TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 1.10.2021.
Predstavljen 2020., MY WAY je miris koji utjelovljuje novu viziju ženstvenosti, koja je istovremeno duboka, ali i slobodna duha.
Zahvaljujući predanosti ekološkom konceptu i održivosti koja je utkana u njegovo stvaranje – miris postiže ugljičnu neutralnost – MY WAY je miris za nove generacije.
Utjelovljujući taj duh znatiželje i povezanosti, u središtu priče mirisa MY WAY jest etos „ono sam što živim”, snažan i jedinstven stav prema sebi i svijetu koji iskazuje odlučnost slijediti vlastiti put. A taj se put otkriva povezivanjem s drugima.

S mirisom MY WAY INTENSE, bogatom, raskošnom interpretacijom moderna cvjetnog potpisa mirisa koji poziva na intenzivno življenje života, Giorgio Armani 2021. otkriva novo poglavlje u priči mirisa MY WAY. MY WAY INTENSE djeluje kao talisman, čija intenzivnost svako iskustvo i susret čini još upečatljivijim.
NOVI INTENZITET, ISTA FILOZOFIJA
MY WAY INTENSE neodoljiv je novi način da iskusite filozofiju MY WAY, koja je definirana širenjem obzora, oblikovanjem istinski jedinstvenog sebe na temelju iskustava i susreta te buđenjem osjetila. MY WAY INTENSE dočarava kako iskorakom iz poznatog naša percepcija postaje intenzivnija. Zahvaljujući tome, trenutke doživljavamo još snažnije. U srži duha mirisa MY WAY INTENSE otkrivanje je najiskrenije verzije sebe kroz nezaboravne veze s drugima.
Miris MY WAY INTENSE sažima intenzitet iskustva koje nastaje kada postanemo svjesni svijeta koji nas okružuje. Svakidašnje se preobražava u nesvakidašnje, i svaki trenutak proživljavamo dublje.
Glumica Adria Arjona lice je mirisa MY WAY, a sada i MY WAY INTENSE. Svojom otvorenom osobnošću slobodna duha autentično utjelovljuje filozofiju tih mirisa, kao i životnu priču koju karakterizira prihvaćanje novih iskustava i učenje od ljudi iz cijeloga svijeta.
NOVI, CVJETNI INTENZITET
Miris MY WAY INTENSE ucrtava novo, senzualno poglavlje u svemiru MY WAY. Sa svojim pojačanim cvjetnim srcem i intenzivnom drvenastom notom, MY WAY INTENSE Eau de Parfum nudi moćnu interpretaciju jedinstveno primamljivog potpisa mirisa MY WAY.
Esencija mirisa MY WAY INTENSE njegovo je novo, intenzivno srce apsoluta tuberoze iz Indije, koji se odlikuje cvjetnim, bogatim i raskošnim svojstvima. Ta nota poboljšava i pojačava moderne, prirodne i solarne tonove originalnog apsoluta tuberoze koji je sadržan u MY WAY Eau de Parfum. Zahvaljujući laganom, bijelom buketu indijske tuberoze i jasmina koji su u samom srcu mirisa MY WAY, naglašene cvjetne note mirisa MY WAY INTENSE tjeraju to očaravajuće srce da kuca još brže.
Miris MY WAY INTENSE koji je kreirao majstor parfumer Carlos Benaïm (IFF), baš kao i originalni MY WAY Eau de Parfum, dočarava fuziju kultura, i u središte stavlja neke od najkvalitetnijih prirodnih sastojaka iz cijeloga svijeta, zahvaljujući čemu čula vodi na bogato mirisno putovanje. U tren oka dočarava susrete koje doživljavamo novim intenzitetom.

