TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 4.1.2024.
Od kako su s trona pale skinny farmerice, čini se da smo u stalnoj potrazi za onim savršenim modelom.
U toj potrazi, modni entuzijasti istražuju različite opcije kako bi pronašli farmerice koje će kombinovati udobnost, stil i trendy izgled.
Čini se kako od momenta kada je otvorena Valentino revija 2023. s farmericama, dizajneri ne prestaju da ih dodaju u svoje kolekcije. Tako smo istražili koji će to trendovi dominirati ove godine i otkrili 3 o kojima se najviše govori.
Slim farmerice
Ove sezone, slim farmerice osvajaju srca ljubitelja praktične mode. Svojom uravnoteženom siluetom, ovi modeli pružaju elegantan izgled bez suvišnih detalja. Slim farmerice savršeno naglašavaju linije tijela, istovremeno pružajući dovoljno slobode pokreta. Ova svestrana opcija lako se kombinujes različitim stilovima, čineći ih apsolutnim must have komadom ove sezone.
Tamno plave farmerice:
Klasika nikada ne izlazi iz mode, a tamno plave farmerice čvrsto su se usidrile kao neizostavan komad u garderoberu. S dubokim tonovima plavetnila, dark washed denim, ove farmerice pružaju sofisticiran izgled koji se može nositi u različitim prigodama. Naravno, činjenica da su idealna opcija za office ih čini još poželjnijim.
Horseshoe farmerice
Jedan od najintrigantnijih trendova ove sezone su horseshoe farmerice. Ovaj jedinstveni dizajn karakterizira posebno oblikovane nogavice koje se čine kao idealna opcija za jahanje, pa odatle i sam naziv. Osim što su vizualno atraktivne, horseshoe farmerice pružaju dobar balans između udobnosti i ekscentričnosti.
Ovaj model izdvaja se iz mase i postaje pravi statement komad za hrabre modne entuzijaste kojem predviđamo veliku popularnost u 2024. Brend ALAÏA je sigurno zaslužan za ovaj trend.
Bez obzira na to koji stil odaberete, ključno je da farmerice odražavaju vašu osobnost i udovoljavaju vašim stilskim preferencijama. Zato se prepustite istraživanju.
* * *
Naslovna fotografija: @jeannedamas
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!