TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.2.2015.
Jedna od omiljenih bajki (naše uredništvo je također ludo za staklenim cipelicama i kočijom napravljenom od bundeve) ovog proljeća stiže i u kina u vidu fantastičnog Disney filma u kojem su glavne uloge preuzeli Lily James, Richard Madden i Cate Blanchett.
Osim obećavajuće filmske postave, film nudi i fantastičnu kostimografiju, koja, vjerujemo neće proći nezamijećeno na narednim prestižnim filmskim dodjelama nagrada. Krenuvši od samog seta, bajkovitih vrtova i seoskog imanja s mnoštvom domaćih životinja i poljem cvijeća preko predivnog dvorca do kostima koji uključuju fantastične šešire i bajkovite haljine, film uistinu ima puno toga za ponuditi.
Zato si u svoje planere svakako u trećem mjesecu zapišite odlazak na film koji će vam još jedanput ispričati kako je završila Pepeljugina bajka sa šarmantnim princem.
https://www.youtube.com/watch?v=20DF6U1HcGQ
{gallery}2015/2015_02/pepeljuga{/gallery}
Foto: popsugar.com
TEKST: Ada Ćeremida
Danas, u sklopu Sarajevo Fest festivala, kojeg organizuje East-West Center Sarajevo, u Umjetničkoj galeriji Bosne i Hercegovine u 20:00 sati bit će otvorena izložba pod nazivom “Thirty-Six Views on Notre Dame”.
Izložba, koju kurira Fondacija VII, donosi fotografije Tomasa van Houtryvea koje prate parišku katedralu Notre Dame u njenom izvornom stanju, nakon razornog požara i tokom obnove.
Tomas van Houtryve je belgijsko-američki fotograf i vizuelni umjetnik, poznat po tome što u svojim radovima spaja dokumentaristički pristup, filozofiju i vizualnu poetiku.
Bio je član agencije VII i često surađuje s časopisom National Geographic, koji je objavio neke od njegovih najimpresivnijih fotografija, uključujući pokrivanje obnove Notre Dame nakon požara 2019. godine, uključujući naslovnicu februarskog broja 2022. godine.
‘’Thirty-Six Views on Notre Dame'' dokumentuje 14 godina posvećenog rada, prvo kao dio svakodnevnog života Pariza, zatim kao svjedok katastrofalnog požara u aprilu 2019., koji je teško oštetio katedralu i konačno kao galerija fotografija koje bilježe proces njene obnove.
Van Houtryve koristi različite tehnike od klasične reportažne fotografije do zračnih snimkaka dronom da pokaže Notre Dame u njenim različitim fazama: neoštećena, zadimljena, oštećena, obnovljena.
Tehnike koje koristi uključuju i historijske fotografske metode kao što je mokri kolodionski proces, što daje poseban karakter pojedinim fotografijama i vizuelnu težinu i autentičnost.
Izložba ne samo da nas vraća u trenutak kada se činio kraj, već nas podsjeća na vrijednost memorije, arhitekture i zajedničkog identiteta, pokazujući kako umjetnost može svjedočiti i iscjeljivati.
U nekim snimcima van Houtryve je morao dobiti posebne dozvole za korištenje drona, pristup restauracijskim zonama i rad u uslovima koji su rijetko dostupni javnosti.
Obnova Notre Dame trebala je biti završena prije Olimpijskih igara u Parizu 2024., ali su neki aspekti restoracije trajali duže, što je fotografu omogućilo da zabilježi i fazu koja je u toku.
Izložba ne samo da nas vraća u trenutak kada se činio kraj, već nas podsjeća na vrijednost memorije, arhitekture i zajedničkog identiteta, pokazujući kako umjetnost može svjedočiti i iscjeljivati.
Foto: @tomasvh
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!