TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 21.5.2025.

Grand Prix u Monaku. Tri riječi koje u sebi nose sve: luksuz, brzinu i miris šampanjca koji se pije s pogleda na jahtu, a odmah iza njih, pitanje koje nas sve zanima: koliko to čudo košta?

Najprestižnija trka u Formuli 1 je događaj koji spaja adrenalinske uzdahe s elegancijom azurne obale, ali umjesto da samo gledate snimke s Instagrama šta kažete da ove godine budete tamo?

Dovoljna je dobra organizacija, avionska karta iz Sarajeva i ovaj vodič.
 

Iz Sarajeva do Nice: letovi s presjedanjem, cijene koje iznenađuju


Najbliži aerodrom Monaku je Nice Côte d’Azur.

 

 

Direktnih letova iz Sarajeva trenutno nema, ali uz presjedanje (najčešće u Budimpešti, Beču ili Istanbulu), povratna karta se može pronaći već od 325 KM, posebno ako rezervaciju napravite unaprijed.

Za najpovoljnije cijene preporučuje se Wizz Air Malta, koji nudi karte već od 77 KM u jednom smjeru, ovisno o terminu.
 

Nice – Monako: više opcija, jedna zajednička prednost – ljepota puta  
 

Po dolasku u Nicu, putovanje prema Monaku je jednostavno i cjenovno pristupačno:

  • Tramvaj + voz: najbrža i najpovoljnija opcija – za oko 12 KM stižete u Monako za manje od sat vremena.

  • Tramvaj + autobus: slikovita vožnja uz obalu, uz cijenu od svega 6 KM.

  • Taksi / Uber: fiksna cijena oko 190 KM – opcija za komfor ili veće društvo.

  • Helikopter transfer: za putnike s luksuznijim budžetom, let Nice–Monako traje sedam minuta i košta oko 380 KM po osobi.

 

Grand Prix-monako_b_44_bonjour_ba
Foto: @keziacook  
 

Cijene ulaznica: od stajaće zone do VIP loža  
 

Ulaznice za Grand Prix 2025  variraju u zavisnosti od lokacije i dana:

  • General Admission – Le Rocher (nedjelja): oko 235 KM

  • Subota + nedjelja u Le Rocher zoni: oko 440 KM

  • Tribine: cijene počinju od oko 1630 KM za tri dana

  • VIP paketi: za trodnevni boravak uz premium iskustvo – od 3300 KM pa naviše

Za one koji žele autentičan doživljaj bez luksuznih dodataka, Le Rocher pruža odličnu atmosferu, iako bez numerisanih sjedišta.
 

Free sadržaji tokom GP vikenda  
 

Ne morate imati ulaznicu da biste osjetili puls Monaka tokom trkaćeg vikenda. Grad nudi niz sadržaja dostupnih svima:

  • Fan Zone (Place d’Armes): otvorena svakog dana uz besplatan ulaz, s aktivacijama poput F1 simulatora, DJ nastupa i druženja s vozačima.

  • Larvotto plaža: javna gradska plaža sa pogledom na Jadransko more je savršeno za pauzu između događanja.
     

     

  • Prince’s Car Collection: muzej automobila princa Rainiera – ulaz oko 16 KM, a kolekcija sadrži historijske i F1 modele.

  • Šetnja starim dijelom grada: Monaco-Ville, Katedrala i vidikovci s pogledom na luku dostupni su svima.

 

Grand Prix-monako_b_3_bonjour_ba
 Foto: @sher_everywhere  
 

Koliko ukupno košta vikend?

Ako planirate put kao budžetski putnik, evo okvirnog presjeka:

Ako birate budžetsku opciju, evo kako bi okvirno mogli izgledati vaši troškovi:

Avionska karta Sarajevo – Nice (povratno): oko 325 KM
Transfer od aerodroma do Monaka i nazad: oko 12 KM
Ulaznica za trku (nedjelja, Le Rocher): oko 235 KM
Hrana, piće i sitni troškovi: okvirno 100 KM

Ukupno: oko 670 KM za cijeli vikend, uključujući let, ulaznicu i osnovne troškove boravka.

Za one koji žele uložiti više, mogućnosti su neograničene… VIP paketi, terasa s pogledom na Casino, privatne jahtice i večere s pogledom na stazu.

Grand Prix u Monaku može biti luksuzan doživljaj, ali uz pravilan plan i budžet može biti i ostvariv san. S letom iz Sarajeva, kartom za Le Rocher i malo istraživanja, možete prisustvovati jednom od najspektakularnijih sportskih događaja na planeti.

