TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 30.7.2014.
Odmah ćemo reći u brojkama. Ormar ove dame s naslovne fotografije je najveći ormar u Americi i njegova vrijednost se procjenjuje na nekih 500.000 dolara (oko 730.000 KM). Ormar se proteže na tri kata koja su međusobno povezana spiralnim stubištem, a dama koja se svako jutro šeće ovim stubama u namjeri da izabere svoju odjevnu kombinaciju za taj dan je Theresa Roemer, poduzetnica i milijunašica.
No prije nego pomislite da je Theresa još jedna u nizu razmaženih malih bogatašica, reći ćemo da u njenu korist protiv te izjave svjedoči činjenica da je Theresa svoj ormar (jesmo rekli da je na tri kata?) pretvorila u mjesto gdje možete organizirati svoju privatnu zabavu. Pod jednim uvjetom – da je zabava u cilju prikupljanja humanitarne pomoći. Dakle ako imate viška novca i bogate prijatelje, možete rezervirati termin u Theresinom ormaru, uz čašu šampanjca razgledati njene Birkinice i donirati novac najpotrebnijima. Kakva bi to zabava bila, zar ne?
{gallery}2014_07/ormar{/gallery}
***
Foto: Neiman Marcus
Tekst: BONJOUR.ba
TEKST: Ada Ćeremida
Dvije izložbe, dvije lokacije i jedna od najvažnijih regionalnih umjetnica današnjice.
U sezoni kada evropske galerije ispunjavaju prostore retrospektivama i digitalnim spektaklima, bh umjetnica Šejla Kamerić u Berlin donosi nešto daleko suptilnije, ali moćnije. Njen rad ostaje duboko pod kožom.
Izložba In the Darkened Rooms, koja je otvorena do 12. jula u Galerie Tanja Wagner prostoru, donosi niz analognih instant fotografija i skulptura u bronzi koje mapiraju napetost između nježnosti i ogoljenosti.
Tjelesnost i ranjivost prožimaju svaki kadar, dok motiv trnovitih grana na koži otvara prostor za razmišljanje o seksualnosti, stidu, moći i pravu na vlastitu percepciju tijela.
Paralelno, u Fotografiska Berlin do 17. augusta, Kamerić predstavlja novu seriju EX YOU BODY, nastalu u saradnji s njenom devetogodišnjom kćerkom. U ovom neobičnom dijalogu majke i kćerke, granice autorstva se brišu: kćerka fotografira, intervenira crtežima, dodaje i oduzima stvarajući hibridno tijelo koje je istovremeno nježno i buntovno.
Uključivanjem djeteta u proces, Kamerić otvara vrata jednoj novoj, nefiltriranoj perspektivi ženstvenosti, onoj neopterećenoj kulturnim naslagama.
Obje postavke se dotiču generacijskog nasljeđa, fizičkog pamćenja i načina na koje žene, od majki do kćerki, uče gledati sebe i druge. Umjesto nostalgije, ove izložbe nude ogoljenu iskrenost. A možda i prostor za iscjeljenje.
Foto: @galerietanjawagner
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!