TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 21.11.2024.
Kolekcija Belme Tvico za jesen/zimu 2024./2025., pod nazivom Dichotomy, istražuje dualnosti postojanja – dobro i zlo, prirodu i ljudskost.
U ovoj kolekciji, moda postaje refleksija unutrašnjih borbi, nadmašujući tkaninu i formu te poziva promatrače da se upuste u introspektivan dijalog sa sobom. Kroz jednostavne i upečatljive crno - bijele kombinacije, Tvico donosi sofisticiran izraz svojih unutrašnjih razmišljanja, bez potrebe za vibrantnim bojama ovog puta, stvarajući dublje emocionalne veze između komada i onih koji ih nose.
Belma Tvico, modna dizajnerica
Kreacije Belme Tvico stvaraju snažnu simboliku kontrasta, dok naglasak na formi, uz minimalizam u izboru boja, donosi sofisticiranost u svakodnevnu garderobu. Bosančica, simbol duboko ukorijenjen u Tvico stilistici, ostaje prisutna u ovoj kolekciji kroz detalje u crno - bijelim kombinacijama, no ovoga puta njezini motivi su interpretirani na nov način.
Što nam je još Belma otkrila kroz razgovor, o simbolici kolekcije, komadima koje donosi, kao i gdje možete nabaviti vaš favorit, otkrivamo u nastavku.
Belma, kroz ovu kolekciju napuštate vibrante boje i predstavljate kontrast crne i bijele kao koncept dualnosti – dobra i zla. Koliko novih modela predstavljate ovog puta?
U kolekciji jesen/zima 2024./2025. imamo 40 novih lookova. Dobrota je dominantna tema ove kolekcije, dok zlo postoji kao kontrastni podsjetnik, prolazna sila koja naglašava otpornost i neuništivu snagu dobra. Gdje bolje otkriti kontrast između tame i svjetlosti nego kroz vječnu ravnotežu jin i janga, crnog i bijelog.
Odstupajući od svog uobičajenog zagrljaja boja, pronašla sam moć u suzdržanosti, utjelovljujući tiši, ali nepogrešivo rezonantni izraz mojih unutrašnjih borbi i promišljanja posljednjih godina. Svaki bezvremenski i besprijekorno skrojen komad govori tiho, ali snažno, odražavajući eru kada proslavu bilo čega osjećamo neprimjerenom usred globalne patnje kojoj svakodnevno svjedočimo.
Ova kolekcija je omaž svakoj kreativnoj duši koja teži veličanju ljepote u svijetu zasjenjenom tugom – svjedočanstvo otpornosti i trajne potrebe za izražavanjem kao ultimativnim alatom za bijeg od stvarnosti. Odlučila sam se za malo elegantniju varijantu zimske kolekcije, ostavljajući vibrantne boje za sljedeću kolekciju.
Ovog puta napuštate lepršave materijale te stavljate fokus na strožu formu. Kakvi se komadi mogu pronaći u ovoj kolekciji?
Fokusiram se na temeljne elemente i svaki komad se prožima promišljenim detaljima, nježnim mašnama, izrezima inspiriranim bosančicom na prednjoj i stražnjoj strani kreacija, dubokim dekolteima, naglašenim volumenima i draperijama te daškom sjaja. Dio fokusa je stavljen na zimske jakne i kapute od umjetnog krzna, a koji se mogu nositi svaki dan, zatim svilene jednobojne košulje, kao i bluze sa bosančica uzorkom. Za malo elegantnije večeri u ponudi imamo crno - bijele i crne toalete s motivima bosančice. Svakako, tu su i sakoi i odijela u crno - bijelim kombinacijama.
Bosančica je simbol koji se uvijek usko veže za vaše kolekcije. U kojem obliku je taj simbol zadržan u ovoj kolekciji, prenosi li ovog puta neku drugačiju poruku od prethodnih?
Ovog puta smo motive bosančice stavili na sakoe u vidu crno - bijelih slova, a na elegantnim crnim suknjama i haljinama slova su sastavljana od šljokica i kamenčića i sve je ručno šiveno, tako da je svaki komad prožet autentičnim ručnim radom.
Kolekcija je podijeljena na 3 teme u kojima svaka žena može pronaći svoj favorit za svaku priliku. Na koji način mogu doći do njima omiljenih komada? Na web stranici, naručivanjem gotovih komada ili se svaki izrađuje po mjeri?
Kolekcija je podijeljena na tri različite teme – bezvremenski glamur, basics i koktel. Elegantni korzet, na primjer, postaje sofisticirani večernji komad u kombinaciji s klasično krojenim pantalonama ili maxi pencil suknjom, ali postaje također savršen odabir za casual izgled kada je stiliziran uz vaše omiljene farmerke.
Savršeno skrojeni blejzeri neprimjetno prelaze od poslovnih komada do outfita za koktel sat, prateći vas od jutra do večeri. Večernje haljine nadilaze tipično formalno okruženje - kreirane su da dočaraju slobodu kretanja, izražavanja i misli, sa zamršenim detaljima koji simboliziraju konačno i potpuno oslobođenje.
Artikli će uskoro biti dostupni za online kupovinu na novoj redizajniranoj web stranici i webshopu, a od subote artikli su već dostupni u Belma Tvico shopu u ulici Telali 7, kao i svečani komadi za custom made izradu u showroomu u ulici Hadžiristića 2.
Donosimo još fotografija i ostatak kolekcije u nastavku
* * *
Foto: Sanela Babić
Hairstyle: Ensar Dervišbegović
Make up: Maja Talović
Modeli: Sadžida Murtić i Tajra Bravo
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!