TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 25.4.2025.
Ovi proizvodi ne dolaze s viralnim videima, već s reputacijom i to onom koja se godinama gradila u beauty backstageu, na policama parfumerija, u formulama koje izazivaju uzdahe stručnjaka i kroz komentare onih koji su ih probali među prvima.
Pregledali smo dostupne informacije, zaronili u sastave, oslušnuli šta globalni beauty svijet govori i šta se šuška na mrežama. Nismo ostali na prvom dojmu, tražili smo šta ih izdvaja, kako funkcionišu i ko ih zapravo već ima u neseseru.
Ono što je sigurno riječ je o novitetima koji su konačno stigli u BiH, ali ne preko webshop-a.. Dostupni su isključivo u Martimex ponudi i u ograničenim količinama.
U nastavku donosimo pregled svakog proizvoda, ono što se o njima već zna, šta smo o njima saznali i zašto bi upravo jedan od njih mogao postati sljedeći favorit na vašoj polici.
Parfem koji ne liči ni na jedan drugi ovog proljeća
Rosa Verde je ime koje se već pojavilo u beauty krugovima koji preferiraju nešto van šablona. Umjesto slatke, gurmanske ruže ovdje imamo zelenu, prozračnu varijantu s citrusnom svježinom. Nekima podsjeća na šetnju kroz vrtove jutro nakon kiše dok drugima na početak dana kad je sve još moguće.
Na internetu već možete pronaći komentare da ne podsjeća ni na jedan drugi iz linije, a trajnost i sillage su ocijenjeni iznenađujuće visoko za jedan ovako lagan miris.
Zašto svi žele baš ovaj parfem?
Zato što briše granicu između cvjetnog i svježeg. Prvi je izbor onih koji ne podnose "klasične" proljetne parfeme. Nosi se uz bijelu košulju, minimalistički makeup i osjećaj kontrole. Alternativa svemu što je već viđeno.
Balzam za usne koji izgleda kao ruž, a radi kao tretman
KissKiss Bee Glow je već prisutan u haul videima i ono što se ponavlja jeste “tekstura je drugačija”. Nije klasično masna, ni previše voskasta, a opet spaja sjaj i komfor.
Tri nijanse su trenutno dostupne:
358 Pearly Rose – nježna dnevna roza,
309 Pearly Peach – lagana breskvasta nijansa koja podiže ten,
BeeLift – prozirni, ali sa zaglađujućim efektom.
Formula sadrži propolis i med što se jasno ističe u beauty recenzijama jer ne izaziva isušivanje kao mnogi drugi „sjajni“ balzami. Na nama? Izgledali su kao prirodna verzija ruža bez potrebe za korekcijom.
Zašto svi žele baš ove balzame?
Zato što ih možete koristiti bez ogledala. Zato što jedan ide u torbu, drugi ostaje na stolu, treći u jakni i da, zato što su dovoljni sami za sebe bez olovke, bez ruža, bez dodatnih koraka.
Beauty noviteti koji su rasprodani vani, ali stigli kod nas!
Terracotta linija ima kultni status, a ove sezone stigle su dvije verzije koje se već navode kao editor’s pick u beauty magazinima:
Terracotta Le Teint – tekući puder s priročnim toplim efektom i
Terracotta Light – puder u prahu s blistavim finišom.
Le Teint se u nekoliko recenzija opisuje kao „no filter needed“ proizvod jer je lagan, a prekrivajući. Light verzija je već dio wishlist-a zbog kombinacije mat + glow efekta koji izgleda kao da ste prirodno preplanuli, bez narandžastih tonova.
Oba su lagana, prilagodljiva i ostavljaju kožu kao da je samo... odmorna.
Zašto svi žele baš ovaj duo?
Zato što znaju da "sun-kissed" nije rezervisano samo za ljeto. Ovi bronzeri daju prirodan sjaj čak i kad niste spavali, kad je koža bezvoljna, kad vam treba nešto što radi posao u 2 poteza.
Serum koji djeluje prije nego što se upije
Abeille Royale Youth Watery Oil u novoj verziji je izazvao interes čak i među onima koji su ranije bili skeptični prema „uljnim“ serumima. Recenzije ističu da je ovaj proizvod u teksturi bliži vodi nego ulju, a da efekat dolazi brzom tačnije, nekad već nakon prvog nanošenja.
Ono što se često spominje jeste osjećaj zategnutosti bez zatezanja, kao i sjaj koji se zadrži i do jutra. Nije komedogen i savršen je kao baza ispod šminke.
Zašto svi žele baš ovaj serum?
Zato što je to jedini skincare proizvod koji daje efekt odmah. Nema čekanja, nema „vidjet ćemo za 4 sedmice“. Ako vam treba promjena koja se vidi, ovo je početak.
Četiri proizvoda. Dovoljno informacija da se napravi plan posjete. Nema ih online što znači da nema ni brzog scrollanja i “možda kasnije”. Ovi noviteti čekaju u Martimex poslovnicama, ali ne nužno i dugo.
Svaki od njih dolazi s pričom koja se već širi na društvenim mrežama, forumima, među skincare fanovima, u editorijalima i sada i kod nas.
Da li su svi jednako dobri kako zvuče? To nećemo odlučivati umjesto vas, ali ako ste ikada poželjeli isprobati nešto što će uskoro postati dio svakodnevnog razgovora na TikTok-u sad je taj trenutak.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!