TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 22.7.2024.

U jezgru grada Sarajeva, na adresi Hadžiristića 2 krije se novi, jedan od najljepših dizajnerskih showrooma u BiH.


U petak smo se zaputili na spomenutu adresu i zakoračili u showroom na koji smo ponosni da imamo u gradu. Riječ je o novom studiju dizajnerice Belme Tvico. Kada smo je upitali koja je to najvažnija karakteristika novog showrooma istaknula je prostranost, koja je ovdje itekako prisutna.

 

Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba

Belma Tvico u novom showroomu



Novi showroom zamišljen je kao posebno mjesto susreta s klijenticama, medijima i prijateljima brenda Belma Tvico. Kao svojevrstan odgovor na užurbani tempo modne industrije, Tvico nudi ovaj prostor kao oazu mira i kreativnosti, bijeg od svakodnevnice u kojem vrijeme teče sporije, u kojem su kreativnosti, sloboda i mašta apsolutni vladari. Ovdje će se održavati prezentacije novih kolekcija, custom eventi koji slave modu sa svrhom, te izrađivati couture bridal kreacije. 

 

Foto: Sanela Babić 

 

Bridal kolekcija 


Kada smo kod bridal kolekcije, samo za nas, Belma je izdvojila i dio nove kolekcije za vjenčanja. Riječ je o vjenčanicama, suknjama, hlačama i topovima koji se mogu nositi i za svečane događaje. Klasične bridal linije, zanimljiva kreativna rješenja, ali i perje i šljokice bez kojih ni jedna kolekcija vjenčanica nije potpuna. Ako se zaljubite u vjenčanicu s perjem, saznali smo da dolazi i u roza nijansi idealnoj za druge svečanosti. Uskoro ćemo s Belmom razgovarati upravo o ovoj kolekciji tako da vas novi detalji čekaju uskoro. 

 

Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba

Foto: Sanela Babić

 

Kreiranje interijera novog showrooma


Vratimo se na showroom... Zamislite Pariz u Sarajevu, smješten u zgradi iz austrougarskog perioda iz 1890. godine, koja spaja elemente njemačke klasike s naslijeđem austrijskog baroka. Novi showroom postao je mjesto gdje svaki dizajnerski element oživljava dolaskom svake nove kolekcije. Showroom, u kojem će prvenstveno biti izložene bridal kolekcije, osmišljen je uz pomoć arhitektonskog studija Cube Design i Tarika Musakadića, kreativnog direktora Samusa nakita.

 

Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba


 

Belma Tvico kao dizajnerica namještaja 


Pored toga, Belma je ovaj put kreativno sudjelovala i u kreiranju namještaja za salon i to s bh. brendom Kalea. Rezultat njihove prve kreativne saradnje je Freedom Echoes – stol koji predstavlja vizuelnu odiseju dizajna sa svrhom, simbol umjetničke slobode izražavanja i temeljnog ljudskog prava na slobodu.

 

Foto: Sanela Babić

Foto: PR



Slovo M iz Bosančice već duže prati Belmin rad i bilo je sasvim očekivano da taj detalj vidimo i u interijeru. Ovaj elegantan motiv, izrađen od crnog mat drveta u fluidnom obliku, služi kao postolje, dodajući dizajnu notu prefinjenosti i simboličnu dubinu. Ploča od Bianco Lasa odiše elegancijom. Već možemo vidjeti kako nas u budućnosti čekaju fenomenalne Belma Tvico kreacije, čije su se ideje razvijale upravo na ovom mjestu. 

 

Foto: Sanela Babić

 

Showroom je otvoren u petak, 19. 07., a vi svoj termin možete kreirati već danas. Kao dozu inspiracije da se snovi i maštanja ostvaruju, kako je Belma i naglasila da je to ovaj prostor za nju, pogledajte i video u kojem predstavljamo novi showroom Belme Tvico. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bonjour.ba (@bonjourba_)

* * * 
Naslovna fotografija: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Tema MET Gale: Prvi ponedjeljak u maju otvara sezonu velikih modnih i umjetničkih ideja

TEKST: Ada Ćeremida

Tema MET Gale: Prvi ponedjeljak u maju otvara sezonu velikih modnih i umjetničkih ideja Tema MET Gale: Prvi ponedjeljak u maju otvara sezonu velikih modnih i umjetničkih ideja

Prvi ponedjeljak u maju 2026. godine otvara pitanje šta moda postaje kada se vrati svom izvornom mediju: tijelu i umjetnosti.

