TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 25.10.2023.

Jučer je održan 1. dan Woman.Comm konferencije u hotelu Hills u Sarajevu gdje smo, između ostalog, dobili i odgovor na pitanje: „Koje promjene nas očekuju u komunikacijskoj industriji?“.


"Snaga komunikacije, da učinimo društvo dobrim društvom“ slogan je druge Woman.Comm konferencije koja se održava još danas u Sarajevu. Cilj je da se istraži kako komunikacija oblikuje našu svakodnevicu, kako utječe na poslovni uspjeh i društvene promjene te kako možemo zajedno raditi na oblikovanju boljeg društva kroz efikasnu komunikaciju.

Tako su snaga žena, društveno odgovorno poslovanje i trendovi bili glavne teme na konferenciji.

Ana Ćavar, vlasnica i direktorica Bonjour.ba, bila je jedna od govornica u panelu na temu „Prošli smo dug put, ali jesmo li doista na pola puta?“, gdje smo razgovarali o tome da se ne trebamo plašiti uzeti ono što nam pripada, ali i da je važno da se educiramo, pazimo kakve vrijednosti promoviramo i da zajedno koračamo na putu osnaživanja žena.


Ana Ćavar, vlasnica i direktorica Bonjour.ba



Moderatorica tog panela bila je Brankica Raković, a uz Anu, govornice su bile Erna Šošević, Jelena Veljača, Marijana Semič Šećibović i Masha Durkalić.


Masha Durkalić, Ana Ćavar, Marijana Semič Šećibović i Jelena Veljača

Brankica Raković



Uz njih smo naučili i da, kada je u pitanju PR, trebamo uvijek tražiti nove inovativne načine promocije, kao i da je velika moć u ženskom udruživanju, razgovoru, korištenju prilika koje su nam dane i međusobnoj suradnji.

Osim panela na kojem je bila govornica, Ana je bila i moderatorica panela „Iza kulisa ljepote: Kako komunikacija oblikuje svijet lifestylea?“. Tu smo imali priliku čuti sjajne govornice kao što su Aida Olević Maljević, Elma Nenadić, Ajla Hadžić, Emina Hodžić Adilović i Marija Hudolin. Lekcija koju je tu s nama podijelila Ana i koju rado ističemo jeste:

"Komunikacija ima moć oblikovati stavove, vrijednosti i navike ljudi te utječe na to kako ljudi oblikuju svoj svakodnevni životni stil."

 

Aida Olević Maljević, Emina Hodžić Adilović, Marija Hudolin, Ajla Hadžić, Elma Nenadić i Ana Ćavar

Emina Hodžić Adilović, Marija Hudolin i Ajla Hadžić



Rado smo zapisali i savjete koje je s nama podijelila Larisa Halilović na temu „Kako sve uspiješ…sama?“ koja nas je naučila da se ne bojimo tražiti pomoć, da razvijamo svoju mrežu ljudi i da uvijek radimo na sebi.


Larisa Halilović



Na konferenciji smo imali priliku čuti i Ivu Kaligarić na temu „Nije uredu u uredu“, Damira Ciglara kroz temu „Zašto CSR više nije dovoljan?“ te panel „Uloga PR-a u doba promjena: Razmišljanje izvan okvira generacijskih stereotipa - powered by Alma Ras“ na kojemu je moderatorica bila Aida Salkić uz govornice: Manuela Šola, Marina Bolanča, Bojana Stanković, Misijana Brkić i Una Bejtović.

Zatim smo poslušali Ivu Stefanovski Horvatić na temu „Menstrualno siromaštvo“, temu „Snaga povezivanja i moć ženskih mreža u savremenom društvu - powered by Avène“ uz moderatoricu Tamaru Trgovčević i govornice: Maja Miljević, Kristina Ercegović, Irena Miličević Vukoja, Meliha Mulahalilović Žiško, Nevena Rendeli i Vanja Spaho.

Zanimljive su bile i teme „Kodovi luksuznog brendiranja“ - Leyla Mattison i „U najodgovornijoj viziji oglašivačke revolucije, poruke postaju pokreti“ - Vesna Vlašić i Katarina Pribićević.


Misijana Brkić, Una Bejtović, Bojana Stanković, Marina Bolanča, Manuela Šola i Aida Salkić

Leyla Mattison


 

Što nas očekuje drugi dan Woman.Comm konferencije

Drugi dan konferencije je posvećen kampanjama sa svrhom, govorićemo o izazovima s kojima se susreću ljudi iz branše, o budućnosti komunikacija i novim tehnologijama. Konferenciju ćemo zatvoriti s No Limit B&H Advertising Festivalom na kojoj ćemo nagraditi najbolje kampanje koje su urađene tokom 2022. i 2023. godine“, kazala je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.


