TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 1.8.2017.

Oduvijek ste sanjali da vama dragoj osobi pošaljete veliku pomno izrađenu kutiju u kojoj će se pronaći sitni pokloni baš po njenim/njegovim osobnim preferencijama? Željeli ste ih darovati personaliziranim poklonima iza kojih se krije puno ljubavi i kreativnosti?

Ljubav, kreativnost i trud su upravo tri riječi najbolje opisuju koncept koji se krije iza branda Gift Angel. Kako nam je Jana, osnivačica Gift Angel otkrila, uz pomoć ovog anđela, smišlja i daruje prigodne poklone, a ovaj njeni hobi polako postaje pravi posao.

giftangel 12

„Poklone osmišljavam prema željama. Teme su beskonačne, kao i želje. Od korporativnih poklona do intimnih. Od rođenja do karmina. Svaki poklon mi je novi izazov i nisam gotova dok nisam savršeno zadovoljna, tako da su mi svi najdraži.“ – odgovorila je Jana na naš upit o tome na koji način osmišljava ove poklon kutije.
Kada smo ju, obzirom na raznolikost poklona i kutija pitali koliko joj je vremena potrebno za izradu jednoga, odgovorila nam je: „Dobro pitanje. Vrijeme. Teško je reći koliko je vremena zaista potrebno za jedan paket. Cijela priprema je dosta zahtjevna. Dugo vremena sam tražila i kupovala stvari koje su u konačnici u paketu. Tako je i krenula ideja o Gift Angelu. Da ljudima olakšam život i da uz moju pomoć dođu do originalnog poklona.“

giftangel 01

giftangel 07

giftangel 09


Unutar njenih kutija pronaći ćete cvijeće, piće, hranu, knjige ili proizvode za njegu.
„Uglavnom surađujem s manjim, hrvatskim brandovima s dušom. Važna mi je kvaliteta, ali i dizajn proizvoda. Planiram napraviti blog o mom radu ali želim predstaviti i moje suradnike jer svaki od njih ima divnu priču i postoji razlog zašto su odabrani za Gift Angel. Također, radim na način i da odem kupiti proizvod po želji.“

 

giftangel 06

giftangel 10


Dodatne informacije potražite klikom ovdje. 


Bonjour

Bonjour.ba u finalu SoMo Borca! Donosimo detalje o projektu koji je oduševio žiri.

TEKST: Ada Ćeremida

Bonjour.ba u finalu SoMo Borca! Donosimo detalje o projektu koji je oduševio žiri. Bonjour.ba u finalu SoMo Borca! Donosimo detalje o projektu koji je oduševio žiri.

SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.

SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.

U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_17

Šta je SoMo Borac i zašto je važan?  

SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.

Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.

nagrada_somo_borac_zagreb_bonjour_ba_G

Foto: @somoborac


Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.

Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_18

Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture  

Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.

Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.

Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.

U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_4
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_3
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_26
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_G2
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_19
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_8

Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.

Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…

  • članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,

  • prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,

  • najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,

  • na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,

  • +14,92% u interakcijama publike,

  • te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja  na društvenim mrežama.

 

somo_borac_zagreb_slavko_sobin_bonjour_ba_
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_5
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_15

Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.

Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.

Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji. 

Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_g11
somo_borac_zagreb_jovan_marijanovic_bonjour_ba_
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_G3
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_22
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_23

Ko su finalisti SoMo Borca 2025?  

Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.

Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_25
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_7

Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.

Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.

Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.

Vidimo se u Zagrebu.

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Bonjour.ba arhiva


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!