TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 19.9.2020.
Giorgio Armani predstavio je MY WAY, miris koji odražava novu viziju ženstvenosti koja je istinska i slobodna. Put do otkrića pravog “sebe” satkan je od značajne povezanosti koju imamo s drugima.
Predstavljanje mirisa MY WAY također reflektira dugotrajnu posvećenost Giorgia Armani održivom razvoju kroz inovativne tehnike poput ponovno punjivog pakiranja i bočice koja se može reciklirati.
Na ovaj način se otvara nova era održivog razvoja s novom ambicijom: borbom protiv klimatskih promjena.
MY WAY miris je inspiriran istinskom potragom za značajem i autentičnosti izvan samog sebe, koja kreira smisao bivanja. Miris koji odražava znatiželjni duh i povezanost.
Kroz utjecaj iznenadnih susreta i novih iskustava rađa se otvorenost prema drugima, uz koju otkrivamo dubine svoje osobnosti.
Intimno, ali univerzalno “Ono sam što živim” utjelovljuje ovaj duh.
GLUMICA ADRIA ARJONA ZAŠTITNO JE LICE MY WAYX PARFEMA
Kroz njena jedinstvena životna iskustva, američka glumica Adria Arjona istinski utjelovljuje MY WAY i savršeno personalizira otvorenost i znatiželjni duh mirisa. Adria Arjona odrasla je između Južne i Središnje Amerike, noseći gvatemalske i portorikanske korijene, a njen život obilježile su glazbene turneje na kojima je pratila svog oca glazbenika.
Upravo su ta iskustva utjecala na njezinu karijeru glumice.
Adria Arjona je i kroz karijeru i kroz vlastiti život posvećena učenju od drugih i otkrivanju onog što svijet pruža, gradeći tako snažniji osjećaj onoga što ona zaista je.
MIRISNI SUSRETI DILJEM SVIJETA
Miris je kreirao parfumerski duo Carlos Benaïm (master parfumer) i Bruno Jovanovic (senior parfumer).
MY WAY je suvremeni cvjetni miris u čijem srcu vlada fuzija bijelog cvijeća.

Komponiran je od najfinijih prirodnih sastojaka: vanilija s Madagaskara prikupljena je na poseban način koji doprinosi lokalnim zajednicama; tuberoza ubrana u Indiji, čije srce je obrađeno na poseban način – koristeći molekularnu destilaciju koja parfumerima omogućava da dođu do jedinstvenih, kremastih i baršunastih nota posebno skrojenih za MY WAY.
Note cvijeta naranče dobivene su ekstrakcijom u Egiptu, korištenjem inovativnog, ekskluzivnog i sasvim prirodnog procesa koji metodom hladne ekstrakcije pretvara cvijet naranče u esenciju naranče.
Ovakav pristup manualnog vaganja i stvaranja koncentrata mirisa u Grassu kreira čiste, profinjene note s naglašenom blistavošću i prirodnošću.

PAŽLJIVO OSMIŠLJEN DIZAJN
Glatka, prozirna bočica MY WAY mirisa ima okruglasti, tamno plavi čep koji predstavlja talisman protkan životnim iskustvima.
Kontrast tamno plavog čepa i vibrantne roze tekućine stvara upečatljivi stilski i modni detalj.
Giorgio Armani pridaje posebnu pažnju održivom razvoju i okolišu te se stoga sama bočica MY WAY mirisa može reciklirati. Kreirana s inovativnim i besprijekornim sistemom ponovnog punjenja, sa svim komponentama istog koje se mogu reciklirati, MY WAY bočica doprinosi smanjenju otpada i potiče postupak recikliranja.
CAPTURING A LIVED EXPERIENCE
Redatelji i fotografi Hunter & Gatti u novoj kampanji hvataju trenutke avanture koju sačinjavaju značajni susreti diljem svijeta glumice Adrie Arjona.
Ovaj neretuširani kratki film predstavlja stvarne trenutke u kojima Adria stvara autentična poznanstva s drugima, prateći rituale različitih kultura koje posjećuje.
https://www.youtube.com/watch?v=YAHZKFth9E0
TEKST: Bonjour.ba
Plan je bio brz i jednostavan: završiti sastanak, preletjeti preko Ferhadije, ući u Martimex i pronaći jedan parfem koji je za svaki dan. Međutim… samo tri tester trake kasnije sve se pretvorilo u malu olfaktivnu krizu identiteta jer kako izabrati jedan kad nađete šest mirisa koji su kao različite verzije vas i sve vam se sviđaju?

