TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 25.10.2023.

Jučer je održan 1. dan Woman.Comm konferencije u hotelu Hills u Sarajevu gdje smo, između ostalog, dobili i odgovor na pitanje: „Koje promjene nas očekuju u komunikacijskoj industriji?“.


"Snaga komunikacije, da učinimo društvo dobrim društvom“ slogan je druge Woman.Comm konferencije koja se održava još danas u Sarajevu. Cilj je da se istraži kako komunikacija oblikuje našu svakodnevicu, kako utječe na poslovni uspjeh i društvene promjene te kako možemo zajedno raditi na oblikovanju boljeg društva kroz efikasnu komunikaciju.

Tako su snaga žena, društveno odgovorno poslovanje i trendovi bili glavne teme na konferenciji.

Ana Ćavar, vlasnica i direktorica Bonjour.ba, bila je jedna od govornica u panelu na temu „Prošli smo dug put, ali jesmo li doista na pola puta?“, gdje smo razgovarali o tome da se ne trebamo plašiti uzeti ono što nam pripada, ali i da je važno da se educiramo, pazimo kakve vrijednosti promoviramo i da zajedno koračamo na putu osnaživanja žena.


Ana Ćavar, vlasnica i direktorica Bonjour.ba



Moderatorica tog panela bila je Brankica Raković, a uz Anu, govornice su bile Erna Šošević, Jelena Veljača, Marijana Semič Šećibović i Masha Durkalić.


Masha Durkalić, Ana Ćavar, Marijana Semič Šećibović i Jelena Veljača

Brankica Raković



Uz njih smo naučili i da, kada je u pitanju PR, trebamo uvijek tražiti nove inovativne načine promocije, kao i da je velika moć u ženskom udruživanju, razgovoru, korištenju prilika koje su nam dane i međusobnoj suradnji.

Osim panela na kojem je bila govornica, Ana je bila i moderatorica panela „Iza kulisa ljepote: Kako komunikacija oblikuje svijet lifestylea?“. Tu smo imali priliku čuti sjajne govornice kao što su Aida Olević Maljević, Elma Nenadić, Ajla Hadžić, Emina Hodžić Adilović i Marija Hudolin. Lekcija koju je tu s nama podijelila Ana i koju rado ističemo jeste:

"Komunikacija ima moć oblikovati stavove, vrijednosti i navike ljudi te utječe na to kako ljudi oblikuju svoj svakodnevni životni stil."

 

Aida Olević Maljević, Emina Hodžić Adilović, Marija Hudolin, Ajla Hadžić, Elma Nenadić i Ana Ćavar

Emina Hodžić Adilović, Marija Hudolin i Ajla Hadžić



Rado smo zapisali i savjete koje je s nama podijelila Larisa Halilović na temu „Kako sve uspiješ…sama?“ koja nas je naučila da se ne bojimo tražiti pomoć, da razvijamo svoju mrežu ljudi i da uvijek radimo na sebi.


Larisa Halilović



Na konferenciji smo imali priliku čuti i Ivu Kaligarić na temu „Nije uredu u uredu“, Damira Ciglara kroz temu „Zašto CSR više nije dovoljan?“ te panel „Uloga PR-a u doba promjena: Razmišljanje izvan okvira generacijskih stereotipa - powered by Alma Ras“ na kojemu je moderatorica bila Aida Salkić uz govornice: Manuela Šola, Marina Bolanča, Bojana Stanković, Misijana Brkić i Una Bejtović.

Zatim smo poslušali Ivu Stefanovski Horvatić na temu „Menstrualno siromaštvo“, temu „Snaga povezivanja i moć ženskih mreža u savremenom društvu - powered by Avène“ uz moderatoricu Tamaru Trgovčević i govornice: Maja Miljević, Kristina Ercegović, Irena Miličević Vukoja, Meliha Mulahalilović Žiško, Nevena Rendeli i Vanja Spaho.

Zanimljive su bile i teme „Kodovi luksuznog brendiranja“ - Leyla Mattison i „U najodgovornijoj viziji oglašivačke revolucije, poruke postaju pokreti“ - Vesna Vlašić i Katarina Pribićević.


Misijana Brkić, Una Bejtović, Bojana Stanković, Marina Bolanča, Manuela Šola i Aida Salkić

Leyla Mattison


 

Što nas očekuje drugi dan Woman.Comm konferencije

Drugi dan konferencije je posvećen kampanjama sa svrhom, govorićemo o izazovima s kojima se susreću ljudi iz branše, o budućnosti komunikacija i novim tehnologijama. Konferenciju ćemo zatvoriti s No Limit B&H Advertising Festivalom na kojoj ćemo nagraditi najbolje kampanje koje su urađene tokom 2022. i 2023. godine“, kazala je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.


Irena Miličević Vukoja
 

„Industrija oglašavanja je još prije dvadesetak godina započela trend pozitivnih promjena gdje smo nastojali biti sila dobra koja je mijenjala svijet na bolje, pa smo se između ostalog bavili i podizanjem samopouzdanja i razvijanjem svijesti kako modna industrija može negativno utjecati na žene diljem svijetu, gdje se posebice istaknuo brand Dove s kampanjom Stvarna ljepota.

