitatelji, klijenti, kao i stručnjaci. Na NO LIMIT BH Advertising Festivala 2024., prva digitalna naslovnica u BiH, Bonjour.ba DIGITALNA NASLOVNICA osvojila je broncu u kategoriji E DIGITAL.
Kreativno vodstvo: Bonjour.ba
Voditeljica projekta i art direkcija: Emina Smaka
Brand Specialist: Marija Perić
Ana nosi: Marko Feher kreacije, dostupno u Bazerdzan Concept Store
Nakit: Swarovski
Fotografkinja: Aida Redžepagić
Asistentica fotografkinji: Mona Tafi
Videograf: Ervin Golubović
Hair: Ensar Dervišbegović
Makeup: Maja Talović
Lokacija: Umjetnička galerija BiH
U samoj realizaciji digitalne naslovnice angažirane su domaće kreativne snage, kako bi dodatno ojačali scenu, što dodatno potvrđuje da u Made in BiH potpisu mogu biti kreirane digitalne kampanje koje će pomaknuti granice te ostaviti važan trag.
Direktorica NO LIMIT festivala, Irena Miličević Vukoja je na svečanoj dodjeli istaknula značajan rast u broju prijava ove godine. Sa čak 120 prijavljenih radova od strane 27 agencija i oglašivača, festival bilježi impresivan rast od 40% u odnosu na prethodnu godinu.
„Ovaj rast pokazuje da kreativna industrija u BiH jača, uprkos izazovima i odsustvu strukovnog udruženja. Vaša podrška ovom festivalu potvrda je da zajedno gradimo svjetliju budućnost za našu industriju“, nadodala je.
Snaga lifestyle eventa za razvoj scene: SREBRO za Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji EVENT
Kada govorimo o lifestyle medijima u BiH, Bonjour.ba kreira sadržaj na jedan sasvim poseban, bonjourastičan način. Aktivno radimo i na predstavljanju 'Bonjour.ba 360', - modernog, inovativnog medija koji izlazi iz okvira samog web portala u mnogo interaktivniji koncept. Upravo kroz Bonjour x Via Media Gala Night željeli smo i offline ponuditi iznimno iskustvo te u Sarajevu organizirati gala zabavu inspiriranu svjetskim trendovima i na sasvim neočekivanoj lokaciji poslužiti gourmet gala večeru u 3 slijeda za 160 ljudi. Partnere u realizaciji pronašli smo upravo u agenciji Via Media, stavljajući fokus na postavljanje visokih ciljeva i kontinuiranog ulaganja u kvalitetu naših projekata.
https://www.youtube.com/watch?v=iVy9yVvO0eo&t=8s
Sarajevska Vijećnica doživjela je potpuni makeover. Uz više od 300 metara raskošne tkanine, 400 svijeća koje su kreirale intimnu atmosferu i personalizirani table setting kreirali smo snažan prvi dojam.
9 brendova smo predstavili iskustveno na eventu, na produkciji eventa angažirano je 9 bh.brendova te je 48 sati uloženo u postavku eventa. Kroz visoko produciran i estetski raskošan gala event, uz 160 uzvanika s bh.lifestyle scene željeli smo istaknuti važnost i snagu bh. lifestyle scene.
PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba:
Ana Ćavar, CEO
Dijana Ćavar, Creative and marketing director
Via Media:
Amna Džambić – Branković, Creative and partner
Haris Mujanović – CEO
Kanita Alić – Creative and event manager
Bakir Ćatić - Event manager
Ammar Mujakić - Event executive
Upravo zbog toga sretni smo što je u kategoriji event, Bonjour x Via Media Gala Night osvojila srebro. Stručni žiri nije odabrao projekt koji je osvojio zlato te smo ponosni što je Bonjour x Via Media Gala Night event najbolje ocijenjen projekt u ovoj kategoriji.
Ovakva priznanja nisu samo uspjeh našeg tima, već i pokazatelj da Bosna i Hercegovina ima ogroman potencijal za rast u digitalnom i event sektoru. Motiviraju nas da donosimo još inovativnija rješenja koja će redefinisati način na koji percipiramo i gradimo lifestyle scenu u BiH. Istovremeno, naša misija je inspirisati brendove da prepoznaju vrijednost autentičnosti, kreativnosti i zajedničkog stvaranja. Veselimo se svim novim poglavljima i kreativnim projektima koje nosi 2025. godina.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U svijetu u kojem su eventi sve češće predvidivi, jedan nas je podsjetio koliko daleko može ići mašta kada joj se da prostor.
Smješten u grandioznom izdanju hotela Austria & Bosna, IQOS ILUMA launch, pod nazivom Curiosity Theater je 3. jula pretvorio jednu sarajevsku noć u elegantni urbani teatar svjetla, zvuka, pokreta i neobičnih obrta.
Došli smo iz znatiželje, otišli sa utiskom da smo prisustvovali nečemu mnogo većem od klasične promocije.
Svjetlosni tunel i pitanje: “Gdje nas ovo vodi?”
Ulazna zona bila je zamišljena kao portret znatiželje. Svjetlosni tunel, efektno dizajniran kao zakrivljena linija svjetla, uvodio je goste u prostor gdje ništa nije bilo očigledno.