Prvi ponedjeljak u maju odavno je više od glamurozne noći: on određuje način na koji ćemo posmatrati modu u godini pred nama. Prošlogodišnji fokus na arhivima i reinterpretaciji tradicije otvorio je razgovor o tome kako moda čuva svoje nasljeđe. Ove godine, priča postaje još direktnija, intimnija i sa suštinom.

Umjesto da se bavi onim što odjeća “pamti”, ovogodišnja izložba vraća se na početnu tačku: na tijelo. 

Na načine na koje se ono kroz stoljeća oblikovalo, prikazivalo, štitilo, ukrašavalo i tumačilo. A tema koja stoji iza ovogodišnjeg prvog majskog ponedjeljka naglašava upravo to, odjeveni oblik kao temelj umjetničke i modne istorije.

 



Šta stoji iza ovogodišnje ideje Costume Art ?  

Izložba koja određuje koncept ove godine zasnovana je na jednostavnoj, ali moćnoj ideji: odjeveno tijelo je jedan od ključnih motiva kroz cijelu istoriju umjetnosti. I to ne samo u modnom smislu. Gotovo svaki figurativni prikaz u Met muzeju — od skulptura do slika različitih epoha, prikazuje tijelo obučeno na određeni način.

Kroz putovanje od praistorije do savremenosti, postavka istražuje kako je “dressed body” mijenjao značenja, identitete i forme. Uparivanjem komada iz Costume Institute kolekcije sa remek-djelima iz ostatka muzeja, stvara se vizuelni dijalog: odjeća nije dekor, ona je kulturni tekst.

Tu ideju potvrđuje i historičarka umjetnosti  mode Aileen Ribeiro, koja je još prije nekoliko decenija primijetila da se historija odijevanja često tretirala kao oblast “neprobojna za analizu”. Drugim riječima, moda se predugo držala izvan ozbiljnog umjetničkog diskursa. Ova izložba to konačno ispravlja.

 



Tri tijela tri načina čitanja mode 

Tema se tumači kroz tri vrste tijela:

  • Tijelo kao umjetnost: Idealizirane, klasične siluete koje povezuju modu sa skulpturom i ikonografijom prošlih epoha.

  • Zanemareno tijelo: Tijela koja su historijski izostavljena iz modnog i umjetničkog kanona: trudno, starije, bolesno, stvarno tijelo.

  • Fizičko, univerzalno tijelo: Anatomska, simbolička forma; tijelo kao temelj bez kojeg moda ne postoji.

Ova tri pristupa otvaraju prostor dizajnerima da iskoriste punu snagu svoje imaginacije i da kroz modu ispričaju potpuno nove priče o ljudskom obliku.

Uparivanjem modnih komada sa umjetničkim djelima, izložba pokazuje ono što se dugo ignorisalo: moda i umjetnost nikada nisu bile odvojene discipline. Moda je uvijek učila iz umjetnosti. Umjetnost je uvijek koristila odjeću kao ključ za razumijevanje identiteta.

 



Šta možemo očekivati ovog maja?  

Očekuje se da će ovogodišnji crveni tepih biti jedan od najkonceptualnijih u posljednjoj deceniji, jer tema otvara dizajnerima prostor za neobičnu slobodu, ali i odgovornost. Siluete će vjerovatno kliziti između skulpturalnih formi inspirisanim antičkim i renesansnim djelima i anatomskih konstrukcija koje prate samu arhitekturu tijela. 

Vidjet ćemo i modele koji nose snažan društveni komentar, reinterpretacije zanemarenih ili cenzurisanih tijela, kao i arhivske kreacije izvučene iz depoa i postavljene u kontekst kulturnog artefakta. Mnogi će posegnuti za instalacijskim pristupom, stvarajući komade koji više podsjećaju na galerijske radove nego na klasičnu modu. 

 

 

Sve ukazuje na to da će prvi ponedjeljak u maju postati susret skulpture, mode, društvenih pitanja i vizuelne poezije, noć u kojoj odjeća neće biti samo glamur, nego analiza, komentar i umjetničko djelo samo po sebi.

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @metmuseum


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!