TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.8.2019.
S obzirom na to da je Džejla za otvorenje Sarajevo Film Festivala birala unikatnu pernatu TWINSET kreaciju, očekivano je bilo da će i kroz ostale dane trajanja Festivala za crveni tepih birati jednako elegantne kreacije koje će imati element iznenađenja.
Džejla Glavović je zaštitno lice grupacije Astra Borovo koja se u svom bogatom portfelju brendova može pohvaliti i brendom ESCADA čiji je ovlašteni distributer.
Džejla je za pojavljivanje na crvenom tepihu drugu i treću večer Festivala birala haljinu u potpisu ovog brenda, prepoznatog po svom bezvremenskom dizajnu koji elegantno koketira s posljednjim trendovima.
Modni odabir za drugu večer Festivala naglasak stavlja na koloritni dizajn kojemu je dodatna ženstvenost dana profinjenim krojem.

Uz Gisele haljinu u boji suncokreta u potpisu brenda ESCADA, Džejla je uživala u premijeri filma 'A onda smo plesali', drugu večer Festivala. Zahvaljujući sofisticiranom i istovremeno trendi kroju haljine koja je drapirana na području struka, ova kreacija na ženstven način naglašava njenu siluetu dok istovremeno, pokazuje i šarm raskošne talijanske svile od koje je haljina izrađena.

Za potpuni stilski dojam, Džejla je birala i crnu torbicu s metalik detaljima.


Zanimljiv kroj haljine s unutrašnjom instrukcijom koja naglasak stavlja na struk haljine je zajedno uz volumeniziranost suknje u fokusu ESCADA kreacije koju je nosila 3. večer Festivala.

Dodatan efekt haljini dan je i pomnim odabirom materijala. Naime, dizajner Daniel Wingate je u suradnji s Johannesom Ruhlandom odabrao materijal posut sitnim šljokicama i obogaćen sitnim vezom koji je haljinu učinio idealnim odabirom za svečanu priliku kakva je crveni tepih Sarajevo Film Festivala. PINKO torbica u crnoj boji te elegantan makeup zaokružili su ovaj look.


Veselimo se vidjeti koji će dizajn Džejla birati i kroz ostale dane omiljenog filmskog festivala.
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!