TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 8.11.2017.
Have to Have je već nekoliko sezona popularno shopping mjesto za sve dame koje su u potrazi za pristupačnim i trendy komadima. Njihov dućan smješten je na adresi Mula Mustafe Bašeskije 62 u Sarajevu, a ovih dana isti je zatvoren budući da uz pomoć kreativnog tima iza Atelier 01 Concept Studija dobiva sasvim novi izgled. Naime, dućan dobiva svjež make-over interijera koji će odgovarati potrebama
Koje su karakteristike koje interijer dućana sada ima, a ranije nije imao?
Have 2 Have, kao što većina zna je domaći brand koji na jednom mjestu okuplja dosta stranih manjih brandova, po veoma pristupačnim cijenama, sa akcentom na posljednje trendove u svijetu mode i aksesoara. Ima veliki broj korisnika, koji svakodnevno mogu naručiti online dostavu na kućnu adresu ali i doći na adresu Telali 3 u Sarajevu i lično preuzeti svoj komad odjeće. Vrlo brzo su osvojili BH tržište, te je ova mlada ekipa smatrala da je vrijeme da svoj brand stave u ozbiljne okvire, tako što će redizajnirati logotip i preurediti enterijer. Radovi na preuređenju su u toku, tako da stari izgled nije moguće više vidjeti, a otvorenje je zakazano sredinom mjeseca. Ono po čemu će se razlikovati enterijer, jeste istaknut brand, jasan koncept te potpuno novi enterijer. Brand dizajn, dizajn enterijera, izvođenje radova te opremanje prostora izvodi ekipa iz Ateliera 01.
Što je bila inspiracija za uređenje dućana?
Ciljna grupa ovog branda je bila najveća inspiracija i vjerovanje da mlade djevojke koje svjesno biraju komade odjeće po posljednjim street style trendovima zaslužuju enterijer kakav možete vidjeti van naših granica. Takvi klijenti, koji znaju što žele da nose, tačno znaju i gdje se lijepo osjećaju. Internet generaciju ne možete varati, informacije su im lako dostupne. Želim da se djevojke koje tu kupuju, osjećaju dovoljno dobro kao kada kupujete po high fashion buticima. Moda treba da bude dostupna svima i ako kupujete niskobudžetne komade ne znači da ne zaslužujete osjećaj glama kao kada shoppingujete u luksuznim buticima. Ostavili smo i prostor za uživanje, probavanje, čak i za razmišljanje o kupovini koju ćete napraviti. Znam da će mlade djevojke uživati u ovom enterijeru.
Tko potpisuje namještaj korišten za uređenje interijera?
Mi smo projektovali kompletan mobilijar. Vrlo je važno da odjeća bude pregledna, složena i da u tom procesu ne oduzima puno vremena osobama koje vode računa o tome. Dakle većina stvari je lako pregledna jer se nalazi na vješalicama. Prostor za torbe, cipele i nakit je također predviđen i projektovan tako da bude pregledan. Željeli smo i da budu istaknute posebne kombinacije, kompleti zajedno sa torbom ili cipelama i to na podijumu koji je centriran u ulaznom prostoru. Rasvjeta i namještaj za sjedenje su također izrađeni po projektu. Sve je custom made.
Kako ste se odlučili koje ćete nijanse koristiti u prostoru?
S obzirom da smo morali smjestiti veliki broj komada odjeće, sve ostalo je moralo da bude neopterećavajuće- boje, teksture, materijalizacija, te da se pruži priliku potencijalnom kupcu da zaista vidi te komade odjeće. Pravilo kod butika je da ne smijete oduzeti pažnju klijentu sa proizvoda, ali da enterijer mora da ga potakne da obavi kupovinu. Mogu da pišem o tome sa stava psihologije u enterijeru ali mislim da to nije važno. Važno je da se filozofije klijenata i energija koju im taj enterijer pruža - poklope. Mi šopingujemo iz raznih razloga, a vrlo rijetko to radimo jer nam nešto zaista treba od garderobe. Šoping je naša terapija, daleko djelotvornija od frizera, manikira ili šminkera.
Foto via Atelier 01 Concept Studio
TEKST: Bonjour.ba/PR
Ako ste ikada maštali o mjestu gdje možete testirati viralni brow gel, u isto vrijeme pronaći holy grail za kosu, a onda još i uhvatiti najnovije trendove direktno s beauty scene imamo vijest za vas.
Alexandar Cosmetics je otvorio novu poslovnicu na Ilidži, tačno na adresi Dr. Mustafe Pintola 23, mjesto gdje se osjećate kao da ste u backstageu nekog modnog showa, ali s realnim cijenama i policama koje mame na isprobavanje svega.
Beauty report: šta prvo staviti u korpu? Bilo da ste zaljubljeni u makeup rituale, njegujete svaki pramen kose kao trofej ili jednostavno volite zaviriti među beauty novitete ova adresa je nova polazna tačka.
Foto: @rocioespada
Ponuda uključuje sve od profesionalnih brendova koje koriste vizažisti, do proizvoda za svakodnevnu upotrebu kod kuće, koji vam jutarnju rutinu pretvaraju u mini spa doživljaj.
Kako se ne biste izgubili među policama punim bestselera i mirisnih favorita, za vas smo napravili mali vodič kroz must-have proizvode koji se prvi ubacuju u korpu.
NYX: obrve ne smiju biti dosadne
Ovaj brend je bukvalno makeup darling cijele beauty zajednice. U ponudi su i njihovi bestseleri koje obožavaju influenserice i profesionalci:
Bare With Me Serum Concealer : kad hoćete korektor koji ne vrišti "nosim šminku", već nježno šapuće "imam dobar san i dobru kožu".
The Face Glue Primer: zamislite ljepilo za makeup koje ne uništava kožu. Šminka se ne pomjera.
HASK: tajna zdrave kose koja miriše kao da ste u LA-u
Zaboravite na loše dane za kosu. HASK je tu s formulama koje nemaju sulfat, paraben, ni druge thumbs down dodatke, ali zato imaju efekat “kosa za reklamu”.
Curl Care krema: definiše kovrče, dodaje volumen, a vi dobijete komplimente. Osvojila je nagradu i na “Grazia Best of Beauty 2024” i to nije mala stvar.
Argan Oil kolekcija: za one dane kada je kosa rekla "neću više s tobom".
Keratin ulje: kad joj treba spa tretman bez odlaska kod frizera.
Zašto trebate posjetiti?
Zato što više ne morate tražiti online, čekati isporuku i nadati se da ste pogodili nijansu. Ovdje sve možete isprobati, pitati, porediti i uživati u svakom beauty momentu. Bilo da ste u potrazi za ozbiljnom njegom, makeup pojačanjima ili jednostavno volite da istražujete nove proizvode nova poslovnica Alexandar Cosmetics na Ilidži je mjesto koje se stavlja na listu prioriteta.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!