Početne note mirisa MY WAY INTENSE donose jarku blistavost zahvaljujući notama srca bergamota iz Kalabrije u Italiji te cvijeta naranče iz Egipta. Nota cvijeta naranče dobiva se s pomoću modernizirane verzije majstorskog postupka ekstrakcije pod nazivom enfleurage, koju rabi isključivo Giorgio Armani. Ovaj obnovljeni postupak uključuje opetovano dodavanje cvijeta egipatske naranče u esenciju gorke naranče kako bi se postigla hladna ekstrakcija mirisa. Tako se dobije nota cvijeta naranče intenzivnijih i trajnijih tonova, dok se modernim postupkom enfleurage zadržavaju najsloženije i najnestabilnije molekule cvijeta. Ekskluzivno oblikovanje note cvijeta naranče stvara novu interpretaciju njegova mirisa, koja spaja bogatstvo i složenost cvijeta sa snagom i energijom ploda. Zadržava blistavo cvjetno svojstvo, što gornjim notama daje prirodnu i mladenačku blistavost. Poziv na otvorenost za nove susrete i iskustva.
U srcu se nalaze dva apsoluta tuberoze, izrađena od ručno ubranih cvjetova u indijskog regiji Mysore. Srce tuberoze, koje je svojstveno kući Giorgio Armani, ekstrahira se s pomoću inovativne metode molekularne destilacije kojom se dobiva nota tuberoze koja sadrži kremaste, baršunaste tonove. Ovo ekskluzivno oblikovanje stvara mirisni doživljaj sličan uranjanju u polje latica cvijeta tuberoze te notu s modernim i zaraznim cvjetnim tragom. Tuberoza se kombinira sa super ekstraktom španjolskog jasmina, koji također potječe iz Indije i izrađen je za kuću Giorgio Armani, što omogućava parfumeru da precizno odabere i oplemeni najženstvenije aspekte ove note, uz arapski jasmin. Te note u mirisu stvaraju osjećaj velikodušnosti i blistave ženstvenosti.
A osnovne note mirisa MY WAY INTENSE otkrivaju senzualni trag. Evokativna i kremasta sandalovina potječe s otoka Nove Kaledonije u južnom Pacifiku, a izrađena je za kuću Giorgio Armani s ciljem otkrivanja, a zatim i uljepšavanja najbogatijih tonova te note. To se stapa s kremastim ekstraktom kremaste bourbon-vanilije s Madagaskara, koja je izrađena za kuću Giorgio Armani i dobivena na održiv način u sklopu zajedničkog programa s nevladinom organizacijom Fanamby koju kuća podržava radi zaštite okoliša i pružanja podrške lokalnoj zajednici. Topla osnova mirisa MY WAY INTENSE stvara miris koji djeluje kao talisman, umirujući dodir na svim putovanjima, i podsjetnik na iskustva stečena na njemu.
Još jedan prirodni element u sastavu mirisa MY WAY INTENSE jest biljni alkohol u formulaciji mirisa, koji se dobiva destilacijom iz francuske repe uzgojene u ekološki prihvatljivim uvjetima.
PLAVI TALISMAN
Bočica mirisa MY WAY INTENSE koja odražava prepoznatljiv izgled bočice mirisa MY WAY Eau de Parfum elegantna je i kad je riječ o dizajnu i svome statusu održivosti. U odvažnoj staklenoj bočici mirisa MY WAY INTENSE nalazi se novi, intenzivni ružičasti miris, čija je boja u kontrastu s dubokom plavom bojom dna i čepa bočice.
Čep je izrađen u obliku kamena organskog izgleda i duboke plave boje te djeluje kao očaravajuća žarišna točka. Suptilno upućujući na svijet koji utjelovljuje, ovaj čep nalik na dragi kamen moćan je talisman koji prenosi intenzitet preobražajnih iskustava koja nadahnjuju miris MY WAY INTENSE. Kao još jedno priznanje intenzitetu ovoga mirisa, prozirni dašak plave na staklenoj bočici pobuđuje zamisao da se moć iskustava sadržana u čepu duboko plave boje ulijeva u bočicu.
Prepoznatljiva plava boja čepa naglašena je zlatnim prstenom koji joj daje raskošnu notu pozlate i simbolizira put kojim je miris nadahnut. Vjeran estetici kuće Giorgio Armani, dizajn bočice iz suprotstavljenih elemenata izvlači harmoniju.
Istovremeno, bočica mirisa MY WAY INTENSE izrađena je uzimajući u obzir našu odgovornost prema okolišu te ima inovativan novi sustav ponovnog punjenja. Sljedeći stope bočice mirisa MY WAY koja se može ponovno puniti, ova bočica predstavlja novi, održivi način potrošnje kvalitetnog mirisa koji smanjuje njegov učinak na planet. I kutija mirisa dizajnirana je na održiv način te je izrađena od recikliranog kartona, a za tisak je korištena tinta na biljnoj bazi.
POSVEĆENOST BUDUĆNOSTI
U srcu mirisa MY WAY INTENSE ekološki je koncept, baš kao i kod originalnog mirisa MY WAY. Ta vrijednost vodilja odražava posvećenost kuće Giorgio Armani smanjivanju svoga ekološkog utjecaja, a posebno je usmjerena na emisije ugljika, glavnog pokretača klimatskih promjena. Da bi to postigao, brend pokušava kad god je to moguće izbjeći, smanjiti i ublažiti emisije ugljika. Giorgio Armani posvećen je pružanju podrške očuvanju ključnih šuma, ublažavajući preostale emisije programom pošumljavanja i projektima očuvanja. Na kraju, miris MY WAY postiže ugljičnu neutralnost.
EKOLOŠKA KONCEPCIJA U SRŽI
Bočica mirisa dizajnirana je sa svrhom pokretanja promjene u načinu potrošnje luksuznih proizvoda. Bočica mirisa MY WAY INTENSE ima jednaki inovativni sustav ponovnog punjenja kao i bočica mirisa MY WAY, što ih čini prvim bočicama te vrste u industriji parfema. Bočice sa sprejem svih veličina moguće je lako ponovno napuniti, bez upotrebe lijevka. Nema potrebe da idete u dućan jer taj jednostavan postupak možete obaviti kod kuće, sve što trebate jest preokrenuti bočicu naopako kako bi se miris pretočio u originalnu bočicu, pri čemu nećete proliti ni kapi mirisa. Zbog te jednostavne metode ponovnog punjenja bočice, intuitivno ćete zauzeti odgovorniji stav prema potrošnji, jer korištenje manje materijala postaje praktična opcija. Originalna bočica prekrasan je predmet, izrađen da traje.
Bočica mirisa MY WAY INTENSE od 50 ml te bočica za ponovno punjenje od 150 ml predstavljaju smanjenje od 64 % u pogledu emisija ugljika koje nastaju prilikom proizvodnje toga mirisa. Ponovnim punjenjem bočice izbjegava se stvaranje emisija ugljika koje nastaju proizvodnjom većeg broja bočica. U usporedbi s korištenjem četiriju bočica sa sprejem od 50 ml, bočica od 50 ml sa sprejem i njezina bočica za ponovno punjenje od 150 ml zajedno čine smanjenje od 32 % u pogledu korištenja kartona, a 55 % smanjenja u pogledu upotrebe stakla, 64 % smanjenja u pogledu upotrebe plastike i 75 % smanjenja u pogledu upotrebe metala.
Reciklirani materijali i materijali koji se mogu reciklirati, i bočice i pakiranja, odabrani su s ciljem smanjenja njihova ugljična otiska. Bočice sa sprejem i bočice za ponovno punjenje izrađene su od recikliranog stakla, plastike i metala; metalne i staklene komponente bočice sa sprejem mogu se odvojiti radi lakšeg recikliranja. Kutija mirisa izrađena je od recikliranog kartona, a plava slova otisnuta su tintom na biljnoj bazi.
PRIRODNI SASTOJICI, DOBIVENI NA NAČIN KOJI PODUPIRE LOKALNE ZAJEDNICE
Prilikom stvaranja mirisa, Giorgio Armani prednost daje upotrebi prirodnih sastojaka koji se odgovorno nabavljaju i kako bi se zajamčila njihova održivost, ali i kako bi se poduprlo lokalne zajednice kroz programe koji se temelje na načelima poštene trgovine, u suradnji s lokalnim nevladinim organizacijama. Tako je i s vanilijom uključenom u sastav mirisa MY WAY i MY WAY INTENSE, koja se nabavlja iz planinske regije Loky Manambato na Madagaskaru. Postupak proizvodnje vanilije pomno se nadzire kako bi se osiguralo da je dosljedno najbolje kvalitete. Proizvodi se u sklopu inkluzivnog programa nabave u suradnji s lokalnom nevladinom organizacijom Fanamby, koja prednost daje dobavljačima koji ranjivim skupinama ljudi omogućavaju pouzdani posao i prihode te diversificira prihode u svrhu poboljšanja lokalnih izvora prihoda, pružajući proizvođačima podršku kako bi osim vanilije uzgajali i rižu i kavu. To potiče lokalno poduzetništvo.
DJELOVANJE RADI OČUVANJA ŠUMA
Kao sastavni dio svoje predanosti tome da okoliš smjesti u samu srž brenda, kuća Giorgio Armani doprinosi nekoliko važnih projekata u području pošumljavanja i očuvanja šuma.
Giorgio Armani u Brazilu podupire projekt u regiji Serra do Amolar kako bi se zaštitilo 11 000 hektara Pantanala, najvećeg svjetskog močvarnog područja. Uz zaštitu šuma, ovaj će projekt lokalnim zajednicama pružiti održive priljeve prihoda i prilike za obrazovanje.
U Amazoni u Peruu, Giorgio Armani podupire projekt koji potiče poljoprivrednike da se uključe u održivu proizvodnju orašastih plodova, i pomaže im zaštititi šume u tom području. Tim će se programom zaštititi više od 1 000 hektara šume i osposobiti 460 ljudi u području protokola zaštite šuma te će se pružiti poticaj gospodarstvu uključivanjem 400 obitelji u održivu proizvodnju orašastih plodova.
U Zimbabveu je projektom Kariba, kojim se promiče dobrobit i održivost zajednica, od krčenja šuma zaštićeno područje veće od 1 600 hektara.
Na Madagaskaru, zemlji iz koje potječe vanilija za miris MY WAY INTENSE, certificiranim održivim i inkluzivnim programom nabave u koji je Giorgio Armani uključen s lokalnom nevladinom organizacijom Fanamby osigurano je pošumljavanje 150 hektara šuma mangrova. Procjenjuje se da to ima pozitivan učinak na najmanje 30 % gospodarstava malih poljoprivrednika u tome području, čime se širi misija programa da potiče lokalno poduzetništvo i ranjivim skupinama ljudi osigura posao.
Očuvanje šuma ključan je korak u borbi s klimatskim promjenama, jer osim što drveće fotosintezom apsorbira ugljikov dioksid, ono i ispušta kisik u atmosferu. Prema procjenama istraživanja Instituta za istraživanje svjetskih prirodnih bogatstava (World Resources Institute), prirodne šume imaju potencijal smanjiti emisiju stakleničkih plinova za 11,3 milijardi tona godišnje.
POSTIZANJE UGLJIČNE NEUTRALNOSTI?
Kupnjom 16 000 tona ugljičnog kredita, zahvaljujući kojima brend može uravnotežiti godišnje emisije ugljika koju proizvodi paleta proizvoda MY WAY, kuća Giorgio Armani 2021. podržava četiri projekta pošumljavanja, koji pokrivaju više od 14 000 hektara šume, a brend će i u budućnosti nastaviti podržavati projekte u području šuma povezane s ugljikom. Osim na zaštitu šuma, ti programi pošumljavanja i očuvanja šuma pozitivno utječu i na zajednice te promiču održive prakse s pomoću kojih će se na kraju isto tako smanjiti i emisije ugljika.
MY WAY ugljičnu neutralnost postiže zahvaljujući ekološkom konceptu kojim se izbjegavaju i smanjuju emisije ugljika, ali i programom očuvanja šuma i odgovorne nabave sirovina kuće Giorgio Armani, a koji djeluju s ciljem ublažavanja onih emisija ugljika koje nije moguće izbjeći.
UTJELOVLJENJE MOĆI ISKUSTAVA
Očaravajući reklamni spot MY WAY izražava osjećaj „ono sam što živim” i ideju da nas naša iskustva i susreti oblikuju kao istinski jedinstvene jedinke. Spot i fotografije za miris MY WAY zaista podsjećaju na uzbudljiv dokumentarni film.
https://www.youtube.com/watch?v=YAHZKFth9E0
Reklamni spot u režiji kreativnog dvojca Hunter i Gatti otkriva iskrene reakcije glumice Adrie Arjonae na niz intenzivno dirljivih iskustava s ljudima iz različitih dijelova svijeta dok ih proživljava. Spot prati Adriu u tim nadahnjujućim trenucima – od spokojne čajne ceremonije u Japanu, preko dirljivog festivala svjetla na Tajlandu, do svečane ulične zabave u gradu Jerez de la Frontera u Španjolskoj – te svjedoči svim njezinim susretima. Slijedeći naturalistički pristup koji je u skladu s etosom mirisa MY WAY, ni spot ni slike nisu retuširani.
*Upotreba bočice za ponovno punjenje u usporedbi s kupnjom dodatne bočice i njezinog pakovanja
***
Naslovna fotografija: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
TEKST: Bonjour.ba
Plan je bio brz i jednostavan: završiti sastanak, preletjeti preko Ferhadije, ući u Martimex i pronaći jedan parfem koji je za svaki dan. Međutim… samo tri tester trake kasnije sve se pretvorilo u malu olfaktivnu krizu identiteta jer kako izabrati jedan kad nađete šest mirisa koji su kao različite verzije vas i sve vam se sviđaju?

