TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 20.9.2024.
Od jučer, Vilsonovo šetalište krasi jedinstvena emotivna postavka koja nikoga ne ostavlja ravnodušnim - grudnjaci pažljivo postavljeni duž staze, prikupljeni u okviru akcije koju je organizovala kompanija Alma Ras, zajedno sa svojim vjernim kupcima.
Ova postavka nije samo vizuelno upečatljiv prizor, već nosi duboku i emotivnu poruku podrške ženama oboljelim od raka dojke. Tokom akcije prikupljeno je preko 2000 grudnjaka - 2000 simbola snage, nade i ljubavi. Oni sada pričaju svoje tihe, ali moćne priče, na ovom sarajevskom šetalištu, podsjećajući nas sve na važnost zajedništva i brige jednih za druge.
Kao kompanija koja većinski zapošljava žene i brine o njima, Alma Ras je uvijek stavljala ženu u središte svog poslovanja. U saradnji s udruženjem Think Pink, nastavili su tu misiju kroz donaciju od 27.000 KM kao potporu ženama koje prolaze ovu borbu. No, ono što ovu kampanju čini posebnijom jeste i učešće kupaca Alma Ras, koji su kroz kupovinu artikala iz linije "Podrška koju volim" i donaciju svojih grudnjaka, postali glas podrške i solidarnosti.
“Danas sam posebno ponosna što smo zajedno sa našim vjernim kupcima i udruženjem Think Pink uspjeli stvoriti ovaj emotivan i vizualno upečatljiv prikaz podrške ženama oboljelim od karcinoma dojke. Ova postavka, koja uključuje preko 2000 grudnjaka koji su donirali upravo naši kupci, simbolizira snagu, nadu i ljubav, te služi kao podsjetnik da nijedna žena ne treba biti sama u svojoj borbi. Hvala svima što ste dio ove priče i što zajedno činimo razliku”, riječi su Nermine Kadrić, marketing menadžerice kompanije Alma Ras.
“Kada smo u januaru razgovarali sa menadžmentom kompanije Alma Ras i planirali naše izvanredno partnerstvo ova postavka bila je jedna od aktivnosti za koju smo odmah znali koliko će emocija donijeti kod svake žene i koliko je važna poruka koju šaljemo. S nestrpljenjem smo čekali upravo ovaj dan kada ćemo je pokazati i građanima Sarajeva. Iza svakog od 2000 grudnjaka stoji 2000 žena, priča, emocija, ljubavi, empatije i razumijevanja. Izuzetno smo zahvalni kompaniji Alma Ras na partnerstvu koje traje 365 dana u godini.”, istaknula je Nela Hasić, regionalna direktorica organizacije Think pink – zajedno smo jedno.
Postavka će biti izložena do 15. oktobra, dok će izdvajanje 1 KM iz linije “Podrška koju volim” trajati do kraja godine.
https://www.youtube.com/watch?v=6HVFNZkFxrU
* * *
Foto: Promo
TEKST: Ada Ćeremida
Sarajevo je ovog juna postalo epicentar fotografije zahvaljujući četvrtom izdanju Sarajevo Photography Festivala, događaju koji iz godine u godinu potvrđuje svoj status jednog od najvažnijih kulturnih susreta u regiji.
Svečano proglašenje pobjednika takmičarskog programa održano je u četvrtak, 12. juna, u Narodnom pozorištu Sarajeva, dok je odmah nakon toga uslijedilo i otvaranje izložbe finalista u Umjetničkoj galeriji Bosne i Hercegovine.
Grand Prix festivala pripao je Robinu Tutengesu iz Francuske, čiji je projekat o mladim borcima naroda Chin u Mijanmaru duboko dirnuo žiri i publiku.
Pored glavne nagrade, dodijeljena su priznanja u čak osam kategorija od dokumentarne i konceptualne fotografije, preko portreta i pejzaža, pa sve do mobilne i modne fotografije.
Dok su reflektori bili usmjereni ka fotografijama na zidovima galerija, ulice Sarajeva donijele su svoju vrstu izložbe, onu u kojoj su učestvovali svi posjetioci festivala. Street style posjetioca festivala i ove je godine bio svojevrsna galerija na otvorenom: neopterećen, eklektičan i autentično sarajevski.
U nastavku pogledajte koga smo sve uspjeli uhvatiti u objektiv i zašto se Sarajevo Photography Festival ne pamti samo po fotografijama, već i po ljudima koji ih posmatraju.
Foto: Monika Andrić za Sarajevo Photography Festival
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!