TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 28.10.2021.

Već krajem svojih dvadesetih godina pitamo se koje anti-age sastojke dodati u svoju rutinu i kako spriječiti preuranjeno starenje kože i pojavu finih linija na licu.

Današnji svijet beauty mazalica nudi mnogo mogućnosti i rješenja i svaki od tih rješenja dolazi s jako kompleksnim nazivima koji zahtijevaju detaljno istraživanje.

I samo kreiranje prave beauty rutine od nas iziskuje vrijeme i posvećenost, kao i testiranje, jer znamo da nešto što odgovara jednoj osobi, ne mora nužno odgovarati nama.

Foto: Unsplash

Kako biste znali gdje započeti i kojim proizvodima dati prednost i što zapravo znače svi oni anti-age sastojci zapisani na etiketi omiljenih nam beauty proizvoda, u nastavku donosimo maleni vodič koji će vam pomoći.

Retinoid

Pod ovim terminom misli se na spojeve vitamina A, kao što su retinol i retinoična kiselina. Ovi sastojci se već duže vremena koriste kako bi popravili stanja kože oštećene suncem i kako bi smanjili fine linije i bore. Oni također smanjuju upale, povećavaju proizvodnju prokolagena, odčepljuju začepljene pore i reguliraju stanice na površini kože.

Foto: Unsplash

Kada je korištenje retionida u pitanju, preporučuje se da ga stavljate na lice navečer kako bi smanjili izloženost suncu. Na lice nanosite dozu veličine graška u tankom sloju, retinoid koristite svaki drugi dan, a nakon nanošenja lice nahranite hidratantnom kremom koja ne začepljuje pore.

Vitamin C

Vitamin C je snažan antioksidans, što znači da štiti kožu od slobodnih radikala - nestabilnih molekula kisika koje razgrađuju stanice kože i uzrokuju bore. Vitamin C može pomoći u zaštiti kože od oštećenja od sunca i smanjiti fine linije i bore.

Foto: Unsplash

Preporučuje se ujutro kako bi tanki sloj vitamina C zaštitio vaše lice, ali je važno da nakon što nanesete vitamin C ujedno lice namažete i hidratantnom kremom kao i kremom sa visokim SPF faktorom.

Hidroksi kiseline (AHA i BHA)

AHA označava alfa-hidroksi kiselinu odnosno vrstu kiseline koja se ponaša kao kemijski piling i djeluje tako što uklanja odumrle stanice kože na površini.

BHA označava beta-hidroksi kiselinu i također predstavlja kemijski piling koji omekšava i rastvara keratin, protein koji je dio strukture kože.

Foto: Unsplash

Obje kiseline povećavaju gustoću kolagena što znači da pripomažu u smanjenju sitnih linija i bora. AHA i BHA kiseline također mogu pomoći u blijeđenju tamnih tragova i ujednačavanju tena.

Čine našu kožu osjetljivom na sunce zbog čega se preporučuje njihova primjena u hladnijim mjesecima te korištenje krema sa SPF zaštitom nakon pilinga, a svakako biste trebali izbjegavati ih ukoliko imate tanku kožu, kao i pripaziti na kožu na području oko očiju te područja koja imaju madeže i tetovaže.

Foto: Unsplash

Važno je napomenuti i da biste kemijske pilinge trebali primjenjivati isključivo u kozmetičkim salonima i u dermatološkim poliklinikama.

Koenzim Q10

Popularan sastojak anti age krema za lice svakako je i koenzim Q10 koji može pomoći smanjiti fine bore oko očiju i zaštititi kožu od oštećenja od sunca. On se prirodno stvara u našem tijelu, no vremenom ga silom prilika i s obzirom na našu prehranu i način života, pomalo gubimo. Zato moramo unositi više koenzima Q10 u svoje tijelo kroz prehranu i njegu kože.

Foto: Unsplash

Koenzim Q10 možete koristiti i tijekom vaše poslijepodnevne ili jutarnje beauty rutine, no važno je da ga nanesete na lice prije teške hidratantne kreme.

Peptidi

Peptidi kao kratki lanci aminokiselina predstavljaju jedan od najnovijih otkrića. Prepoznati su zbog sposobnosti ponovnog pokretanja proizvodnje kolagena, a time i usporavanja starenja. Zahvaljujući našem načinu života, prehrani, izloženosti suncu i slobodnim radikalima iz zraka naša koža vremenom gubi svoju čvrstoću i elastičnost. Uključivanjem beauty proizvoda koji imaju peptide kao glavni sastojak u svoju rutinu struktura i čvrstoća vaše kože biti će bolja, a imati ćete i svježiji izgled lica.   

Foto: Unsplash

Niacinamid

Posljednji na listi, ali ne manje važan, niacinamid također efektno umanjiva preuranjene znakove starenja. On osvjetljuje kožu i popravlja oštećenu kožnu barijeru.

Možete ga nanositi ujutro ili navečer. Kako je većina seruma sa niacinamidom na bazi vode, najbolje ih je nanositi nakon čišćenja i toniranja te prije seruma na bazi ulja ili hidratantnih krema. Na taj način osiguravate najveću moguću apsorpciju i učinkovitost.

Foto: Unsplash

*** 
Foto: Unsplash
Tekst: Marija Perić


Bonjour

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti? Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.

Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
 

 

Šta je to novo?

Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
 


Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
 

 

Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.

Započnimo s činjenicama

Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
 


Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
 

 

Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
 

 

Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
 

 

Zašto sve ovo sad pišemo?

Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
 

hailey_bieber_lemontini_55_bonjour_ba

Foto: @haileybieber

Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.

Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.

Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
 

hailey_bieber_lemontini_57_bonjour_ba

Foto: @haileybieber


To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“

Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype

Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.

Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
 

hailey_bieber_lemontini_56_bonjour_ba

Foto: @haileybieber  
 

A šta smo sve još poželjeli zbog nje?

  • Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.

  • Da nokti uvijek budu milky, short and clean.

  • Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.

  • Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.

  • I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
     

     

I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
 

Foto: @rhode

Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!