TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 28.12.2020.

Vijest o suradnji bh. dizajnera Marka Fehera i Dine Merlina na snimanju video spota za novu pjesmu popularnog kantautora 'Mi', obradovala je sve ljubitelje estetike i rada ovih kreativaca.

Marko je već u svoj životopis upisao brojne nagrade, kolekcije i editorijale koji su mu donijeli titulu dizajnera na kojeg vrijedi obratiti pozornost, a činjenica da jedan od najpoznatijih regionalnih kantautora bira upravo domaće dizajnere za kreiranje pamtljivih outfita i video spotova, daje sjajne rezultate na domaćoj kreativnoj sceni. 

Razveselilo nas je i kada nam je Marko rekao da se njihova suradnja nastavlja te da je ova limited edition kolekcija tek mali uvod u ono što nam pripremaju. Upravo će BONJOUR.čitatelji prvi vidjeti kolekciju dukserica koja će naći mjesto u brojnim ormarima, kao i inspiraciju i ideju koja stoji iza kompletnog koncepta!

Ena nosi Dino Merlin x Marko Feher by Magaza kratku duksericu & 'Mi' naušnice

Sve je počelo, čini se već tako davne 2014. godine, kada je smo lansirali prvu kolekciju Dino Merlin merchandise u okviru projekta “Hotel Nacional”. Međutim, svaki novi projekat donosi nova uzbuđenja, tako da moramo reći da se nikada nismo više radovali novoj merchandise kolekciji kao ovoj sada.
"U ovo sumorno vrijeme kad se iznad nas gomilaju sivi i tamni oblaci, željeli smo u naše živote unijeti vedrinu, boje, sunce, osmijehe, podsjećajući sami sebe na onaj bolji dio nas i to kako sjajni i veseli možemo biti uprkos svemu", izjavio je Dino Merlin povodom objave singla i video spota "Mi". To je ujedno i misao vodilja koja stoji iza Magazine kolekcije "Mi" inspirisane istoimenom pjesmom, koja je ujedno prvi singl sa predstojećeg, dugo očekivanog, 12. po redu albuma Dine Merlina.

https://www.youtube.com/watch?v=2YVcBpky7YY

Izuzetno je bilo sve skupa vezano uz prvi singl “Mi”. Sama lokacija Porto Montenegra donosi dozu vedrine i optimizma, a spot je realizirala zaista velika ekipa umjetnika, mladih, vedrih i nasmijanih ljudi, i opet sa različitih strana od Bosne i Hercegovine, preko Hrvatske, Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije i Slovenije; pokušali smo se okupiti ne samo oko spota u produkcijskom smislu, već smo se skupili, oko optimizma i pozitivne energije. Svima nam je dobro došlo ovo novo postavljanje na stare postavke života pa makar i samo nekoliko dana. Marko Feher je dizajnirao dva fantastična odijela koja u spotu “Mi” nosi Dino Merlin, a ta saradnja kao i specijalna (limited edition) kolekcija dukserica “Dino Merlin x Marko Feher” by Magaza je nastala sasvim prirodno i spontano kao rezultat dugogodišnjeg poznanstva “na daljinu” i praćenja Markovog rada. Naime, baš kao i Dino Merlin, neumorni smo u profesionalnoj znatiželji i eksperimentima, te potragom za najboljima u svom poslu i saradnicima koji će nas inspirisati i doprinijeti inovacijama i svaki novi projekat učiniti boljim od prethodnog. S Markom smo nakon upoznavanja (na kafi u Sarajevu :)), kliknuli “na prvu” i shvatili da dijelimo iste vrijednosti, estetiku i njegujemo iste visoke standarde u radu. Sretni smo i istinski ponosni da smo u okolnostima pandemije s jako puno rada i uložene energije i ljubavi prema poslu zajednički s Markom i njegovim timom uspjeli iznijeti ovu kolekciju koja je već našla svoj put do srca naših kupaca i pratilaca. – otkrili su nam iz Magaza tima.