Irena Miličević Vukoja
 

„Industrija oglašavanja je još prije dvadesetak godina započela trend pozitivnih promjena gdje smo nastojali biti sila dobra koja je mijenjala svijet na bolje, pa smo se između ostalog bavili i podizanjem samopouzdanja i razvijanjem svijesti kako modna industrija može negativno utjecati na žene diljem svijetu, gdje se posebice istaknuo brand Dove s kampanjom Stvarna ljepota.

Mnogi brendovi, kao što su Adidas, Nike, Xbox i Gillette krenuli su sličnim putem, razbijajući postojeće stereotipe i jačajući svijest o ispravnim vrijednostima, te nas time motivirali da promislimo o sebi i svojoj okolini, a često i da se pokrenemo i napravimo pozitivnu promjenu, kako za nas i naše obitelji tako i za društvo kao cjelinu.

Navedeni primjer pokazuje da možemo i da imamo odgovornost da mijenjamo svjesnost te pokrećemo pozitivne promjene u društvu“, poručila je jedna od govornica na konferenciji Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorica hrvatske podružnice tvrtke Httpool by Aleph.

Ivanka je posvećena dijeljenju najboljih praksi u razvoju digitalnog marketinga te razvoja svjesnosti, ličnog i organizacijskog leadership developmenta u domaćim i inostranim obrazovnim institucijama. Na konferenciji govori o budućnosti oglašavanja na društvenim mrežama, smatra da će se promijeniti poslovni modeli industrije oglašavanja i način na koji mediji funkcionišu.

Pojavom Interneta 2.0. i društvenih mreža otvorila su se vrata dvosmjernoj komunikaciji, dok u  Web 3.0. je budućnost oglašavanja u Metaverseu gdje će korisnici biti potpuno uronjeni u brand kroz tzv. story/brand living te će komunikacija s njima biti kreativnija i složenija. Ivanka poručuje: „Živjet ćemo u tzv. extended realityju, gdje će stvarni i virtualni svijet biti povezani, a tehnologije kao AR, VR i AI postati naša svakodnevica“.

Još jedna zanimljiva govornica je Irena Petek, generalna direktorica agencije Studio Nexus s preko 20 godina iskustva u stvaranju novih kampanja, strategija i medijskih nastupa za neke od najuspješnijih brendova regije. Irena je učesnike konferencije upoznala s promjenama koje nas očekuju u budućnosti komunikacije. Smatra da je sva tehnička dostignuća potrebno pametno koristiti, kako se srž komunikacija ne bi izmijenila.

„Ova industrija se mora brzo prilagoditi promjenama kao što su: digitalizacija, AI, interaktivni sadržaj, personalizacija sadržaja, društvena odgovornost, kreativnost, inovacije… Budućnost komunikacijske industrije ovisit će o sposobnosti poduzeća da prate tehnološke i društvene promjene, prilagode se novim trendovima i ostanu angažirane u izgradnji autentičnih i održivih odnosa sa svojim ciljnim grupama“, kratko nas uvodi u svoja predavanja Irena Petek, generalna direktorica agencije Studio Nexus.


* * *
Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Ako kupujete piletinu, obratite pažnju na ovu jednu stvar. Može vam sačuvati zdravlje.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Ako kupujete piletinu, obratite pažnju na ovu jednu stvar. Može vam sačuvati zdravlje. Ako kupujete piletinu, obratite pažnju na ovu jednu stvar. Može vam sačuvati zdravlje.

Perutnina Ptuj, vodeća peradarska industrija u regiji, prva je u Bosni i Hercegovini dobila certifikat “uzgojeno bez upotrebe antibiotika” koji joj je dodijeljen za liniju proizvoda “Piletina Natur”, dostupnu na policama širom Bosne i Hercegovine od juna ove godine. 



bonjour_ba_perutnina_04

 

 

Iz kompanije navode kako ova inovativna ponuda dolazi kao odgovor na sve veću potražnju potrošača za zdravijim i prirodnijim prehrambenim opcijama. 

