TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 24.11.2020.

Torbice koje dolaze s etiketom brenda Freya Design ukrale su simpatije dama diljem regije svojim koloritom i oblicima.

Dizajnerica brenda, Irma Saljević Krvavac je inspiraciju za linije pronalazila upravo u narodnim nošnjama i ćilima, a nova linija upravo ove uzorke stavlja u ulogu dodatka, točnije privjeska koji daje uzbudljivu notu klasičnim oblicima torba.

Nova jesen/zima FREYA kolekcija je u mnogome jednostavnija i koloritom i oblicima. Odlučili smo se za tri modela: klasična četvrtastog oblika koja je oda klasičnom crossbody modelu koji pronalazimo kod high fashion brendova i koji dolazi u dvije veličine, moderniji oblik bucket torbe koju tradicionalno imamo u ponudi, s dodatkom FREYA vezene kraće ručke i varijanta našeg jutenog ljetnog bestsellera, ali sada u eko koži. Boje koje smo birali su nezaobilazna crna, tamno smeđa, camel, ali i vibrantna crvena i kraljevsko plava. Sigurna stilska kombinacija preko oversized kaputa, džempera i dolčevita u istim nijansama. Na privjescima smo dodali vezeni Freya logo-zadržavajući momenat našeg prepoznatljivog vezenog traga, dok svi privjesci mogu biti personalizovani prema želji kupca, šta god žele da im piše, od inicijala do inspiracija koje im znače. Dok radimo na novim modelima i inovaciji novih materijala za izradu torbi SS21, ovo je mini limited serija klasik modela koje svako treba imati u ormaru kada igra na sigurnu kartu. Za 2021. želimo najaviti sve samo ne “sigurnu” kolekciju, jer nas je ova godina pripremala na to da život niti treba niti može biti predvidiv, zato želimo još više da se igramo s modom. Jedva čekamo pokazati vam nove skice najhrabrijih modela do sada. " - otkrila nam je dizajnerica brenda, Irma Saljević Krvavac.

Kompletnu kolekciju istražite kroz fotografije u nastavku, a više detalja o kolekciji saznajte na njenom Instagram profilu.

***
Foto: Haris Saljević

Model: Hilda Halilović
Tekst: BONJOUR.ba


Bonjour

Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Umorna si – možda ti samo treba “delete”. Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

Otvaraš telefon samo da brzo pročitaš poruku. Sekundu kasnije – već si na TikToku. Još jedan video psa koji svira klavir. Smiješno, slatko… i tako poznato.

Stižu notifikacije. Podsjetnici iskaču. Screenshot koji si poslala sebi – za svaki slučaj. Screenshot koji si htjela poslati najboljoj prijateljici – ali nisi. Novi e-mail s naslovom „Posljednja prilika“, koji nikada nećeš otvoriti. A tu je i ona aplikacija koju nisi koristila od 2022. godine. I dalje tiho troši bateriju, prostor, energiju.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks2_bonjour_ba
 

Ne znaš kad je sve to postalo normalno – ali znaš da si umorna. Tvoj um je preopterećen. Tvoj telefon je preopterećen. I – planeta je preopterećena.

Digitalni otpad: Nevidljiv, ali stvaran

Digitalni otpad je stvaran. Tih. Tvrdoglav. I uporan. To su stare poruke, nepročitani mailovi, zaboravljeni dokumenti i fotografije koje si čuvala „za svaki slučaj“.

Ali sve to ne živi samo u tvom telefonu. Živi na serverima širom svijeta koji gutaju energiju, zagrijavaju atmosferu i ostavljaju trag.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks4_bonjour_ba
 

Evo nekoliko primjera koje ne možemo samo „izbrisati“:

  • Svaki mail s privitkom godišnje proizvede oko 10 grama CO₂.

  • 1.000 suvišnih fotografija u cloudu? Kao da mjesec dana gori sijalica 24/7.

  • Automatska ažuriranja aplikacija koje ne koristiš? Troše energiju, bateriju, stvaraju emisije.

Zato, ne radi se samo o uređenom telefonu. Radi se o stvarnom utjecaju na svijet oko nas.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks3_bonjour_ba
 

Čista umjetnost – ali ne ona iz galerija

Nestlé i ove godine podsjeća da briga o planeti ne mora izgledati spektakularno. Ponekad je dovoljno samo... obrisati.

Znaš ono kad konačno obrišeš stotine nepotrebnih fotki iz galerije, sredite inbox ili izbaciš aplikacije koje ne koristiš? Nema vatrometa. Nema aplauza. Ali osjećaš se lakše. Zrak je čistiji. Glava tiša. Fokus – napokon tvoj.


bonjour_ba_office_01
 


Kako početi? Evo nekoliko digitalnih rituala koje možeš ubaciti u svoju sedmičnu rutinu:

  • Očisti ono što ti više ništa ne znači
    Pet fotki istog outfita. Jelovnik iz dostave. Boarding karta iz 2019. Screenshot tuđeg storyja. Obrisano = oslobođeno.

  • Otkaži ono što te više ne zanima
    Newsletter koji nikad ne otvaraš. Aplikacija koju si skinula iz znatiželje. Push notifikacije koje ti prekidaju misli. Više ti ne trebaju.

  • Daj smisao svom brisanju
    Ne moraš to raditi svaki dan. Ali jednom sedmično? Obavezno. Kao što mijenjaš posteljinu ili stavljaš masku na kosu. Kratko traje, a daje mnogo.

To postaje tvoj mali otpor digitalnom haosu. I tvoj doprinos planeti.


bonjour_ba_office_02
 

Na jesen, kao simboličnu zahvalu svima koji su odlučili da naprave prostor za sebe i planetu, planirana je nova akcija sadnje drveća. U posljednje četiri godine, kroz inicijativu Čista umjetnost, Nestlé je posadio više od 12.500 sadnica. Divno, zar ne?

Zato samo počni. Jedan dan. Jedna mala promjena.  Čista umjetnost počinje brisanjem

I najvažnije – daj sebi 15 minuta bez ekrana.

Samo ti.
Tvoja kava.
Pogled kroz prozor.
Bez skrolanja. Bez zvukova. Bez zahtjeva.

Tih 15 minuta može biti najzdraviji poklon koji si sebi dala ove sedmice.
Bolji nego bilo koja mindfulness aplikacija.

I mnogo, mnogo tiši.


nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks5_bonjour_ba

Foto: pexels.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!