Mnogi brendovi, kao što su Adidas, Nike, Xbox i Gillette krenuli su sličnim putem, razbijajući postojeće stereotipe i jačajući svijest o ispravnim vrijednostima, te nas time motivirali da promislimo o sebi i svojoj okolini, a često i da se pokrenemo i napravimo pozitivnu promjenu, kako za nas i naše obitelji tako i za društvo kao cjelinu.

Navedeni primjer pokazuje da možemo i da imamo odgovornost da mijenjamo svjesnost te pokrećemo pozitivne promjene u društvu“, poručila je jedna od govornica na konferenciji Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorica hrvatske podružnice tvrtke Httpool by Aleph.

Ivanka je posvećena dijeljenju najboljih praksi u razvoju digitalnog marketinga te razvoja svjesnosti, ličnog i organizacijskog leadership developmenta u domaćim i inostranim obrazovnim institucijama. Na konferenciji govori o budućnosti oglašavanja na društvenim mrežama, smatra da će se promijeniti poslovni modeli industrije oglašavanja i način na koji mediji funkcionišu.

Pojavom Interneta 2.0. i društvenih mreža otvorila su se vrata dvosmjernoj komunikaciji, dok u  Web 3.0. je budućnost oglašavanja u Metaverseu gdje će korisnici biti potpuno uronjeni u brand kroz tzv. story/brand living te će komunikacija s njima biti kreativnija i složenija. Ivanka poručuje: „Živjet ćemo u tzv. extended realityju, gdje će stvarni i virtualni svijet biti povezani, a tehnologije kao AR, VR i AI postati naša svakodnevica“.

Još jedna zanimljiva govornica je Irena Petek, generalna direktorica agencije Studio Nexus s preko 20 godina iskustva u stvaranju novih kampanja, strategija i medijskih nastupa za neke od najuspješnijih brendova regije. Irena je učesnike konferencije upoznala s promjenama koje nas očekuju u budućnosti komunikacije. Smatra da je sva tehnička dostignuća potrebno pametno koristiti, kako se srž komunikacija ne bi izmijenila.

„Ova industrija se mora brzo prilagoditi promjenama kao što su: digitalizacija, AI, interaktivni sadržaj, personalizacija sadržaja, društvena odgovornost, kreativnost, inovacije… Budućnost komunikacijske industrije ovisit će o sposobnosti poduzeća da prate tehnološke i društvene promjene, prilagode se novim trendovima i ostanu angažirane u izgradnji autentičnih i održivih odnosa sa svojim ciljnim grupama“, kratko nas uvodi u svoja predavanja Irena Petek, generalna direktorica agencije Studio Nexus.


* * *
Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Šta je sve Mostar vidio ovog vikenda? Od sevdaha do slobodnog pada.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Šta je sve Mostar vidio ovog vikenda? Od sevdaha do slobodnog pada. Šta je sve Mostar vidio ovog vikenda? Od sevdaha do slobodnog pada.

Mostar je ovog vikenda ponovo bio epicentar adrenalina, emocija i spektakularnih skokova, Red Bull Cliff Diving Svjetska serija stigla je do pretposljednje stanice u sezoni, a grad na Neretvi ugostio je najbolje svjetske skakače i skakačice.

Nakon tri runde održane u četvrtak i petak, koje su ponudile spektakularne skokove, uzbuđenja, preokrete i neizvjesnost, subota je bila rezervisana za četvrtu završnu rundu stanice u Mostaru. 


bonjour_ba_red_bull_cliff_diving_mostar_012


Nakon toga uslijedila je parada skakača i skakačica, koji su u čamcima na Neretvi pozdravili publiku, a spektakl su dodatno podigli padobranci Red Bull Skydiving tima Marco Waltenspiel i Marco Fürst gdje su izveli skok iz aviona i proletjeli ispod luka Starog mosta.


bonjour_ba_red_bull_Cliff_diving_mostar_Sulejman_Omerbasic__01

bonjour_ba_red_bull_cliff_diving_mostar_011


Žene su skakale s visine od 21, a muškarci s 27 metara, a posljednja stanica sezone na rasporedu je 19. septembra u Bostonu. 

Još jedna nezaboravna stanica Red Bull Cliff Diving Svjetske serije održana je u Mostaru, a za pobjede su se pred mnogobrojnom publikom izborili Rhiannan Iffland i Constantin Popovici


bonjour_ba_red_bull_cliff_diving_mostar_sulejman_omerbasic08


Nezaustavljiva Iffland   

U ovu rundu su kao vodeći ušli Australka Rhiannan Iffland i Constantin Popovici. Četvrtu rundu je pred mnogobrojnom publikom u Mostaru, ali i gledaocima pored malih ekrana, odličnim skokom otvorila Kolumbijka Isabel Perez, debitantkinja u Red Bull Cliff Diving Svjetskoj seriji. 


bonjour_ba_red_bull_cliff_diving_mostar_08


Takmičenje u ženskoj kategoriji je ponudilo brojne atraktivne skokove, a svoju dominaciju još jednom je potvrdila Rhiannan Iffland. Stala je na platformu, uživala u trenutku i energiji, potom je zatražila i dobila gromoglasnu podršku publike, a onda je izvela fantastičan skok. 


