Glossier – kako je beauty startup prerastao u brand koji svaka žena želi u svojoj kozmetičkoj torbici? - Bonjour.ba - bh...

Glossier – kako je beauty startup prerastao u brand koji svaka žena želi u svojoj kozmetičkoj torbici?

Tekst:

Bonjour.ba

BEAUTY SAVJETI
24.5.2018.

Priča o Glossier brandu započela je još 2014. godine. Emily Weiss, osnivačica i CEO ovog beauty branda je svoju karijeru počela kao pripravnik u magazinu Vogue. Već tada je primijetila da su žene u moru proizvoda u potrazi za jednostavnim i kvalitetnim proizvodima koji će biti baza njihove beauty rutine. Uskoro je pokrenula beauty blog Into the Gloss, na kojem je sa uspješnim damama, modelima, urednicama i poznatim glumicama i pjevačicama razgovarala o njihovim rutinama te o elementima koje po njima mora imati kvalitetan makeup proizvod. Njihove odgovore i stečeno iskustvo je iskoristila za pokretanje vlastitog startupa koji se odmiče od standardnog poimanja beauty branda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glossier je brand koji se ističe svojim odnosom prema društvenim mrežama, kao i načinom promocije vlastitih proizvoda. Svjesni su važnosti društvenih mreža i uključenosti korisnika u svaki proces nastanka Glossier proizvoda, zbog čega ih redovito pozivaju da otkrivaju svoje stajalište o proizvodima te ih dijele s njima kroz otvorene chat grupe, hashtag…

 

glossier

 

Za Glossier, njihovi korisnici su najbolji ambasadori i influenceri koji na zabavan, drugačiji i kreativan način promoviraju brand. Smatraju ih i suosnivačima branda, budući da Glossier korisnici sudjeluju i u stvaranju pojedinih proizvoda kroz ankete i upitnike... Osluškujući njihove želje, komentare i potrebe, nastaju novi proizvodi koji se zatim prodaju rekordnom brzinom. Važno pravilo kojeg se pridržavaju jesu i njihove kampanje čije su ambasadorice stvarne žene. Naime, Emily često ističe da ne želi određivati ženama kako će izgledati. One trebaju biti te koje će odlučiti hoće li provesti deset minuta ili sat vremena kreirajući svoj make-up look za taj dan.

 

glossier1

 


Veoma su popularni i među millenialsima, budući da su cjenovno konkretni i pristupačni, ukoliko uzmete u obzir cijene sličnih proizvoda konkurentskih brandova, kvalitetni su, a ambalaža je orijentirana upravo prema novoj generaciji – privlačna, jednostavna i u pink nijansi. Posljednji make-up proizvod koji su predstavili, a koji je rezultat osamnaest mjeseci rada i testiranja je maskara, koja definira, uvija i produžuje trepavice, bez stvaranja grudica. Njihovi proizvodi su zasada u Europi dostupni samo u UK, no, možete ih poručiti online na kućnu adresu.
Ako je suditi po reakcijama korisnika, mogli bi postati stalna postavka vaše kozmetičke torbice.


Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno