TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 3.9.2019.

„Volim beauty portrete, iako najviše uživam u fashion fotografiji, jer tu ima najviše prostora za kreativnost, igru i eksperiment. Jedino pravilo je da se pravila moraju kršiti, inače rizikujete da budete dosadni i predvidivi.“ – otkrila nam je već na početku našeg razgovara uvijek nasmijana bh. fotografkinja Nađa Berberović-Dizdarević.

Nađa je naše simpatije osvojila već kroz modne editorijale snimane u studiju koji uvijek zrače svježinom te zabavnom igrom boja, tekstura i odvažnih beauty odabira. 

Izuzetak nije bio i ovaj editorijal koji donosi val stilske i beauty inspiracije kroz četiri totalno drugačija, no, istovremeno jako chic i moderna looka. 

Kada smo Nađu pitali što je bila inspiracija za ovaj editorijal, otkrila nam je:
Snimanje sam organizovala u vlastitom foto studiju, a sve ostalo je bila igra i improvizacija- od stylinga, frizure i make-upa. Akcenat je na samom modelu i različitim aspektima njenog izgleda. Uglavnom sam se fokusirala na monohromatske kombinacije crne i bijele s ponekim akcentom u boji.

Po mom mišljenju, Hilda je jedan od naših najperspektivnijih modela s velikim potencijalom. Ona je poput kameleona te posjeduje nevjerojatnu moć transformacije – može djelovati androgino i punk, ali i vrlo ženstveno i chic. Iz tog razloga volim surađivati s njom. Svaki put napravimo nešto novo, drugačije, a uz drugačiju frizuru i make-up, ona se svaki put transformira u novi lik. Osim toga, Hilda je veliki profesionalac te svako snimanje s njom prođe u ugodnoj atmosferi.“ – nadodala je Nađa. 

I uistinu, sa svakom novom fotografijom Hilda utjelovljuje novu ulogu - snažnu damu koja nosi odijela opuštenog kroja i plavo sjenilo, urbanu zaljubljenicu u modu koja stilizira bermuda hlače i blejzer, kao i gotičarku koja odlično stilizira makeup koji naglasak stavlja na tamni ruž i look sastavljen od mini kožne suknje i sakoa. 

Nismo mogli odoljeti da Nađu ne pitamo koji je najveći izazov s kojim se susreće tijekom ovakvog tipa snimanja, na što nam je odgovorila:

Kada govorimo o studijskim fashion editorijalima, bitno je da cijeli tim dobro funkcionira i da svaki član tima radi svoj posao profesionalno, ali uz dozu igre i spremnosti za improvizaciju. Najveći izazov je “hemija”, odnosno nedostatak iste između fotografa i modela. Možete imati perfektne uvjete za snimanje i najbolji tim na raspolaganju, ali ako fotograf i model ne “kliknu”, to će se osjetiti i vidjeti na fotkama.“


Pogledajte fotografije.

***
Model: Hilda Halilović 
Makeup: Zorica Čvoro
Styling: Nađa Berberović Dizdarević
Fotografija: Nađa Berberović Dizdarević
Retouch fotografija: Lejla Emrić

 


Bonjour

Berlin ovog ljeta: Šejla Kamerić istražuje granice intime, nasljeđa i tijela.

TEKST: Ada Ćeremida

Berlin ovog ljeta: Šejla Kamerić istražuje granice intime, nasljeđa i tijela. Berlin ovog ljeta: Šejla Kamerić istražuje granice intime, nasljeđa i tijela.

Dvije izložbe, dvije lokacije i jedna od najvažnijih regionalnih umjetnica današnjice.

U sezoni kada evropske galerije ispunjavaju prostore retrospektivama i digitalnim spektaklima, bh umjetnica Šejla Kamerić u Berlin donosi nešto daleko suptilnije, ali moćnije. Njen rad ostaje duboko pod kožom.

 




Izložba In the Darkened Rooms, koja je otvorena do 12. jula u Galerie Tanja Wagner prostoru, donosi niz analognih instant fotografija i skulptura u bronzi koje mapiraju napetost između nježnosti i ogoljenosti. 

Tjelesnost i ranjivost prožimaju svaki kadar, dok motiv trnovitih grana na koži otvara prostor za razmišljanje o seksualnosti, stidu, moći i pravu na vlastitu percepciju tijela.


 

  

Paralelno, u Fotografiska Berlin do 17. augusta, Kamerić predstavlja novu seriju EX YOU BODY, nastalu u saradnji s njenom devetogodišnjom kćerkom. U ovom neobičnom dijalogu majke i kćerke, granice autorstva se brišu: kćerka fotografira, intervenira crtežima, dodaje i oduzima stvarajući hibridno tijelo koje je istovremeno nježno i buntovno. 

Uključivanjem djeteta u proces, Kamerić otvara vrata jednoj novoj, nefiltriranoj perspektivi ženstvenosti, onoj neopterećenoj kulturnim naslagama.

 

 

Obje postavke se dotiču generacijskog nasljeđa, fizičkog pamćenja i načina na koje žene, od majki do kćerki, uče gledati sebe i druge. Umjesto nostalgije, ove izložbe nude ogoljenu iskrenost. A možda i prostor za iscjeljenje.

 

Foto: @galerietanjawagner


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!