U konačnici napravili smo listu. I ne, nije bilo lako.
Iako smo i prije ovoga navikli razlikovati mainstream i niche parfeme, i znamo da niche mirisi imaju izraženiji karakter, kvalitetnije sirovine i hrabrije kompozicije, dolazak ovdje podsjetio nas je koliko je to očigledno tek kad ih isprobate uživo. Mainstream parfemi često se prilagođavaju ukusu većine, dok niche idu u potpuno drugom smjeru: ne žele da budu za svakoga.
Zato nas je i iznenadilo što se umjesto jednog izdvojilo šest, svaki potpuno drugačiji, ali jednako upečatljiv.

Nismo one osobe koje na prvi tester odmah kažu da je to taj. Znamo kako izgleda realnost: većina parfema je “lijepa”, neki su “okej”, a tek poneki izazove onaj klik koji ne možemo objasniti. I tu počinje lista koja je pokvarila sve naše planove o jednom parfemu godišnje.
Kako miriše: toplo drvenasto, kremasto, lagani začini, vrlo elegantno.
Koliko traje: cijeli dan bez osvježavanja, odnosno najdugotrajniji iz cijele liste.
Kada je najbolji: rekli bismo u hladnijim danima i večernjim prilikama.
Ko bi ga volio: svi koji vole “čiste” timijske note bez slatkoće.
Naš efekt: jedan od onih mirisa nakon kojih vas ljudi pitaju koji parfem nosite čak i kad ste uvjereni da se jedva osjeti.

