Ovako je izgledala akcija čišćenja plaža koju su organizirali drogerijski brendovi
Tekst:Bonjour.ba/PR
EVENTKornjača kao upornost koja pobjeđuje brzopletost. U modernom dobu i trendovima koji se mijenjanju kao brzi zec.
Dosljednost brendova essence i CATRICE te samospoznaja o sposobnosti da na mudar način donose na beauty stalke kupacima kvalitetan, cjenovno pristupačan trendi proizvod, a pri tome da ne štete svome okruženju, a sve to uz timski rad zaslužna je za njihov uspjeh.
Pouka basne „Kornjača i zec": da spor i staložen pobjeđuje promijenila se kako se i trendovi mijenjaju a to je da sada pobjeđuje staložen i brz, zapravo onaj koji reagira najbolje na promjene i pri tom brine o svemu što ga okružuje.
Visokokvalitetni i cjenovno pristupačni make up brendovi essence i Catrice implementiraju globalnu sustainability strategiju brendova lokalno te već treću godinu zaredom timski su udruženi u predivnoj priči čišćenja plaža.
Ovoga puta inspirirani mudrim kornjačicama u mjesecu kada se obilježava Svjetski dan morskih kornjača odlučili su posjetiti Lošinj u Oporavilištu za morske kornjače.
essence i Catrice ne samo da brinu za životnu sredinu već i jako vole životinje, te od samog postojanja brendova su cruelty free jer ne testiraju na životinjama niti koriste sastojke koji su testirani na životinjama.
Članovi tvrtke VM2 COSMETICS posjetili su i Lošinjski edukacijski centar o moru te novčanom donacijom podržali edukacijsku ulogu i ulogu podizanja svijesti javnosti koju provodi Institut Plavi svijet.
Na kratkoj i vrlo poučnoj edukaciju u Institutu o morskim kornjačama koje obitavaju u Jadranskom moru naučili su i da morske kornjače stradavaju zbog posljedica zagađenja mora različitim otpadom, posebno plastičnom ambalažom koju progutaju zamijenivši je za hranu te u ribarskim mrežama ili od posljedica ranjavanja brodskim propelerom.
Drugi dan uputili su se na otok Ilovik gdje su zajedno sa lokalnim mještanima kao i influencerima BALKAN TOP STAR emisije održali akciju čišćenja plaže kako bi podigli svijesti javnosti o važnosti zaštite i očuvanja kornjača i naših plaža. Čistili su najveću uvalu na otoku s pješčanom plažom Paržine na jugoistočnoj strani otoka.
Za Ilovik se kaže da je otok cvijeća, jer gotovo oko svake kuće cvatu oleandri, palme, ruže i drugo cvijeće, a specifičnost ovog otoka su visoka stabla eukaliptusa, ujedno je i otok pješaka jer na njemu nema automobila. Kornjače, cvijeće i more bili su i više nego dovoljni za sreću i pouku da radimo timski i djelujemo za održivi način življenja. Za dobrobit nas samih i svega što nas okružuje.
Osim sudjelovanja u akcijama čišćenja oba brenda rade na stalnom smanjenju upotrebe mikroplastičnih čestica, prilikom koje je ušteđeno oko 300 tona novih plastika kao i na proizvodnji klimatski neutralnih i veganskih proizvoda. Tvrtka, vlasnik brendova cosnova Beauty je klimatski neutralna tvrtka.
* * *
Foto: essence i CATRICE Promo