U konačnici napravili smo listu. I ne, nije bilo lako.
Iako smo i prije ovoga navikli razlikovati mainstream i niche parfeme, i znamo da niche mirisi imaju izraženiji karakter, kvalitetnije sirovine i hrabrije kompozicije, dolazak ovdje podsjetio nas je koliko je to očigledno tek kad ih isprobate uživo. Mainstream parfemi često se prilagođavaju ukusu većine, dok niche idu u potpuno drugom smjeru: ne žele da budu za svakoga.
Zato nas je i iznenadilo što se umjesto jednog izdvojilo šest, svaki potpuno drugačiji, ali jednako upečatljiv.

Nismo one osobe koje na prvi tester odmah kažu da je to taj. Znamo kako izgleda realnost: većina parfema je “lijepa”, neki su “okej”, a tek poneki izazove onaj klik koji ne možemo objasniti. I tu počinje lista koja je pokvarila sve naše planove o jednom parfemu godišnje.
Kako miriše: toplo drvenasto, kremasto, lagani začini, vrlo elegantno.
Koliko traje: cijeli dan bez osvježavanja, odnosno najdugotrajniji iz cijele liste.
Kada je najbolji: rekli bismo u hladnijim danima i večernjim prilikama.
Ko bi ga volio: svi koji vole “čiste” timijske note bez slatkoće.
Naš efekt: jedan od onih mirisa nakon kojih vas ljudi pitaju koji parfem nosite čak i kad ste uvjereni da se jedva osjeti.

Kako miriše: cvjetno, lagano tamjanasto, senzualno ali nije težak.
Koliko traje: 6-8 sati uz stabilan trag, bez prenaglašavanja.
Kada je najbolji: navečer, ali je iznenađujuće dobar i kao dnevni miris zimi.
Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme tipa misteriozno, ali uredno i čisto.
Naš efekt: pozdravile smo ga kao onaj parfem koji te ne nadglasi, nego obgrli.

Kako miriše: gurmansko, kremasto, slatko. Kokos i karamela daju početni wow, ali vrlo brzo dolazi puderasto–drvenasta toplina sa notama duhana i tonke koja ga čini zrelijim i profinjenim.
Koliko traje: vrlo dugo, tačnije 8 do 12 sati, posebno snažno na odjeći i kosi.
Kada je najbolji: popodne i večer, ali voli i zimske dnevne prilike jer se odlično grije na koži.
Ko bi ga volio: svi koji vole slatke parfeme.
Naš efekt: onaj tip mirisa koji ostane na šalu i onda ga sutradan tražite samo da ponovo pomirišete.

Kako miriše: gurmanski, kremasto, toplo, ali ne preslatko.
Koliko traje: 7-10 sati, srednje jak trag, dosta postojan.
Kada je najbolji: popodne i večer, posebno kada ste u zatvorenom prostoru.
Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme sa vanilijom, ali u modernoj, elegantnoj verziji.
Naš efekt: izazvao je univerzalan feedback “njami”, što je rijetkost.

Kako miriše: citrusno, sočno, vodeno, nježno svježe; bukvalno ljetni dan.
Koliko traje: 5-7 sati. Rekli bismo slabiji početak, ali odličan razvoj na koži.
Kada je najbolji: proljeće, ljeto i topli dani bez obzira na sezonu.
Ko bi ga volio: oni koji biraju parfeme tipa lagano i prirodno, bez slatkoće.
Naš efekt: jedan od onih mirisa koji poprave raspoloženje u sekundi.

Kako miriše: proljetno-morski, kombinacija svježine i cvijeća.
Koliko traje: 6-9 sati, a odlično postojan na odjeći.
Kada je najbolji: svaki dan; idealan za posao, sastanke i minimalističke outfite.
Ko bi ga volio: ljubitelji “čistih” parfema, ali ne sportskih; više “luksuzno čisto”.
Naš efekt: odmah dobio titulu mirisa koji ne može biti pogrešan.

I tu dolazimo do jedinog pitanja na koje još nismo našli univerzalan odgovor: kako izabrati samo jedan?
Možda tako što ga biramo prema raspoloženju tog dana. Možda prema rasporedu. Možda prema outfitu, a možda je vrijeme da se prestanemo pretvarati da parfem mora biti jedan i prihvatimo da i mi imamo više verzija sebe: jutarnju, večernju, poslovnu, nježnu, hrabru, optimističnu, minimalističku.

Martimex je trenutno jedna od rijetkih adresa u Sarajevu gdje se ovakav raspon niche parfemskih kuća može testirati uživo, od Memo do The Merchant of Venice. I tu ne mislimo samo na izbor, nego i na način: bez žurbe, bez pritiska na odluku i uz prostor da parfem “sjedne” na kožu, a ne na tester traku. To je iskustvo koje beauty znalci cijene i zbog kojeg se fanovi niche mirisa stalno vraćaju.
Za kraj samo jedan prijateljski savjet iz iskustva: ako na adresi Ferhadija 14A u Sarajevu uđete s planom da ćete na brzinu samo da osjetite jedan parfem… rezervišite dodatnih 20 minuta. I iskreno? Mi nemamo ništa protiv.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!