Kako miriše: cvjetno, lagano tamjanasto, senzualno ali nije težak.
Koliko traje: 6-8 sati uz stabilan trag, bez prenaglašavanja.
Kada je najbolji: navečer, ali je iznenađujuće dobar i kao dnevni miris zimi.
Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme tipa misteriozno, ali uredno i čisto.
Naš efekt: pozdravile smo ga kao onaj parfem koji te ne nadglasi, nego obgrli.

Kako miriše: gurmansko, kremasto, slatko. Kokos i karamela daju početni wow, ali vrlo brzo dolazi puderasto–drvenasta toplina sa notama duhana i tonke koja ga čini zrelijim i profinjenim.
Koliko traje: vrlo dugo, tačnije 8 do 12 sati, posebno snažno na odjeći i kosi.
Kada je najbolji: popodne i večer, ali voli i zimske dnevne prilike jer se odlično grije na koži.
Ko bi ga volio: svi koji vole slatke parfeme.
Naš efekt: onaj tip mirisa koji ostane na šalu i onda ga sutradan tražite samo da ponovo pomirišete.

Kako miriše: gurmanski, kremasto, toplo, ali ne preslatko.
Koliko traje: 7-10 sati, srednje jak trag, dosta postojan.
Kada je najbolji: popodne i večer, posebno kada ste u zatvorenom prostoru.
Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme sa vanilijom, ali u modernoj, elegantnoj verziji.
Naš efekt: izazvao je univerzalan feedback “njami”, što je rijetkost.

Kako miriše: citrusno, sočno, vodeno, nježno svježe; bukvalno ljetni dan.
Koliko traje: 5-7 sati. Rekli bismo slabiji početak, ali odličan razvoj na koži.
Kada je najbolji: proljeće, ljeto i topli dani bez obzira na sezonu.
Ko bi ga volio: oni koji biraju parfeme tipa lagano i prirodno, bez slatkoće.
Naš efekt: jedan od onih mirisa koji poprave raspoloženje u sekundi.

Kako miriše: proljetno-morski, kombinacija svježine i cvijeća.
Koliko traje: 6-9 sati, a odlično postojan na odjeći.
Kada je najbolji: svaki dan; idealan za posao, sastanke i minimalističke outfite.
Ko bi ga volio: ljubitelji “čistih” parfema, ali ne sportskih; više “luksuzno čisto”.
Naš efekt: odmah dobio titulu mirisa koji ne može biti pogrešan.

I tu dolazimo do jedinog pitanja na koje još nismo našli univerzalan odgovor: kako izabrati samo jedan?
Možda tako što ga biramo prema raspoloženju tog dana. Možda prema rasporedu. Možda prema outfitu, a možda je vrijeme da se prestanemo pretvarati da parfem mora biti jedan i prihvatimo da i mi imamo više verzija sebe: jutarnju, večernju, poslovnu, nježnu, hrabru, optimističnu, minimalističku.

Martimex je trenutno jedna od rijetkih adresa u Sarajevu gdje se ovakav raspon niche parfemskih kuća može testirati uživo, od Memo do The Merchant of Venice. I tu ne mislimo samo na izbor, nego i na način: bez žurbe, bez pritiska na odluku i uz prostor da parfem “sjedne” na kožu, a ne na tester traku. To je iskustvo koje beauty znalci cijene i zbog kojeg se fanovi niche mirisa stalno vraćaju.
Za kraj samo jedan prijateljski savjet iz iskustva: ako na adresi Ferhadija 14A u Sarajevu uđete s planom da ćete na brzinu samo da osjetite jedan parfem… rezervišite dodatnih 20 minuta. I iskreno? Mi nemamo ništa protiv.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!