 

 

*Napomena: Sve navedene cijene su informativnog karaktera i predstavljaju okvirne iznose dostupne u trenutku pisanja članka. Cijene letova, ulaznica i transfera mogu varirati iz dana u dan, a ponekad i iz minute u minutu zato preporučujemo da prije konačne rezervacije provjerite tačne iznose na zvaničnim stranicama i platformama za kupovinu.

Foto: @xeniaadonts


Bonjour

Večer inovacije i stila u Sarajevu: Prva godišnjica glo uređaja u BiH

TEKST: Bonjour.ba/PR

Večer inovacije i stila u Sarajevu: Prva godišnjica glo uređaja u BiH Večer inovacije i stila u Sarajevu: Prva godišnjica glo uređaja u BiH

Uređaj glo, prepoznat kao jedno od rješenja u segmentu bezdimnih proizvoda, proslavio je godinu dana prisustva na tržištu Bosne i Hercegovine, i to na način koji odražava njegov identitet: urbano, elegantno i potpuno drugačije.

U srcu Sarajeva, u prostoru Evropske kuće kulture i nacionalnih manjina, održan je događaj koji je spojio tehnologiju, dobru energiju i stil. 

 

glo_party_godišnjica_112_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_104_bonjour_ba
 

Veliki broj uzvanika, partnera, punoljetnih korisnika i predstavnika kompanije BAT, uživalo je u večeri ispunjenoj muzičkim nastupima, interaktivnim zonama i prezentacijama koje su slavile sve što glo predstavlja: alternativu, nova rješenja i iskustvo.

 

glo_party_godišnjica_111_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_108_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_107_bonjour_ba
 

BAT je na ovom tržištu napravio strateški iskorak. Naime, Bosna i Hercegovina je među zemljama gdje su punoljetnim korisnicima dostupne sve kategorije proizvoda smanjenog rizika* iz BAT portfolija: uređaji za zagrijavanje duhana, e-cigarete i oralni nikotinski proizvodi.

„Ova godina za nas je bila potvrda da tržište Bosne i Hercegovine prepoznaje kvalitet, tehnologiju i mogućnost izbora. Punoljetni korisnici sve više pokazuju interes za proizvode koji ne uključuju sagorijevanje duhana“, izjavio je Johan Baguca, direktor BAT-a BiH.

 

glo_party_godišnjica_109_bonjour_ba

Johan Baguca, direktor BAT-a BiH  
 

 

BAT kontinuirano ulaže u nauku i razvoj čime doprinosi globalnom cilju stvaranja svijeta bez duhanskog dima. Također, cilj ovih ulaganja jeste razvoj tehnološki naprednih proizvoda koji odgovaraju savremenim navikama korisnika i visokim standardima kvaliteta.

 

„Naša ulaganja su vođena odgovornim pristupom razvoju tržišta. BiH se pokazala kao izuzetno otvorena za inovacije, i s ponosom gledamo na ono što smo postigli u prethodnih 12 mjeseci“, izjavio je Zvonko Kolobara, generalni direktor BAT Adria klastera.

 

 

glo_party_godišnjica_114_bonjour_ba

Zvonko Kolobara, generalni direktor BAT Adria klastera  
 

Do kraja 2023. godine, BAT je imao 23,9 miliona punoljetnih korisnika proizvoda koji ne sagorijevaju duhan, s ciljem da do 2030. godine taj broj poraste na 50 miliona.

 

Danas su modeli glo HYPER PRO i glo HYPER dostupni širom zemlje, putem iNovine mreže i drugih ovlaštenih maloprodajnih kanala. Njihov elegantan dizajn, funkcionalnost i jednostavnost korištenja čine ih savremenim izborom za punoljetne korisnike koji traže alternativu tradicionalnim proizvodima.

 

Događaj u Sarajevu još jednom je pokazao da uređaj glo nudi pažljivo osmišljeno iskustvo koje prati ritam modernog života.

 

 *Na osnovu težine dokaza i pod pretpostavkom potpunog prelaska sa pušenja cigareta. Ovi proizvodi nisu bez rizika i izazivaju zavisnost.

 

Još nekoliko fotografija s eventa pogledajte u nastavku.

 


glo_party_godišnjica_111_bonjour_ba-1
 

glo_party_godišnjica_115_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_105_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_100_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_101_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_106_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_110_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_102_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_113_bonjour_ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!