TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.1.2020.
Baš kao i u modi, tako i u beauty industriji, iz sezone u sezonu, naglasak je na kreativnosti i eksperimentiranju s već postojećim favoritima.
Tako se grafički eyeliner nametnuo kao jedan od trendova koji umjesto klasično povučene crte tuša, potiče na nešto kreativnije apliciranje ovog proizvoda i igru.
Vizažisti su tako nerijetko apliciranje tuša pomaknuli na sredinu kapka, ali i aplicirali zanimljive oblike uz rub trepavica. Osim na modnoj pisti, često smo ga viđali na crvenom tepihu, kada je poslužio kao svojevrsni kontrast i zabavan način isticanja očiju.
PETOMINUTNI TUTORIJAL S JESSICOM ALBA ZA KREIRANJE GRAPHIC EYELINERA
Glumica koja je osnovala brend prirodne kozmetike i koju često viđamo na raznim svečanim zabavama, ali i crvenom tepihu, nametnula se kao sjajna gošća beauty rubrike britanskog Voguea.
S obzirom na to da je graphic eyeliner itekako popularan već nekoliko sezona, Jessica je otkrila kako doma kreirati ovaj makeup looka, ali i par savjeta koji će vam olakšati nanošenje tuša, kao i kreiranje kompletnog beauty looka.
Klik na video ispod i inspirirajte se za obogaćenje beauty rutine ovim zavodljivim, ali itekako modernim i nosivim trendom.
https://www.youtube.com/watch?v=LHNfpJKHCAc
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako već volite ZARA parfeme, vjerovatno znate da svako malo izbace neki novi miris koji se rasproda prije nego što stignete do kase.
Ovog ljeta, parfemski svijet bruji o Succulent Flower parfemu, koji uskoro stiže i u BiH, a svi već znaju: čim se pojavi, planira se lov na bočicu.
Succulent Flower je cvjetno-voćni parfem koji na prvu možda ne djeluje jako, ali mu zato treba doslovno par minuta da se pokaže u najboljem svjetlu. Prvo vas dočeka sočna, baršunasta breskva.
Nakon dvadesetak minuta, miris se transformiše. Dolazi frangipani cvijet koji nosi onaj prepoznatljivi tropski osjećaj, lagano podsjeća na luksuzni zaštitni faktor s notom kokosa. Baš u tom trenutku Succulent Flower postaje ono zbog čega ga svi hvale: ljetni, kremast, cvjetni, lagan, ali opet dovoljno zavodljiv.
U prodaji će biti dvije veličine: 50 ml za oko 29,95 KM i 100 ml za oko 59,90 KM.
Foto: @toutesttemporaire
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!