bonjour_ba_red_bull_cliff_diving_mostar_sulejman_omerbasic05

bonjour_ba_red_bull_cliff_diving_mostar_05


Time je upisala novu pobjedu, ali i osigurala devetu vezanu titulu u Red Bull Cliff Diving Svjetskoj seriji na pretposljednjoj stanici sezone. Trofej kralja Kahekilija će joj biti dodijeljen u Bostonu. Na podijumu su joj se pridružile sunarodnjakinja Xantheia Pennisi i Amerikanka Kaylea Arnett


bonjour_ba_red_bull_cliff_diving_mostar_01


"U šoku sam trenutno, ne mogu vjerovati da sam ovdje u Mostaru osigurala titulu, to je potpuno ludo. U Bostonu ću maksimalno uživati. Godina je bila teška, nisam znala kako će se stvari odvijati zbog manjeg broja stanica. Nevjerovatan je osjećaj osvojiti titulu na pretposljednjoj stanici, naporno sam radila za ovo, a sada uživam u tome", izjavila je Iffland. 

Prije skoka je pokazala emocije dok je stajala na platformi. "Da, bilo je ludo. Imam ritual koji prolazim u glavi. Bilo je i malo suza, osjećala sam zahvalnost zbog svega što radim i života koji živim kroz svoj sport i Red Bull Cliff Diving Svjetsku seriju. Bilo je sjajno, sve vas volim", dodala je Australka. 


bonjour_ba_red_bull_cliff_diving_mostar_04

Pobijeda Popovicia uprkos povredi  

Muškarci su također impresionirali publiku svojim vještinama i odvažnim skokovima, a pobjeda je zahvaljujući gotovo savršenom skoku i uprkos problemu s povredom noge pripala Popoviciju. Rumun je slavio ispred Amerikanca Jamesa Lichtensteina i Francuza Garyja Hunta


bonjour_ba_red_bull_cliff_diving_mostar_03


Za najbolji skok je izabran onaj koji je izveo Andrea Barnaba. "Osjećao sam bol tokom prošle sedmice, tako da nisam znao šta mogu očekivati ovdje. Uopće nisam trenirao, osim današnjeg skoka s 20 metara. Osjećaj je bio dobar, ali sam prilikom skoka u četvrtoj rundi ponovo istegnuo mišić, tako da sam sretan što prethodno nisam trenirao. Čuvao sam svoje tijelo i računao na svoje iskustvo. Fokusirao sam se, ostavio sve po strani i uradio ono što znam", kazao je Popovici. 


bonjour_ba_red_bull_cliff_diving_mostar_07


On je u dobroj poziciji da se na posljednjoj stanici sezone bori za titulu. "Šta je najgore što se može dogoditi? Otići ću tamo i odraditi svoje skokove. Teško je, Gary ima nekoliko bodova prednosti. Oslanjao sam se na druge skakače da će malo 'promiješati' poredak, no razlika je i dalje velika. Ipak, preostala je još jedna stanica do kraja sezone, još četiri runde. Bit će borbe do posljednjeg skoka", istakao je Rumun. 


bonjour_ba_red_bull_cliff_diving_mostar_06


Grad u ritmu Cliff Divinga  

Mostar je živio od ranih jutarnjih sati, a mnogobrojni Mostarci, posjetioci i turisti uživali su u šetnji i bogatoj gastronomskoj ponudi grada na Neretvi. Također, iz Sarajeva je stigao poseban voz, koji je bio organizovan za posjetu Mostaru i uživanje u spektaklu Red Bull Cliff Divinga. 


bonjour_ba_red_bull_cliff_diving_mostar_02

bonjour_ba_red_bull_cliff_diving_mostar_09


Vožnja jednom od najljepših željezničkih ruta u Evropi je protekla u ugodnoj atmosferi uz zvuk gitare i osvježavajući energetski napitak Red Bull. 

Program u Mostaru otvoren je nastupom "kraljice sevdaha" Hanke Paldum, koja je s platforme postavljene na Starom mostu otpjevala svoju pjesmu "Ali pamtim još", što je bio sjajan i prikadan uvod za ono što je publiku očekivalo u nastavku.


bonjour_ba_red_bull_cliff_diving_mostar_sulejman_omerbasic06

bonjour_ba_red_bull_cliff_diving_mostar_sulejman_omerbasic04

 
Za vođenje programa i dobru atmosferu bili su zaduženi Gaga i Stihi iz grupe Helem Nejse, kao i voditelj Zoran Filičić, dok se za muzički ugođaj pobrinuo DJ Soul.

Zabava u Mostaru se nastavila i to na pet lokacija u starogradskoj jezgri, a među njima su Hamam Stage, Ali Baba Stage, Duradžik Stage, Lazy Stage i Bijeli Bar Stage. 

Za one koji su propustili gledati završnu rundu skokova uživo, dostupni su snimci na YouTube i Red Bull TV-u.
 

Foto: Denis Ruvić, Sulejman Omberbašić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!