TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 17.3.2025.

Najbolja bosanskohercegovačka alpska skijašica Elvedina Muzaferija trijumfovala je danas u norveškom Kvitfjellu gdje je održana finalna utrka FIS Europa kupa u alpskom skijanju za žene za sezonu 2024/2025.

 

Muzaferija je ostvarila prvu pobjedu u Super-G disciplini u karijeri i time ponovo ispisala historiju bh.sporta. Naime, prošle godine na istom takmičenju u Crans Montani osvojila je zlatnu medalju u disciplini spust. Godinu ranije slavila je srebro, također u spustu, što je ujedno bila i prva medalja za Bosnu i Hercegovinu na velikom međunarodnom takmičenju.

 



"Jako sam sretna, posebno zato što je sezona bila jako teška. Ovo je samo jedan rezultat koji će mi definitivno olakšati pripreme za narednu sezonu.  Međutim, sezonu ne završavam danas i vozit ću još neke utrke. Sezona u Svjetskom kupu i Europa kupu je završena, sada se okrećem FIS utrkama i nadam se još nekim dobrim rezultatima do kraja sezone”, istakla je Muzaferija, članica Ski kluba “ZE – 2010” koju u narednoj sezoni očekuju i nastupi na olimpijskim borilištima Milano - Cortina 2026.

 



Današnju pobjedu Muzaferija je ostvarila s vremenom 1:30.98 ispred Italijanke Sare Thaler i Austrijanke Magdalene Egger, koje su bile sporije za 41. odnosno 47 stotinki. Pobjeda je Muzaferiji donijela maksimalnih 100 bodova, a s ukupno 115 bodova iz tri utrke, koliko je puta startala u Europa kupu, Visočanka je skočila na 20. mjesto u poretku discipline FIS Europa kupa za sezonu 2024/2025.

* * *
Naslovna fotografija: @elvedinamuzaferija


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!