Naime, iz Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) navode kako ubrzan razvoj antimikrobne rezistencije predstavlja vodeću zdravstvenu prijetnju. Na brzi razvoj bakterijske rezistencije uveliko utječe neprimjereno i prekomjerno propisivanje antibiotika, njihova nepravilna upotreba kao i upotreba u preventivne svrhe u veterinarskoj medicini.



bonjour_ba_perutnina_06

 

 

Najsavremenija tehnologija koja osigurava zdravlje pilića

 

Na zvaničnoj promociji nove linije, certifikat koji garantira da pilići ni u jednoj fazi tova nisu primili antibiotike, Perutnini Ptuj dodijelila je certifikacijska kuća DNV Adriatica

 

„Napravili smo iskorak koji mijenja standarde domaće proizvodnje i tržišta. S ponosom potvrđujemo da smo prvi proizvođač u Bosni i Hercegovini koji svojim kupcima nudi certificiranu piletinu - uzgojenu bez upotrebe antibiotika. Ovo je rezultat višegodišnjeg rada, od kontrolisanog uzgoja do primjene najsavremenijih tehnologija koje osiguravaju zdravlje životinja. 

Perutnina Ptuj Natur linija s Antibiotic Free certifikatom dokaz je da se i u domaćim uslovima može proizvoditi po najvišim evropskim standardima ako postoji vizija, stručnost i hrabrost da se ide ispred vremena. Ovo je naš odgovor na pitanje - šta želimo staviti na porodični sto. Zbog toga sa sigurnošću kažemo – Bliže prirodi. Bliže ljudima,” izjavio je Adnan Hodžić, direktor kompanije Perutnina Ptuj BH d.o.o.


bonjour_ba_perutnina_07

 

 

Certifikaciji je prethodio temeljiti pregled ukupne vertikalno integrisane proizvodnje.

 

“Perutnina Ptuj je pionir na ovim prostorima kada je uzgoj bez upotrebe antibiotika u pitanju. Već dvije godine radimo na projektu Antibiotic Free u Bosni i Hercegovini što dovoljno govori koliko je opsežan i kompleksan. Naši auditori jedini imaju pravo uzimanja uzoraka, gdje proizvođač ne zna na kojim farmama će se vršiti uzorkovanje, a uzorkuju se stelja, voda na kraju linije i hrana iz usipnog koša. 

I zaista samo firme koje imaju sisteme upravljanja kvalitetom, koje i same imaju vrlo rigoroznu kontrolu farmi i dobavljača, mogu proći ovu zahtjevnu proceduru koja prethodi izdavanju certifikata”, izjavila je Renata Preložnjak, direktorica prodaje i odjela edukacije za Adriatik regiju u Certifikacijskoj kući DNV Adriatica.



bonjour_ba_perutnina_03

 

 

Domaći uzgoj

 

Na farmi Perutnine Ptuj u Bosni i Hercegovini, ali i u saradnji s više od 100 domaćih kooperanata, pokrenut je tehnološki najsavremeniji način uzgoja pilića. Poseban značaj pridaje se kvalitetu ishrane i higijenskim mjerama. U strogo kontrolisanom okruženju, u kojem se redovno uzorkuju voda, hrana i stelja, omogućen je zdrav život i pravilan razvoj pilića.
 

 

“Proizvodnja piletine s deklaracijom - uzgojeno bez antibiotika dobija sve veći značaj u svijetu jer doprinosi zaštiti potrošača, dobrobiti životinja i očuvanju životne sredine. Ovaj pristup je važan korak ka odgovornijoj i etičnijoj proizvodnji hrane i borbi protiv antimikrobne rezistencije. 

Za potrošače to znači sigurniju hranu, bez ostataka antibiotika u proizvodima životinjskog poriјekla, koji mogu ugroziti zdravlje, izazvati alergije i povećati rizik od rezistencije“, pojasnio je prof. dr. Drago Nedić iz JU VIRS “Dr. Vaso Butozan” Banja Luka, dodavši kako ovakav uzgoj potrošačima pruža veću sigurnost i povјerenje u kvalitet hrane koјu konzumiraјu.



bonjour_ba_perutnina_05

 

 

Kvalitet, sigurnost, sljedivost

 

Ukupni proizvodni lanac temelji se na integrisanom sistemu KSS (kvalitet, sigurnost, sljedivost), gdje su svi procesi proizvodnje strogo kontrolisani. Hrana za piliće, koja je nutritivno i energetski izbalansirana za svaku fazu njihova rasta i razvoja, garantuje i meso boljeg kvaliteta, odnosno većih nutritivnih vrijednosti za čovjeka.


bonjour_ba_perutnina_02
 

 

Ovom linijom proizvoda Perutnina Ptuj potvrdila je svoju predanost najvišim standardima sigurnosti hrane i održivosti. Dodatno je učvrstila poziciju lidera u prehrambenoj industriji, pružajući kupcima proizvode koji zadovoljavaju ne samo njihove prehrambene potrebe, već i njihove ekološke i etičke vrijednosti.


bonjour_ba_perutnina_01
 

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!