Have to Have: Popularno sarajevsko mjesto za shopping dobiva sasvim novi izgled!
Tekst:Bonjour.ba
BONJOUR.CLUBHave to Have je već nekoliko sezona popularno shopping mjesto za sve dame koje su u potrazi za pristupačnim i trendy komadima. Njihov dućan smješten je na adresi Mula Mustafe Bašeskije 62 u Sarajevu, a ovih dana isti je zatvoren budući da uz pomoć kreativnog tima iza Atelier 01 Concept Studija dobiva sasvim novi izgled. Naime, dućan dobiva svjež make-over interijera koji će odgovarati potrebama modernog kupca. O inspiraciji za uređenje, razgovarali smo s članicom Atelier 01 tima, Sanjom Tipurom.
Koje su karakteristike koje interijer dućana sada ima, a ranije nije imao?
Have 2 Have, kao što većina zna je domaći brand koji na jednom mjestu okuplja dosta stranih manjih brandova, po veoma pristupačnim cijenama, sa akcentom na posljednje trendove u svijetu mode i aksesoara. Ima veliki broj korisnika, koji svakodnevno mogu naručiti online dostavu na kućnu adresu ali i doći na adresu Telali 3 u Sarajevu i lično preuzeti svoj komad odjeće. Vrlo brzo su osvojili BH tržište, te je ova mlada ekipa smatrala da je vrijeme da svoj brand stave u ozbiljne okvire, tako što će redizajnirati logotip i preurediti enterijer. Radovi na preuređenju su u toku, tako da stari izgled nije moguće više vidjeti, a otvorenje je zakazano sredinom mjeseca. Ono po čemu će se razlikovati enterijer, jeste istaknut brand, jasan koncept te potpuno novi enterijer. Brand dizajn, dizajn enterijera, izvođenje radova te opremanje prostora izvodi ekipa iz Ateliera 01.
Što je bila inspiracija za uređenje dućana?
Ciljna grupa ovog branda je bila najveća inspiracija i vjerovanje da mlade djevojke koje svjesno biraju komade odjeće po posljednjim street style trendovima zaslužuju enterijer kakav možete vidjeti van naših granica. Takvi klijenti, koji znaju što žele da nose, tačno znaju i gdje se lijepo osjećaju. Internet generaciju ne možete varati, informacije su im lako dostupne. Želim da se djevojke koje tu kupuju, osjećaju dovoljno dobro kao kada kupujete po high fashion buticima. Moda treba da bude dostupna svima i ako kupujete niskobudžetne komade ne znači da ne zaslužujete osjećaj glama kao kada shoppingujete u luksuznim buticima. Ostavili smo i prostor za uživanje, probavanje, čak i za razmišljanje o kupovini koju ćete napraviti. Znam da će mlade djevojke uživati u ovom enterijeru.
Tko potpisuje namještaj korišten za uređenje interijera?
Mi smo projektovali kompletan mobilijar. Vrlo je važno da odjeća bude pregledna, složena i da u tom procesu ne oduzima puno vremena osobama koje vode računa o tome. Dakle većina stvari je lako pregledna jer se nalazi na vješalicama. Prostor za torbe, cipele i nakit je također predviđen i projektovan tako da bude pregledan. Željeli smo i da budu istaknute posebne kombinacije, kompleti zajedno sa torbom ili cipelama i to na podijumu koji je centriran u ulaznom prostoru. Rasvjeta i namještaj za sjedenje su također izrađeni po projektu. Sve je custom made.
Kako ste se odlučili koje ćete nijanse koristiti u prostoru?
S obzirom da smo morali smjestiti veliki broj komada odjeće, sve ostalo je moralo da bude neopterećavajuće- boje, teksture, materijalizacija, te da se pruži priliku potencijalnom kupcu da zaista vidi te komade odjeće. Pravilo kod butika je da ne smijete oduzeti pažnju klijentu sa proizvoda, ali da enterijer mora da ga potakne da obavi kupovinu. Mogu da pišem o tome sa stava psihologije u enterijeru ali mislim da to nije važno. Važno je da se filozofije klijenata i energija koju im taj enterijer pruža - poklope. Mi šopingujemo iz raznih razloga, a vrlo rijetko to radimo jer nam nešto zaista treba od garderobe. Šoping je naša terapija, daleko djelotvornija od frizera, manikira ili šminkera.
Foto via Atelier 01 Concept Studio