TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 18.8.2019.

S obzirom na to da je Džejla za otvorenje Sarajevo Film Festivala birala unikatnu pernatu TWINSET kreaciju, očekivano je bilo da će i kroz ostale dane trajanja Festivala za crveni tepih birati jednako elegantne kreacije koje će imati element iznenađenja.

Džejla Glavović je zaštitno lice grupacije Astra Borovo koja se u svom bogatom portfelju brendova može pohvaliti i brendom ESCADA čiji je ovlašteni distributer.
Džejla je za pojavljivanje na crvenom tepihu drugu i treću večer Festivala birala haljinu u potpisu ovog brenda, prepoznatog po svom bezvremenskom dizajnu koji elegantno koketira s posljednjim trendovima.

Modni odabir za drugu večer Festivala naglasak stavlja na koloritni dizajn kojemu je dodatna ženstvenost dana profinjenim krojem. 

Uz Gisele haljinu u boji suncokreta u potpisu brenda ESCADA, Džejla je uživala u premijeri filma 'A onda smo plesali', drugu večer Festivala. Zahvaljujući sofisticiranom i istovremeno trendi kroju haljine koja je drapirana na području struka, ova kreacija na ženstven način naglašava njenu siluetu dok istovremeno, pokazuje i šarm raskošne talijanske svile od koje je haljina izrađena.

Za potpuni stilski dojam, Džejla je birala i crnu torbicu s metalik detaljima.

Zanimljiv kroj haljine s unutrašnjom instrukcijom koja naglasak stavlja na struk haljine je zajedno uz volumeniziranost suknje u fokusu ESCADA kreacije koju je nosila 3. večer Festivala.

Dodatan efekt haljini dan je i pomnim odabirom materijala. Naime, dizajner Daniel Wingate je u suradnji s Johannesom Ruhlandom odabrao materijal posut sitnim šljokicama i obogaćen sitnim vezom koji je haljinu učinio idealnim odabirom za svečanu priliku kakva je crveni tepih Sarajevo Film Festivala. PINKO torbica u crnoj boji te elegantan makeup zaokružili su ovaj look. 

Veselimo se vidjeti koji će dizajn Džejla birati i kroz ostale dane omiljenog filmskog festivala. 


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!