TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 6.9.2024.
Znamo da uvijek volite otkrivati nove zanimljive adrese u Sarajevu koje donose spoj odlične gourmet ponude i ugodnog interijera u koji se uvijek rado vraćate.
Ovog tjedna, otkriće nam je Habitus café - unikatan koncept ugostiteljstva koji donosi upravo taj neodoljivi spoj. Habitus je zamišljen kao mjesto na kojem ćete otkriti punoću i bogate arome kave, kao i raznolikost okusa kroz delicije koje spremaju na poseban način. Osim toga, ambijent iza kojeg se krije potpis domaćih brendova zasigurno će vam postati jedan od omiljenih kutaka u gradu za opuštanje, ali i posao.
Ugodan interijer u kojem ćete poželjeti provoditi sve više vremena
Kako i sami kažu, iako su novo mjesto u gradu, već su primjetne pozitivne reakcije gostiju na kvalitetu, uslugu, ali i interijer.
„Naš koncept je snažno orijentisan ka prirodi i prirodnim materijalima i stvarajući ga, imali smo veliku želju da se gosti osjećaju što opuštenije i da uživaju kako u okusima kafe i hrane tako i u samom ambijentu, koji je pažljivo i detaljno isplaniran. Prilikom dizajniranja prostora, željeli smo da se odabrani brendovi, njihov dizajn, materijali i boje u potpunosti uklapaju u koncept Habitusa.“ – rekao nam je Dino Branković, jedan od vlasnika i menadžer.
Uz toplu i ugodnu atmosferu koju stvara mnoštvo elemenata od drva, osvojila nas je i informacija da su prilikom kreiranja interijera surađivali s domaćim brendovima GAZZDA i Studio Lisica.
„Ono što nas je najviše inspirisalo su proizvodi koji pružaju osjećaj topline, modernog i minimalističkog izgleda, stvarani tradicionalnim tehnologijama stolarstva. Njegovanje zanatskog umijeća nam je važno i zato su se za segment rasvjete pobrinuli naši dragi prijatelji Ismet i Naida Lisica, iz Studia Lisica, koji su svojim unikatnim kreacijama od bakra, također stvarani zanatskim metodama, upotpunili i usavršili koncept.
Pored ovih poznatih brendova, u kreiranju prostora su učestvovali mladi umjetnici, arhitekti i lokalni majstori, a težili smo podržavanju malih biznisa i na taj način naglasili koliko nam je važno kreiranje motivirajuće i zdrave sredine.„ - Dino Branković.
Netipična gourmet ponuda
Ako ste u potrazi za nešto drugačijom gourmet ponudom, Habitus je prava destinacija za vas. Habitus tim je uz talentiranog šefa pod pseudonimom Nur, kreirao jedinstvene kombinacije jednostavnih jela koje izrađuju na kompleksan način i tako na vaš tanjur donose potpuno novo iskustvo i autentične okuse već poznatih jela.
Ponuda će jednako osvojiti i nešto izbirljivije goste koji na meniju tragaju za natpisima vegansko i gluten – free.
Habitus café će se kao must visit destinacija naći na popisu svih istinskih ljubitelja kave, a Dino Branković nam je objasnio i zašto:
„Meni kafe je jednako usklađen sa menijem hrane, sa ponudom Manuel blenda koji čine 80% zrna arabike i 20% zrna robuste, ali i Manuel specialty kafe Guatemala dostupne u opciji duplog espressa, flat white kafe i cappuccina. Pored standardnih kafenih napitaka, u Habitusu možete probati shakerato, izazovne kombinacije kafe i matche, vegan kafene napitke, ali i probati kafu pripremljenu i serviranu u moka potu za dvije osobe, što zaista predstavlja posebno iskustvo.“
Posebno šarmantan kutak za remote posao
Kada smo u uvodu spomenuli posao, govorili smo o segmentu koji čini Habitus još jednom netipičnom lokacijom na našoj sceni. Od ovog mjeseca počeli su i s projektom Digital Nomads koji je stvoren za sve one koji rade remote posao, a požele promijeniti okruženje i uz posao uživati u unikatnom interijeru, odličnoj kavi i pauzi uz autentične delicije.
Ponesite vaš laptop, naručite kavu po vašem ukusu i birajte mjesto u odvojenoj prostoriji Habitus kafea kako biste uživali dok obavljate svakodnevne poslovne zadatke. Za kraj, dan zasladite njihovom slatkom ponudom desertnog menija ili se razbudite uz snažne arome kave.
Više informacija o paketima i ponudi možete pronaći na njihovom Instagram profilu ili web stranici.
* * *
Foto: Vedad Krkbešević
TEKST: Bonjour.ba
Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom.
Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.
Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima.
Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.
Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković
“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna.
Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'. To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“
Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.
Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.
“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“
Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne.
Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.
Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji.
Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.
A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije.
U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata.
Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.
Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.
Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju.
Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.
Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.
Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.
U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.
Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!