TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 17.11.2020.
Hanuschka.design brend je iza kojeg stoji mlada dizajnerica Elhana Idrizović, koja kroz upečatljive artikle koje karakterizira ručna izrada i Made in BiH etiketa, želi pokazati i da je iznimno važno kako se osjećamo u odjeći koju nosimo.
Porijeklom je iz BiH, a odrasla je u Austriji. Završila je fakultet modnog dizajna u Düsseldorfu, a trenutno pohađa magistarski studij iz modnog menadžmenta na sveučilištu u Rimu. Karijeru je počela radeći kao asistent u poznatom londonskom brendu Erdem, a nedavno se odvažila i na lansiranje svog brenda – Hanuschka.design.
Hana, kako je od milja zovu, svoj dizajn temelji na vjeri u snagu i vještinu izrade. Um i ruka rade zajedno kako bi oživjeli maštu i donijeli inovaciju u tradicionalne vještine izrade. U srcu je pripovjedačica koja kroz svaku kolekciju priča priču žene u društvu, kroz povijest i razna događanja što se vidi i u njenoj prvoj kolekciji nazvanoj Femina.
„Inspirirana je muškim odijelima iz 40-ih i 50-ih godina i nastoji ukazati na neprestanu transformaciju žene u društvu, stavljajući fokus na njeno umijeće i uspjeh, a ne na figuru. Posvećena je ženi kao simbolu pokreta za ljudska prava te unikatni komadi imena nose po damama koje su uspjele učiniti nemoguće u svoja doba, tako krčeći put za nas.“ – otkrili su nam iz Hanuschka tima.
Kolekcija je predstavljena kroz editorijal koji je okupio domaće kreativce. Ispred objektiva bh. fotografkinje Aide Redžepagić pozirala je Hilda Halilović, model s inozemnom karijerom odjevena u artikle iz Hanuschka.kolekcije koje je stilizirala stilistica Gasha Miladinović, Renata Ponjević (makeup) i Ensar Dervišbegović (frizure) su bili zaduženi za beauty dio cijele priče, dok Ajla Fijuljanin potpisuje organizaciju editorijala.
Priroda kao pozadina, zanimljiva igra teksturama i svjetlom, kombinacije koje privlače pozornost slojevitošću i bojama, jesenski vamp makeup i elegantna frizura, rezultirali su odličnom modnom pričom koja će brzo ukrasti i vaše simpatije. Femina kolekcija je od ove sedmice dostupna u concept store Burtuqaali u Sarajevu, kao i na web stranici brenda.
TEKST: Emina Smaka
Ako postoji modna kuća koja zna kako reinterpretirati pojam dekadencije, onda je to svakako Schiaparelli.
U svojoj kolekciji Ready-to-Wear Fall/Winter 2025-2026, Daniel Roseberry je ponovo dokazao da 'više je više' može funkcionisati kada se izvodi s umjetničkom preciznošću i teatralnošću. Poseban fokus privukli su remeni s naglašenim kopčama, nanizani jedan na drugi, kreirajući vizualnu simfoniju metala, kože i ornamentike.
Ako tražite minimalistički modni trenutak, ovo nije to, naprotiv, radi se o snažnom povratku statement detalja koji dominiraju kombinacijom i nose cijelu siluetu. Zlatne i srebrne kopče, bogato ukrašene gravurama i baroknim ornamentima, podsjećaju na western i Lone Star estetiku, ali kroz Schiaparellijev filter luksuza pretvaraju se u savremeni oklop za modnog entuzijastu.
Trend višestrukih remena nije novost, nazirali smo ga već na pojedinim pistama i u street style kombinacijama, no Schiaparelli ga postavlja u središte modne igre i daje mu status apsolutnog must-have detalja za sezonu.
Radi se o kombinaciji cowboy nasljeđa, punk energije i couture raskoši, nečemu što je teško ignorisati i što garantuje eksploziju ovog trenda na ulicama i u high fashion editorijalima.
Kako stvari stoje, od jeseni ćemo ih gledati svuda: od piste, preko Instagrama, do svakodnevnih kombinacija onih najodvažnijih.
Fotografije: @schiaparelli
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!