FOTO DNEVNIK: ZAVIRILI SMO U POSLJEDNJE PRIPREME ZA PLAY MEDIA DAY 03 - REGIONALNI KOMUNIKACIJSKI DOGAĐAJ U BANJALUCI -...

FOTO DNEVNIK: ZAVIRILI SMO U POSLJEDNJE PRIPREME ZA PLAY MEDIA DAY 03 - REGIONALNI KOMUNIKACIJSKI DOGAĐAJ U BANJALUCI

Tekst:

Bonjour.ba

EVENT
7.6.2018.

 Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03, se ovog petka održava u Banjaluci u Muzeju savremene umjetnosti RS, a koji pored edukativnih, nudi i mnogobrojne zabavne sadržaje. Za događaj koji traje samo jedan dan, pripreme su trajale više od šest mjeseci. Kreiranje kvalitetnog programa je bio najzahtjevniji zadatak, ističe direktorica programa Play Media Day, Dijana Tepšić. Višemjesečna komunikacija sa predavačima i panelistima, mnogobrojni telefonski pozivi, kao i stotine poslanih mailova, rezultirali su sjajnim i bogatim programom, koji je dobio mnogobrojne pohvale i koji više od 500 učesnika nestrpljivo iščekuje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Podjednako veliki zadatak je svakako da Play Team, kao organizator Regionalnog komunikacijskog događaja, opravda ulogu dobrog domaćina za sve goste koje dolaze iz inostranstva i regije, ali i drugih gradova BiH. O svim detaljima se s punom pažnjom vodilo računa, a mnogobrojni gosti su istakli želju da Banjaluku dožive iz drugačijeg ugla, te su tražili i ponudu turističkih sadržaja, kojima bi upotpunili svoj boravak u gradu na Vrbasu.

playmedia 01


Vizualni identitet Play Media Day 03 i kompletan dizajn su zahtijevali mnogo radnih sati, kako bi kompletan vizualni koncept bio zaokružen. Kreirana je nova web stranica događaja www.playmediaday.com, više od 200 različitih objava za društvene mreže, kao i mnogobrojni materijali za štampu, kao što su akreditacije, agende događaja, zahvalnice, ali i mnogobrojni elementi kojima će se brendirati prostor događaja. Dizajnerka Play Team-a Nevena Katalina, koja je zaslužna za ovogodišnji vizualni identitet događaja, ističe da je ovo bio izuzetno zahtjevan projekat, na kojem se svakodnevno radilo, ali da je postignut očekivani cilj koji ostavlja jak utisak.


playmedia 09

Kvalitetna promocija i najava događaja je trajala više od četiri mjeseca, kroz različite kanale komunikacije. Društvene mreže su bile prioritet u promociji događaja kroz objave na stranicama događaja, kao i Newsletter forme. Za kreiranje kvalitetnih kampanja koje imaju što veći doseg do ciljne grupe, ali i konstantno online izvještavanje sa događaja, zadužena je Nevena Vasiljević, community managerka Play Team-a.


playmedia 06

Nismo zanemarili ni tradicionalne medije, radio, televiziju, štampu i outdoor oglašavanje. Plasirali smo više od 50 medijskih objava, realizovali više od 30 televizijskih i radijskih gostovanja, ali i prezentovali Play Media Day 03 na mnogobrojnim domaćim i regionalnim konferencijama i događajima. Svakodnevna komunikacija sa partnerima događaja je zahtijevala kvalitetnu pripremu prezentovanja svih sponzora u okviru mnogobrojnih chill i networking zona. Stotine razmijenjenih e-mailova i mnogo telefonskih poziva, rezultovalo je uspješnim suradnjama i partnerstvima, ističe Bojan Dragišić, izvršni direktor Play Media Day.

 

playmedia 12

 

Tihani Tepšić, direktorici Play Team-a, nije promakao ni jedan segment organizacije ovog veoma zahtjevnog događaja, te je budnim okom nadgledala sve procese proteklih mjeseci. Ističe da ipak učesnici često nemaju predstavu koliko je vremena i truda potrebno uložiti, kako bi se organizovao ovakav jedan produkcijski veoma zahtjevan događaj, gdje je svaki član organizacijskog tima podjednako bitan.
Volonteri također imaju veoma važnu ulogu na Play Media Day 03. I ove godine upravo oni će imati izazovan zadatak, da budu dobri domaćini na usluzi svim učesnicima, predavačima i gostima. Video i foto tim i ove godine kreira kvalitetan sadržaj, ne samo tokom višemjesečne promotivne kampanje, nego i na licu mjesta, na samom događaju. Cilj je što kvalitetnije ispratiti svaki segment događaja, predavanja, panele, radionice, promo zone, ali i networking na samom događaju.

playmedia 15

playmedia 11

playmedia 17

Tim zadužen za ambijentalnost scenskog prostora ovogodišnjeg događaja su Marina Radulj, Miodrag Manojlović i Milana Nedimović. Play Media Day 03 ove godine ulazi u Muzej savremene umjetnosti, u postavku iz fundusa ove institucije istakao je umjetnik Miodrag Manojlović. Fundus muzeja je ono što uobičajeno ne vidimo, a što želimo iznijeti, okrenuti, dotaknuti, osjetiti, sagledati, pokazati, ističe profesorica AGGF-a Marina Radulj i dodaje da će ovogodišnji koncept kreirati jedinstvenu kreativnu oazu, koja će oduševiti prisutne.

playmedia 08


Ostalo je veoma malo vremena da osigurate svoju last minute kotizaciju za događaj o kojem će se pričati. Sve informacije o predavačima i panelistima, kao i detaljan program, potražite na: www.playmediaday.com
Vidimo se u petak, 08. 6. u Banjaluci! Ne propustite jedinstven spoj edukacije i zabave i ne zaboravite komunikacija je beskonačna!

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno