TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 7.9.2023.

Estetski studio koji uz visoku stručnost i kvalitetne materijale nudi i prihvatljive cijene, zasigurno će privući i vašu pažnju ukoliko se odlučite na neki neinvazivni estetski zahvat.


Međimurska ulica 17 u Zagrebu je nova beauty adresa na kojoj se smjestio studio estetske medicine FaceLAB. Mi smo imali priliku porazgovarati s njima i saznati više o tome koje beauty tretmane rade, s kojim brendovima surađuju, ali i o ugodnom ambijentu u kojem ćete osjećati sigurnost i lako se povezati s prostorom i osobljem.

Za one koji se prvi put susreću s terminom neinvazivnih estetskih zahvata, ali i one koji su već radili slične tretmane, donosimo više detalja kroz ovaj intervju.




Što FaceLAB izdvaja u odnosu na ostale studije estetske medicine?

Pri razvoju FaceLAB studija za estetsku medicinu željeli smo objediniti četiri karakteristike po čemu želimo biti prepoznatljivi na tržištu, a to su visoka stručnost, uska specijaliziranost, vrhunski materijali i prihvatljiva cijena. U FaceLAB studiju rade liječnici koji su kroz dugogodišnji rad i stručne edukacije stekli stručna znanja što je prepoznato na tržištu.

Studio je usko specijaliziran samo za neinvazivne estetske zahvate upravo kako bismo kroz fokus zadržali kvalitetu. Vrhunski materijali su uz stručnu izvedbu preduvjet zadovoljstva klijenata. Cijenom želimo osigurati pristupačnost usluge širem krugu klijenata kako bismo ih upoznali s učincima neinvazivne estetske medicine, podarili im novu ljepotu i zadovoljstvo koje ide s tim




Tko čini vaš tim i koje su vrijednosti koje se oslikavaju u vašem radu?

Okosnicu tima FaceLAB studija čine liječnici specijalisti koji su se usko specijalizirali za estetske neinvazivne zahvate. Dr. Mario Bagat i Dr. Josip Kovačević se godinama bave neinvazivnom estetskom medicinom uz kontinuiranu edukaciju kako u Hrvatskoj tako i u inozemstvu.

Tržište neinvazivne estetske medicine je vrlo dinamično, pojavljuju se novi materijali i nove napredne procedure te je praćenje trendova na tržištu ključno za uspjeh. Želeći našim klijentima obezbjediti najkvalitetniju uslugu, naši liječnici su upravo završili edukaciju u sklopu International Aesthetic Academy u Veroni i Istanbulu te su spremni nova znanja primijeniti u našem svakodnevnom radu.

Do kraja godine planirana je dodatna edukacija u Londonu, a početkom sljedeće godine i u sklopu AMWC-a u Monte Carlu.




S kojim brandovima surađujete unutar studija i zašto ste se odlučili baš za njih?

Vrhunska kvaliteta materijala jedan je od preduvjeta uspješno provedenog zahvata i zadovoljstva klijenata tako da smo se odlučili na rad isključivo s provjerenim brandovima. Za postupke primjene botoxa koristimo Vistabel i Bocouture, svakako najjače brandove na tržištu botulinskog toksina. Što se tiče filera, koristimo preparate švicarske tvrtke Teoxane, te iz palete brandova Juvederm od Allergana i Restylane do Galderme.

Naravno u ponudi su i drugi preparati kao biorevitalizator Profhilo, ali i drugi brandovi. Ponudu širimo i novim brandovima koji se pojavljuju na tržištu, ali isključivo sa globalno provjerenim proizvođačima.




Za poseban dojam klijenata iznimno je važno i uređenje. Čime ste se vi vodili pri uređenju FaceLAB studije?

Pri uređenju studija za estetsku medicinu željeli smo glavninu pažnje preusmjeriti na kvalitetu rada i naše rezultate tako da prostorom dominira bijela boja i čiste linije. Jednostavnost i čistoća prostora i medicinski minimalizam imaju za cilj stvoriti dojam pouzdanja kojeg pruža zdravstvena ustanove, a time i smiraj klijenata posebno onih koji prvi puta rade zahvate neinvazivne estetske medicine.

U prostoru studija klijenti će se osjećati sigurno, vrlo brzo se gubi osjećaj distanciranosti te se klijenti povezuju kako s prostorom tako i s osobljem.




Koji su beauty tretmani dostupni unutar FaceLAB-a?

Uska specijaliziranost u radu studija za estetsku medicinu omogućuje nam jednostavan i pregledan prikaz naših usluga.

Prvu skupinu čine tretmani botoxom i to izravnavanja bora na čelu, između obrva, bora na nosu, bočno od očiju, pušačkih bora, smanjenje pokretljivosti brade, nosa, terapije migrene, pojačanog znojenja i ostale postupke za koje se koristi botox.

Drugu skupinu čine tretmani filerima za popunjavanje i oblikovanje prvenstveno lica, sljepoočna regija, regija obrva, obraza, bore oko usta (nazolabijalne i marionetske brazde), oblikovanje i popunjavanje usana, oblikovanje i popunjavanje donje vilice, brade i slično.

Treću skupinu čine tretmani biorevitalizacije i mezoterapije hijaluronskim preparatima te različitim koktelima kako bi se koža hidratizirala i revitalizirala iznutra.

Uskoro krećemo i s funkcionalnim infuzijama u suradnji s američkim institutom te ćemo u ponudi imati ukupno 33 različite recepture za hidrataciju i revitalizaciju tijela.




Kako biste opisali karakteristike neinvazivnih tretmana damama koje se po prvi put susreću s ovim terminom?

Neinvazivni estetski tretmani pokrivaju područje između kozmetike koja uključuje površinske tretmane na koži i plastične kirurgije kao invazivne grane estetske medicine.

Neinvazivna estetika uključuje uvođenje različitih preparata dublje u kožu i potkožno tkivo te je mogu raditi samo educirane osobe i to doktori medicine i doktori dentalne medicine kako bi se izbjegle komplikacije i neželjeni efekti. Primarna namjena neinvazivne estetske medicine je oblikovanje crta lica, smanjenje bora i dubinska revitalizacija i hidratacija kože koji su izvan dohvata klasične kozmetike.


Koje biste tretman preporučili ženama u 20-im, 30-im i 40- im godinama?

Oblikovanje lica dermalnim filerima može se raditi klijentima svih dobi. Sastavni dio edukacije naših liječnika je i procjena statusa lica te uz pravi savjet može klijentima podariti novu ljepotu. To prvenstveno uključuje oblikovanje obraza, usana, linija brade i donje čeljusti te ispravljanje eventualnih nepravilnosti.

Filerima se između ostalog popunjavaju i bore tako da se preporučuju osobama iznad 30 godina kada se već kreće i terapijom botoksom. Svi tretmani neinvazivne medicine su reverzibilni te s vremenom učinak slabi što omogućuje redovito ponavljanje ali i poboljšavanje izgleda naših klijenata.


Beauty savjet koji biste dali svim Bonjour čitateljima?

Najvažniji savjet koji će vam dati svaki stručnjak za estetiku je da se s brigom o koži treba započeti što ranije kako bi se spriječile i ublažile neželjene promjene na koži. Izgled i status lica je iznimno bitan za samopouzdanje i psiho - fizičko zadovoljstvo klijenta te ukoliko se neinvazivnim procedurama mogu ispravili nepravilnosti ili poboljšati izgled lica, FaceLAB studio za estetsku medicinu je mjesto za vas.

* * *
Foto: FaceLAB promo


Bonjour

Otišli smo po jedan parfem i završili sa 6 favorita… ne pogađajte, pogledajte listu!

TEKST: Bonjour.ba

Otišli smo po jedan parfem i završili sa 6 favorita… ne pogađajte, pogledajte listu! Otišli smo po jedan parfem i završili sa 6 favorita… ne pogađajte, pogledajte listu!

Plan je bio brz i jednostavan: završiti sastanak, preletjeti preko Ferhadije, ući u Martimex i pronaći jedan parfem koji je za svaki dan. Međutim… samo tri tester trake kasnije sve se pretvorilo u malu olfaktivnu krizu identiteta jer kako izabrati jedan kad nađete šest mirisa koji su kao različite verzije vas i sve vam se sviđaju?
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-9-bonjour-ba
 

U konačnici napravili smo listu. I ne, nije bilo lako.

Iako smo i prije ovoga navikli razlikovati mainstream i niche parfeme, i znamo da niche mirisi imaju izraženiji karakter, kvalitetnije sirovine i hrabrije kompozicije, dolazak ovdje podsjetio nas je koliko je to očigledno tek kad ih isprobate uživo. Mainstream parfemi često se prilagođavaju ukusu većine, dok niche idu u potpuno drugom smjeru: ne žele da budu za svakoga.

Zato nas je i iznenadilo što se umjesto jednog izdvojilo šest, svaki potpuno drugačiji, ali jednako upečatljiv.

 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-1-bonjour-ba


Šest parfema koji su nas osvojili brže nego što smo planirali

 

Nismo one osobe koje na prvi tester odmah kažu da je to taj. Znamo kako izgleda realnost: većina parfema je “lijepa”, neki su “okej”, a tek poneki izazove onaj klik koji ne možemo objasniti. I tu počinje lista koja je pokvarila sve naše planove o jednom parfemu godišnje.
 

