TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 20.5.2024.

Na ovogodišnjem Cannes Film Festivalu, domaći dizajn se istaknuo u punom sjaju zahvaljujući talentiranom dizajneru Arminu Hodžiću.


Armin Hodžić, bh. dizajner i osnivač brenda ELYSIAN, osmislio je kreaciju koju je njegova prijateljica Ilma Kratina nosila na crvenom tepihu Cannes Film Festivala. Armin nam je objasnio kako je do suradnje došlo sasvim slučajno, kada je sreo Ilmu tijekom šetnje i saznao da ide na Cannes Film Festival, ali nije imala odgovarajuću haljinu za tako prestižan događaj.


Ilma Kratina



S obzirom na to da je Ilma za četiri dana trebala biti u Cannesu, imali su samo dva dana za fitting i sve potrebne korekcije na haljini. Kako kaže Armin, iako je bilo i nespavanja, sav trud se isplatio kada je Ilma zablistala na crvenom tepihu.

Ova prekrasna haljina već je jednom ukrala pažnju javnosti na Bonjour x Via Media Gala Night eventu, kada ju je nosila Aida Ćatić. Haljina odražava prepoznatljiv stilski izričaj dizajnera, a izrađena je od preko 1500 kristala i više od 5000 sitnih perlica te ima ugrađenu žicu koja održava njen jedinstveni oblik. Rad na ovoj kreaciji trajao je gotovo dva mjeseca.




Drago nam je kada na svjetskim eventima, posebno na kultnim događajima kakav je Cannes Film Festival, vidimo domaći dizajn, kako stoji uz bok kreacijama svjetskih dizajnera.

* * *
Foto: Ivanka Voisin


Bonjour

Čovjek iza ideja koje osvajaju Cannes: Ali Rez dolazi na Brending konferenciju

TEKST: Bonjour.ba/PR

Čovjek iza ideja koje osvajaju Cannes: Ali Rez dolazi na Brending konferenciju Čovjek iza ideja koje osvajaju Cannes: Ali Rez dolazi na Brending konferenciju

Na 13. Brending konferenciju stiže legendarni Ali Rez, kreativni genije sa više od 1.000 međunarodnih nagrada, uključujući Grand Prix na Cannes Lions, Clio, One Show, Loeries i Effies.

Kao Chief Creative Officer u agenciji Impact BBDO za područje cijelog Bliskog istoka, Sjeverne Afrike i Pakistana, zaslužan je za njen ogromni poslovni uspjeh i osvajanje više od 40 nagrada za agenciju godine.

Njegov rad je primjer vrhunske kreativnosti u službi društvene odgovornosti. Spajajući umjetničku inovaciju sa sviješću o najvažnijim problemima društva, on kreira kampanje koje ne samo da osvajaju priznanja, već doprinose trajnim, pozitivnim promjenama.

Primjeri njegovog rada su kampanja “Child Wedding Cards“ kreirana za UN Women u Pakistanu, kao i kampanja "The Election Edition" za libanonski list An-Nahar.

Ali Rez u Sarajevo donosi poziv na buđenje. Jer, baš kao što je to danas slučaj sa BiH, Rez dolazi iz regije čija je kreativnost donedavno bila podcijenjena. Njegovo predavanje neće biti samo još jedan “inspirativni“ govor, nego će donijeti konkretne odgovore na pitanja kako izgraditi kulturu kreativne izvrsnosti i koji su to alati, tehnike i razmišljanja koji vode do ideje koja ima globalni potencijal. Jer, Ali Rez dokazuje da velike ideje ne pitaju odakle dolaziš, već gdje ideš.


1200x800 ALI


Ovogodišnje izdanje Brending konferencije inspirisano je cirkusom kao metaforom savremenog svijeta, te okuplja vrhunske stručnjake koji će ponuditi uvide u najnovije i najuspješnije svjetske prakse.

Tako će se, uz Alija Reza, na pozornici naći i Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, i Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih edukatora kreativnog razmišljanja u svijetu.

Zato, ne prepustite najveću predstavu u industriji brendinga i osigurajte svoju kotizaciju na Branding Conference web stranici.

Foto: Branding Conference PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!