Zidovi su se presijavali u nijansama plave, a uzvanicama su uručeni svojevrsni ‘’pasoši'' za dalje iskustvo u svijet u kojem se misao, dah i znatiželja šire bez klasičnog dima i pepela.
Jedan od vizualnih epicentara večeri bila je i Marko Feher for IQOS Curious X Art instalacija, kreativni spoj recikliranih IQOS aksesoara i njegovih prepoznatljivih potpisnih uzoraka.
Njegov jedinstveni vizuelni potpis, protkani pokretom i interakcijom sa publikom, unio je dodatni sloj igre i dinamike u prostor, čineći da gosti ne budu samo promatrači, već i aktivni sudionici Curiosity Theatera.
Cijelu večer pratila je energija devet animatorica iz grupe “Fluid” koje su se kroz prostor kretale poput živog koreografskog toka, usmjeravajući pažnju gostiju i naglašavajući ključne trenutke te scene eventa.
Experience sobe: Tišina, tradicija, ekstaza
Smještene duž centralne osi prostora, tri experience sobe bile su uređene kao kontrasti, ali povezane zajedničkom estetikom preciznog ambijentalnog dizajna.
Silent disco soba je onaj prostor u kojem je tišina zapravo najglasnije govorila. Uronjeni u tamu, gosti su stavljali slušalice i nestajali u ritmu koji je samo njima poznat. Efekat LED linija koje su pulsirale prema pokretima tijela učinio je da se prostor doima kao hologramski klub budućnosti.
Hype box soba bila je srce vizuelne euforije, prostor u kojem je zvuk imao boju, a pokret sopstveni eho. Neonski okvir koji je mijenjao boje ovisno o volumenu unutar prostorije bio je epicentar ritma. Zidovi su reagovali na dodir, dok je središnji podij stvoren za improvizovani pokret.
Dok su druge sobe pričale o budućnosti, Traditional room nas je podsjetila gdje sve počinje. Sušta suprotnost. Zidovi obloženi teksturom bosanskih ćilima i miris svježe kuhane bosanske kafe činili su autentičnu atmosferu. U ovom prostoru tradicija je dobila novo, toplo i osjetilno značenje.
Tu smo sreli Amiru Medunjanin i pitali je kako bi opisala sevdah u tri riječi. “Ljubav, sloboda i život,” rekla je uz osmijeh, osvrćući se na tradiciju iz koje je večerašnja pjesma ponikla.
Instalacija karata i povratak igre u evente
Kao skulptura napravljena od kutija, svaka obasjana spotlightom, Joker instalacija bila je smještena u samom srcu prostora. Djevojke u kostimima iz kabare noir svemira dijelile su misteriozne karte.
“Ako na poleđini imate broj, sve se mijenja.” rečeno nam je od strane voditelja večeri, Kerima Čutune, a šapat se proširio prostorom.
“Šta bi uradili da imate Joker kartu večeras?”, pitali smo Marka Fehera , koji je uz osmijeh rekao da bi postao nevidljiv. Magija večeri je bila u tome što je sve djelovalo moguće.
Backstage emocije i "Svitanje" na sceni
Dok smo u backstageu zatekli DJ Bonjaskog kako provjerava zadnje detalje, Amira Medunjanin je, uprkos svečanosti trenutka, ostajala smirena. Par minuta kasnije, svjetla su se ugasila, LED ekran iza bine zasvijetlio, a melodija pjesme "Svitanje" započela.
Spoj sevdaha i elektronskog beata? Da, zvuči nevjerovatno dobro. Sve oči bile prikovane na binu, a emocija se širila iz svakog tona. Amira je prije nastupa podijelila sa nama kako želi da publika iz pjesme ponesu nadu i vjeru za bolje sutra, dok je Bojan svoju emociju te večeri opisao jednom sigurnom riječju – ponos.
Reveal trenutak: Kada se prostor otvara budućnosti
U dramatičnom trenutku, pod zvukovima “Space Odyssey”, svjetla su eksplodirala. U posebno dizajniranim prostorijama, zidovi su se otvorili i dvije prostorije iza zavesa otkrile su ono što se cijelu noć gradilo novi IQOS ILUMA uređaj.
Uz LED animaciju i čaše šampanjca u rukama, osjećaj otkrića bio je kompletan. Uređaj je predstavljen kao glavni akter noći.
Joker reveal i još jedno iznenađenje
Nakon brojnih iznenađenja tokom večeri, kraj noći donio je nezaboravan završni čin. Sve uzvanice s numerisanim kartama pozvane su prema Joker instalaciji.
Djevojke su pažljivo skidale kanape, kutije su se otvarale i pokloni, među kojima i putovanje u Milano, uručeni su dobitnicima. Ostali su pronašli svoje nagrade u reveal sobama.
U svakom kutku prostora krilo se novo iznenađenje, a svaki kadar nosio je emociju zbog koje ste poželjeli zastati. Između reflektora i tišine, pokreta i šapata, ova noć bila je daleko više od promocije.
Spoj igre, performansa, tehnologije i tradicije oblikovao je prostor u kojem ste prestajali biti samo gost i postajali dio priče. Ono što se ne može prenijeti kroz riječi, jeste osjećaj da ste zakoračili u nešto što će tek imati svoj nastavak.
Behind-the-scenes kadrova koje nismo ni planirali podijeliti ali znatiželja pobjeđuje:
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.
Foto: Marko Jovančić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!