Memo, Palais Bourbon  
 

Kako miriše: toplo drvenasto, kremasto, lagani začini, vrlo elegantno.

Koliko traje: cijeli dan bez osvježavanja, odnosno najdugotrajniji iz cijele liste.

Kada je najbolji: rekli bismo u hladnijim danima i večernjim prilikama.

Ko bi ga volio: svi koji vole “čiste” timijske note bez slatkoće.

Naš efekt: jedan od onih mirisa nakon kojih vas ljudi pitaju koji parfem nosite čak i kad ste uvjereni da se jedva osjeti.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-2-bonjour-ba


Atkinsons, Midnight Scented Dream


Kako miriše: cvjetno, lagano tamjanasto, senzualno ali nije težak.

Koliko traje: 6-8 sati uz stabilan trag, bez prenaglašavanja.

Kada je najbolji: navečer, ali je iznenađujuće dobar i kao dnevni miris zimi.

Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme tipa misteriozno, ali uredno i čisto.

Naš efekt: pozdravile smo ga kao onaj parfem koji te ne nadglasi, nego obgrli.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-3-bonjour-ba


New Notes, Felina


Kako miriše: gurmansko, kremasto, slatko. Kokos i karamela daju početni wow, ali vrlo brzo dolazi puderasto–drvenasta toplina sa notama duhana i tonke koja ga čini zrelijim i profinjenim. 

Koliko traje: vrlo dugo, tačnije 8 do 12 sati, posebno snažno na odjeći i kosi.

Kada je najbolji: popodne i večer, ali voli i zimske dnevne prilike jer se odlično grije na koži.

Ko bi ga volio: svi koji vole slatke parfeme.

Naš efekt: onaj tip mirisa koji ostane na šalu i onda ga sutradan tražite samo da ponovo pomirišete.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-4-bonjour-ba


The House of Oud, L’Explicite


Kako miriše: gurmanski, kremasto, toplo, ali ne preslatko.

Koliko traje: 7-10 sati, srednje jak trag, dosta postojan.

Kada je najbolji: popodne i večer, posebno kada ste u zatvorenom prostoru.

Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme sa vanilijom, ali u modernoj, elegantnoj verziji.

Naš efekt: izazvao je univerzalan feedback “njami”, što je rijetkost.

 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-5-bonjour-ba


Birkholz, Aura of Amalfi


Kako miriše: citrusno, sočno, vodeno, nježno svježe; bukvalno ljetni dan.

Koliko traje: 5-7 sati. Rekli bismo slabiji početak, ali odličan razvoj na koži.

Kada je najbolji: proljeće, ljeto i topli dani bez obzira na sezonu.

Ko bi ga volio: oni koji biraju parfeme tipa lagano i prirodno, bez slatkoće.

Naš efekt: jedan od onih mirisa koji poprave raspoloženje u sekundi.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-6-bonjour-ba


The Merchant of Venice, Cyprus Shell


Kako miriše: proljetno-morski, kombinacija svježine i cvijeća.

Koliko traje: 6-9 sati, a odlično postojan na odjeći.

Kada je najbolji: svaki dan; idealan za posao, sastanke i minimalističke outfite.

Ko bi ga volio: ljubitelji “čistih” parfema, ali ne sportskih; više “luksuzno čisto”.

Naš efekt: odmah dobio titulu mirisa koji ne može biti pogrešan.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-7-bonjour-ba


I tu dolazimo do jedinog pitanja na koje još nismo našli univerzalan odgovor: kako izabrati samo jedan? 

Možda tako što ga biramo prema raspoloženju tog dana. Možda prema rasporedu. Možda prema outfitu, a možda je vrijeme da se prestanemo pretvarati da parfem mora biti jedan i prihvatimo da i mi imamo više verzija sebe: jutarnju, večernju, poslovnu, nježnu, hrabru, optimističnu, minimalističku.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-8-bonjour-ba
 

Martimex je trenutno jedna od rijetkih adresa u Sarajevu gdje se ovakav raspon niche parfemskih kuća može testirati uživo, od Memo do The Merchant of Venice. I tu ne mislimo samo na izbor, nego i na način: bez žurbe, bez pritiska na odluku i uz prostor da parfem “sjedne” na kožu, a ne na tester traku. To je iskustvo koje beauty znalci cijene i zbog kojeg se fanovi niche mirisa stalno vraćaju. 

Za kraj samo jedan prijateljski savjet iz iskustva: ako na adresi Ferhadija 14A u Sarajevu uđete s planom da ćete na brzinu samo da osjetite jedan parfem… rezervišite dodatnih 20 minuta. I iskreno? Mi nemamo ništa protiv.

 

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Martimex 
 
Bonjour.ba produkcija:
Voditeljica projekta: Dijana Ćavar
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba
Naslovna fotografija: @tanisrosee


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!