Ena nosi Dino Merlin x Marko Feher by Magaza kratku duksericu & 'Mi' naušnice

Za mene je ovo jedan jako bitan korak u radu. Saradnje su ključ kompromisa i nadilaženja situacije te isključuju samo tvoje lične standarde i uključuju kolektiv. Saradnje su tu da pronađeš tačku poveznicu u kolektivu, a nama to nije bio problem. Moram priznati da mi je ovo jedno novo i sjajno iskustvo, imao sam priliku raditi sa super ekipom koja je apsolutno otvorena za sve ideje i prijedloge. Brzo smo došli do rješenja i nastojali smo pomjeriti dosadašnju ponudu koju je Magaza imala ispred Dino Merlin kolekcije te ponuditi nešto novo i svježe.

Ena nosi Dino Merlin x Marko Feher by Magaza hoodie & 'Mi' prsten & 'Mi' naušnice

Takođe mislim da je ovo u BIH, ali i regiji prvi vid saradnje ovog tipa i to me takođe raduje izuzetno. Fokus sam stavio na unisex komade, što je svakako moj pravac što znači da su duksevi za oba pola. Fair Trade proces proizvodnje koji se odvijao u BIH, ekološke etikete i pakovanja od recikliranih materijala te visokokvalitetni materijal za dukseve koji u sastavu ima preko 85% češljanog pamuka dugih vlakana. Zaista vrhunski materijal i takođe vrhunska izrada, nadam se da ćete imati priliku uživo vidjeti dukserice, jer kvalitetu vam zajedno garantujemo. :) Dukserice su crne sa srebrnim detaljima poput zipa i srebrnog veza koji je jako efektan detalj. Cijeli tim je od ideje do realiziacije je jedna sjajna priča i radujem se nastavku naše saradnje. Takođe smo se sjajno zabavili na fotografisanju editorijala za dukserice, koji je radio Edvin Kalić sa našim sjajnim modelima Enom i Zeidom“ – otkrio nam je bh. dizajner Marko Feher.

Ena nosi dugu Dino Merlin x Marko Feher by Magaza duksericu & 'Mi' naušnice 

„Srebrni vez na duksericima inspirisan je pjesmom Dine Merlina "Mi", a autor logotipa je sjajni i nevjerovatno talentovani bh. dizajner Haris Jusović, s kojim smo krenuli na ovo putovanje zvano Dino Merlin merchandise te 2014. godine i kojeg prije svega zovemo našim velikim prijateljem.

Ovu priču ne možemo završiti, a da ne spomenemo i našu dugogodišnju, uvijek uspješnu poslovnu saradnju sa još jednim iznimno talentovanim bh. umjetnikom, fotografom Edvinom Kalićem.“ – nadodaju iz Magaza tima. 

Dukserice iz kolekcije "Dino Merlin x Marko Feher" dostupne su u tri modela, protkane ljubavlju i visokokvalitetnim materijalima češljanog pamuka za dnevnu dozu luksuza i udobnosti:  Crop Top Hoodie (za nju), kratka dukserica, Standard Hoodie (unisex), standardna dukserica Long Zip Hoodie (unisex), duga dukserica. 
Sve artikle možete pronaći u Magaza shopu na Baščaršiji u Sarajevu, kao i online na web shopu magaza.com.ba, dok posljednje kolekcije i radove u potpisu bh. dizajnera Marka Fehera možete istražiti klikom na markofeher.com.

Zeid nosi dugu Dino Merlin x Marko Feher by Magaza duksericu

Ena i Zeid nose  dugu Dino Merlin x Marko Feher by Magaza duksericu

'Mi' maska za mobilni telefon

'Mi' zaštitna maska za lice

 

***
Kolekcija: Dino Merlin x Marko Feher by Magaza
Modeli: Ena Martić i Zeid Nanić
Foto: Edvin Kalić


Bonjour

Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa

TEKST: Bonjour.ba/PR

Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa

Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.

Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.

Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran. 

Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.


hippy_garden_bonjour_ba_a1
hippy_garden_bonjour_ba_a9

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.

Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.


hippy_garden_bonjour_ba_a2
hippy_garden_bonjour_ba_a6

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.

Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


hippy_garden_bonjour_ba_a3
hippy_garden_bonjour_ba_a8
hippy_garden_bonjour_ba_a5

Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.

Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.

Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.


hippy_garden_bonjour_ba_a10
hippy_garden_bonjour_ba_a4

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 


hippy_garden_bonjour_ba_a12

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Deyan Barić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!